Mepco HRM -ohjelmistohallinnon asiantuntija, Accountor
Accountor

Alkuperäinen julkaisupäivä 7.1.2020
Accountor on kaikkea muuta kuin tavallinen palveluyritys. Konsernimme tarjoaa palkka-, talous-, IT- sekä HR-palveluja, kehittää oikeita prosesseja, sijoittaa oikeat ihmiset ja rakenteet oikeaan paikkaan ja tekee oikeita asioita parhaiden mahdollisten työkalujen ja ohjelmistojen avulla.

Meitä on yli 2500 työntekijää kahdeksassa eri maassa, ja keskeisen Mepco HRM -ohjelmistohallinnon asiantuntija,

Accountor on kaikkea muuta kuin tavallinen palveluyritys. Konsernimme tarjoaa palkka-, talous-, IT- sekä HR-palveluja, kehittää oikeita prosesseja, sijoittaa oikeat ihmiset ja rakenteet oikeaan paikkaan ja tekee oikeita asioita parhaiden mahdollisten työkalujen ja ohjelmistojen avulla. 

Meitä on yli 2500 työntekijää kahdeksassa eri maassa, ja keskeisen johtamisideologiamme Leadermentin avulla kehitämme paitsi asiakkaidemme liiketoimintaa ja tuloksia, ennen kaikkea omia työntekijöitämme.
  
Haemme Tampereen,Turun tai Jyväskylän toimipisteisiin asiakaspalveluhenkistä palkka- ja HR puolen Mepco HRM -pääkäyttäjää.

Tehtävässä tuet palkkahallinnon ammattilaisia järjestelmän käytössä ja olet keskeisessä roolissa toteuttamaan asiakkaidemme sähköisiä palkkaprosesseja. Osallistut uusien asiakkaiden käyttöönottoprojekteihin yhteistyössä asiakkaiden ja muiden palkkahallinnon osaajien kanssa. Olet luonteeltasi avoin oppimaan uusia asioita tässä muuttuvassa palkkahallinnon maailmassa ja pystyt jakamaan oppimiasi asioita palkkahallinnon ammattilaisille.

Miksi meille?

Tarjoamme sinulle joustavan työajan, jotta saat oman arkesi rullaamaan paremmin. Meillä olet osa alan johtavaa ja kansainvälistä yritystä, jossa huolehdimme henkilöstömme hyvinvoinnista mm. lounasedulla, virikeseteleillä sekä tarjoamalla tapaturma- ja vapaa-ajan vakuutuksen. Tiimirahalla järjestämme toimistoissa mukavaa yhteistä tekemistä.

Tarjoamme työntekijöillemme myös yhtäläiset ja monipuoliset koulutusmahdollisuudet. Voit kouluttautua tehtävääsi soveltuvilla syventävillä kursseilla, joilla tuemme osaamisesi kehittämistä. Kannustamme sinua myös hyödyntämään talon sisäisiä uramahdollisuuksia oman kiinnostuksesi mukaisesti.

Meillä on alan parhaat työvälineet sekä mielekäs ja innostava työympäristö, joka näkyy myös henkilöstössämme. Henkilöstötutkimustemme mukaan työpaikallamme on ystävällinen ilmapiiri ja hyvä yhteishenki. Tiimeissä tuemme toisiamme – suuren yrityksen etuna on, että osaamista ja apua kiperiinkin kysymyksiin löytyy aina. 

Onnistumisen eväät?
 
Tehtävässä menestymistä helpottaa projekti- ja koulutustaidot sekä hyvä asiakaspalvelukyky. Arvostamme aktiivista otetta työhön, systemaattisuutta ja ongelmanratkaisukykyä. Pystyt työskentelemään itsenäisesti, mutta samalla arvostat tiimiäsi sekä tiimityöskentelyä.

Olet kiinnostunut tietotekniikasta ja autat mielelläsi muita järjestelmiin liittyvissä asioissa. Tiedät palkanlaskennan koukeroista, tunnet HR puolen tarpeet ja sinulla on jo aiempaa kokemusta Mepco HRM -järjestelmän käytöstä. Meillä Accountorilla on paljon kansainvälisiä asiakkaita tai palkkahallinnon yhteyshenkilöitä, joten englanninkielen taito on iso plussa.

Lisätietoja antaa Accountorin Palkkapalveluiden kehitysjohtaja Johanna Simonsen puhelin 0400 454 264 johanna.simonsen@accountor.fi

Lähetä hakemuksesi ja CV:si palkkatoiveineen 20.01.2020 mennessä alla olevasta linkistä.

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1327966
  • Tehtäväalue: Taloushallinto/tilintarkastus
  • Työsuhde: Vakituinen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuaika päättyy: 20.1.2020
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Yhteyshenkilö: Johanna Simonsen (johanna.simonsen (a) accountor.fi)
  • Puhelin: 0400 454 264
  • Sijainti: Helsinki