(Poistunut julkaisusta)

Myymälämyyjä, Smart Original Oy, Vantaa
StaffPoint

Alkuperäinen julkaisupäivä 18.12.2019
Smart Original Oy on vuonna 1979 perustettu perheyritys. Vantaalla henkilökuntaa on 15 ja Tampereella 2. Firman sisällä on mutkaton ja rento, mutta ammattitaitoinen ilmapiiri. Smartin päätuotteita ovat ammattiasut ja turvajalkineet. Hyvät toimittajasuhteet moniin valtamerkkeihin mahdollistavat joustavan ja asiakaslähtöisen toimintatavan ja tekevät myyntityöstä palkitsevaa pitkäaikaisten asiakassuhteiden kautta. Smartin tavoite on olla pääkaupunkiseudun ja Tampereen alueen johtava ja tunnetuin ammattiasujen, turvajalkineiden ja suojainten myyntipiste. Lisätietoja www.smartoriginal.fi.


Etsimme nyt reipasta ja palveluhenkistä myymälämyyjää Vantaan toimipisteeseen


Myymälämyyjänä palvelet yritysasiakkaita ja ostajia joustavalla, asiakaslähtöisellä ja ammattitaitoon perustuvalla tyylillä. Työskentelet myymälän aukioloaikojen mukaisesti arkisin klo 7-18 sekä lauantaisin klo 10-16 aikavälillä. Tiimissä huolehditaan yhdessä visuaalisesti miellyttävästä ja asiakaslähtöisestä myymälästä, joten tuotteiden edustava esillepano sekä myymälän yleisilmeestä huolehtimisen on osa työnkuvaasi. Työskentelet luontevasti ja ammattimaisesti vuorovaikutustilanteissa erilaisten ihmisten kanssa. Pääset osaksi menestyvää ja myynnistä innostunutta neljän hengen myymälätiimiä.

Oletko Sinä etsimämme asiakaspalvelusta nauttiva, reipas kaupanalan osaaja? Työssä menestyäksesi sinulla on aiempaa kokemusta myymälätyöskentelystä esimerkiksi erikoiskaupanalalta. Kykenet organisoimaan ja priorisoimaan montaa päällekkäistä tehtävää ja kiireen keskelläkin pystyt hymyilemään ja pitämään huumorin mukana työssäsi. Eduksi katsomme aiemman kokemuksen ammattitekstiileistä, -jalkineista tai suojaimista. Tärkeintä on kuitenkin se, että sinulla on halu kehittää omaa osaamistasi eteenpäin. Tarjoamme sinulle kattavan perehdytyksen ja ammattitaitoisen tiimin tuen tehtävässä menestymiseen.

Työsuhde solmitaan aluksi työntekijän ja StaffPointin välille, minkä jälkeen on mahdollisuus siirtyä suoraan asiakasyrityksen omille listoille. Työsuhde on kokoaikainen ja toistaiseksi voimassa oleva. Työ alkaa heti sopivan henkilön löydyttyä, joten hae tehtävään jo tänään! Kerrothan hakemuksessasi palkkatoiveesi.


Edellytämme sinulta

Vankkaa osaamista asiakaspalvelutyöstä
Oma-aloitteista ja reipasta työskentelyotetta
Kykyä ja halua löytää asiakkaalle parhaat ratkaisut
Hyviä sosiaalisia taitoja
Suomen kielen sujuvaa osaamista ja käytännön englannin kielen taitoa


Tarjoamme sinulle

Vakituisen työsuhteen vakavaraisessa ja pitkään alalla toimineessa yrityksessä
Monipuolisen tehtävänkuvan ja tiimin tuen
Alansa johtavat tuotteet myytäväksesi ja kattavan perehdytyksen
Rennon ja ammattitaitoisen yrityskulttuurin
Kilpailukykyisen kiinteän palkkauksen


Arvostamme

Viron tai Venäjän kielen osaaminen katsotaan eduksi


Kiinnostuitko?

Rekisteröidy hakijaksi www.staffpoint.fi ja täytä hakemus huolellisesti ja liitä CV hakemukseesi. Meille on erittäin tärkeä tietää mitä olet tehnyt aikaisemmin, mitä osaat ja mitä haluat tehdä tulevaisuudessa
Ensimmäinen haastattelukierros tehdään videohaastatteluna, joten pidäthän silmällä sähköpostiasi, johon kutsu haastatteluun mahdollisesti saapuu. Tarkkailethan myös roskapostikansiota.

Haluatko saada lisätietoa kaupan alan tehtävistä ja työnhakuun liittyvistä asioista? Seuraa meitä Instagramissa palvelupelaa


Lisätietoja

Henriina Nykänen
Rekrytointikonsultti, Kauppa
StaffPoint Oy || Ruoholahdenkatu 14 || 00180 HELSINKI
vaihde 030 0472 000 || +358 4578817010
henriina.nykanen@staffpoint.fi