(Poistunut julkaisusta)

Myyjän tuen asiantuntija, Helsinki
OP

Alkuperäinen julkaisupäivä 13.3.2019

Visiomme on olla johtava ja vetovoimaisin finanssiryhmä Suomessa sekä asiakkaiden, henkilöstön että kumppaneiden näkökulmasta. Saavuttaaksemme tulevaisuuden tavoitetilamme, olemme aloittaneet OP Ryhmässä merkittävän muutosmatkan. Siirrymme OP Ryhmän keskusyhteisössä vaiheittain ketterään, itseohjautuvaan toimintatapaan, joka antaa vapautta ja vastuuta tiimeille, nopeuttaa päätöksentekoa ja ohjaa työskentelyä asiakkaiden tarpeiden mukaisesti. Vähennämme päätöksentekotasoja. Johtamisessa painottuu valmentaminen ja työn mahdollistaminen.

Haemme nyt Palvelukeskus & prosessit -organisaatioon, Yritysasiakkaiden päivittäispalveluiden Maksuliikkeen tukeen Helsinkiin kahta

MYYJÄN TUEN ASIANTUNTIJAA

Myyjän tuen asiantuntijan tehtävänä on toimia oman vastuualueen myyjien ja asiakasneuvojien tukena monipuolisesti tuote-, järjestelmä- ja toimintatapakysymyksissä sekä auttaa asiakkaan tarpeiden mukaisen ratkaisun rakentamisessa kaikissa kanavissa. Kunnia-asiamme on löytää asiakkaallemme aina paras mahdollinen ratkaisu tilanteeseen. Teemme työtämme ratkaisukeskeisesti ja tarjoamme asiakkaillemme sekä valmiita ratkaisuja että keinoja ratkaisun löytämiseen itse. Tavoitteenamme on jatkuvasti parantaa ja kehittää myyjän tukea sekä asiakkaille tarjolla olevia ohjeistuksia.

Työpäiväsi koostuu puheluihin, palvelupyyntöihin ja chatteihin vastaamisesta sekä oman osaamisen ylläpidosta ja Myyjän tuen palvelun kehittämisestä. Vastaat myös tavoitetason mukaisesta asiakaskohtaamisen laadusta ja tehokkuudesta sekä häiriönhallintaprosessin toteuttamisesta oman vastuualueesi osalta. Oman toiminnan jatkuva parantaminen ja kehittäminen ovat vahvasti läsnä arjen tekemisessäsi.

Mitä odotamme sinulta

Edellytämme sinulta tuntemusta ja osaamista OP:n maksuliike- ja verkkopalveluista sekä niihin liittyvistä tuki- ja muista prosesseista, kanavista ja järjestelmistä. Toivomme sinulta myös vankkaa asiakaspalvelukokemusta ja positiivista asennetta. Hattusi alta löytyy aina tapa hakea ratkaisut ongelmiin hyödyntäen oman osaamisesi lisäksi myös erilaisia tietolähteitä ja kollegoitasi. Uutta asiaa ja tietoa tulee valtavasti, joten on tärkeää, että osaat jäsentää tietoa ja palastella asioita ratkaistaviksi kokonaisuuksiksi sekä johtaa omaa työtäsi itsenäisesti.

Toivomme sinulta soveltuvaa, kaupallista koulutusta (esimerkiksi tradenomi) tai vahvaa kokemusta ja näyttöä tuloksekkaasta työskentelystä asiakaspalvelun parissa. Sopiva tausta tehtävään on esimerkiksi menestyksekäs kokemus henkilö- tai yritysasiakkaiden päivittäisasioiden hoitamisesta konttorissa.

Korostamme valintakriteereissä:

  • itsenäistä ja aktiivista otetta työhön sekä itsensä johtamisen taitoa,
  • muutosketteryyttä ja paineensietokykyä,
  • vastuullisuutta oman toiminnan ja koko palvelun kehittämisessä,
  • rakentavaa otetta palveluiden kehittämiseen sekä ymmärrystä kehittämisen prosesseista,
  • hyviä suullisia ja kirjallisia viestintätaitoja,
  • kykyä toimia tuottavasti ja tuloksellisesti dynaamisessa ja tapahtumarikkaassa ympäristössä sekä
  • digiajan teknisiä taitoja.

Hyvästä englannin ja ruotsin kielen taidosta on tehtävässä etua.

Mitä saat meiltä

Tarjoamme mielenkiintoisen ja haastavan tehtävän uuden OP -toimintamallin ytimessä. Tarjoamme tehtävään kattavan perehdytyksen ja tukenasi ovat myös esimiehesi ja kollegasi, et siis jää tehtävässä yksin. Saat meiltä mahtavan työyhteisön ja mahdollisuuden tuottaa konkreettista lisäarvoa OP:n asiakkaille samalla, kun pääset vaikuttamaan omaan työhösi ja koko yksikön tekemiseen. Saat meiltä monipuoliset mahdollisuudet ja tuen asiantuntijuutesi syventämiseen. Tätä mahdollisuutta ei kannata jättää väliin!

Lisätiedot ja hakuohjeet

Kiinnostuitko tehtävästä tai jäikö jokin mietityttämään? Lisätietoja tehtävästä antaa Sarianna Rautiainen (puh. 0505115211) torstaina 14.3. klo 14-15, maanantaina 18.3. klo 16-17 ja torstaina 21.3. 15:30-16.30.

Hae tehtävää 24.3. mennessä OP Urasivuston kautta.

Tehtävään valittavalta henkilöltä tarkistetaan luottotiedot ja yritysyhteydet sekä teetetään huumausainetesti ja terveyskysely.