MTV: Customer Care Specialist
MTV Oy

Hae työpaikkaa
Alkuperäinen julkaisupäivä 21.11.2020

Me MTV:llä olemme intohimoisia viihteen ammattilaisia ja haluamme viihdyttää jokaista suomalaista ajasta ja paikasta riippumatta. Haluamme olla ykkösiä kaikessa mitä teemme. Etsimme nyt 2-3 asiakaslähtöistä tiimipelaajaa osaksi asiakaspalveluyksikköämme, joka ei ratko vain asiakkaan yksittäisiä ongelmia, vaan on mukana kehittämässä MTV:n palveluiden digitaalista asiakaskokemusta. 

Pääasiallisena työtehtävänäsi on kommunikoida asiakkaiden kanssa liittyen digipalveluidemme (C More/mtv-palvelu) käyttöön, sisältöön, tilauksiin tai vikatilanteisiin. Palvelet asiakkaita monikanavaisesti sosiaalisen median, chatin, sähköpostin ja puhelimen välityksellä. Toimit tiiviissä yhteistyössä sisältö- ja tuotantoyksikön, IT-osaajien, palvelusuunnittelijoiden sekä liiketoiminnan ja markkinoinnin ammattilaisten kanssa.

Tehtävä tarjoaa mielenkiintoisen mahdollisuuden päästä osaksi osaavaa ja omistautunutta MTV:n #pöllöjengiä ja uuden ajan asiakaspalvelutiimiä. Tiiminä olemme ketterä ja uskomme itseohjautuvuuteen hierarkioiden sijasta. Tavoitteenamme on erottuva asiakaspalvelu, joten pääset myös kehittämään asiakaspalvelukokemusta omalla persoonallisella otteellasi. 

Olet osa tiimiämme, jos omaat vahvan asiakaspalveluasenteen etkä pelkää tarttua haastaviinkaan asiakaskohtaamisiin. Kykenet viestimään teknisistä asioista selkeästi ”asiakkaan kielellä” perustuen omiin kokemuksiisi ja ymmärrykseesi. Uskallat heittäytyä some- ja chat-keskusteluihin ja osaat viestiä brändin äänellä viestintäkanavasta riippumatta. Olet oma-aloitteinen ja haluat kehittää niin omaa kuin tiiminkin toimintaa.  

Etsimämme henkilö: 

  • Ajattelee asiakaslähtöisesti, omaa positiivisen asenteen ja on rohkea ongelmanratkaisija 
  • On nopea oppimaan ja omaksumaan uutta tietoa 
  • Käyttää itse ahkerasti digitaalisia suoratoistopalveluita ja ymmärtää niiden toimintalogiikkaa  
  • Omaa erinomaiset viestintä- ja vuorovaikutustaidot (erityisesti kirjallinen viestintä)
  • Puhuu sujuvasti viihdettä ja urheilua  

Eduksi katsotaan, jos sinulla on aikaisempaa työkokemusta digitaalisten kanavien kautta tehdystä asiakaspalvelusta. Plussaa saat, jos kykenet kommunikoimaan kirjallisesti myös ruotsiksi.  

Jos haluat tarttua haasteeseen lähetä meille itsesi näköinen työhakemus palkkatoiveineen rekrytointijärjestelmämme kautta viimeistään 3.12.2020. Lisätietoja paikasta antaa Head of Customer Care Rosa Rosenlund (040 703 5221).

Käymme hakemuksia läpi jatkuvasti, joten tehtävää kannattaa hakea jo tänään.  

  • Aloitus: Mahdollisimman pian 
  • Työmäärä: Kokoaikainen (37,5 h / vko)
  • Työsopimuksen muoto: toistaiseksi voimassa oleva  
  • Työaika: Työajat sijoittuvat aikavälille klo 8-23, työpäiviä myös viikonloppuisin 

MTV Oy on Suomen suurin kaupallinen televisioyhtiö, joka viihdyttää, uutisoi ja luo elämyksiä suomalaisille 24 tuntia vuorokaudessa. MTV:n juuret ulottuvat tv-toiminnan alkuvuosikymmeniin 1950-luvun Suomessa ja nykyisin sen koko kansan tuntemia maksuttomia tv-kanavia ovat MTV3, Sub ja AVA sekä maksuton mtv-suoratoistopalvelu. MTVUutiset.fi on yksi Suomen suosituimmista uutissivustoista. Yhtiön kaikki maksulliset sisällöt on keskitetty C More -tuoteperheeseen, jonka ydin on kattava urheilutarjonta, kotimaiset ja ulkomaiset sarjat sekä elokuvat koko perheelle. C Moren sisällöt ovat katsottavissa suoratoistona ja maksu-tv-kanavilla. 

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1401961
  • Tehtäväalue: IT/tietoliikenne, Asiakaspalvelu/palvelu, Muu
  • Työsuhde: Vakituinen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuaika päättyy: 2.12.2020
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Yhteyshenkilö: (sami.el-bash (a) teliacompany.com)
  • Puhelin: +358 (40) 3023660
  • Sijainti: Helsinki