Tarjolla upea mahdollisuus työskennellä mainonnan vaikuttavuuden tutkimuksen ja arvioinnin ytimessä! Asiakkaamme Digitalist Group Oyj etsii joukkoihinsa markkinoinnista, mainonnasta ja brändeistä kiinnostunutta Insight Specialistia työskentelemään Suomen suurimpien mediatalojen mainonnantutkimuksen parissa, ja mahdollistamassa yritysten kasvua kohti tulevaisuuden tarpeita. Tehtävässä pääset kasvamaan mainonnantutkimuksen väkeväksi ammattilaiseksi kokeneiden kollegoiden rinnalla. Tartu tilaisuuteen ja hae paikkaa jo tänään - parhaassa tapauksessa löydät itsesi mainonnan ja brändäyksen näköalapaikalta jo ensi viikolla!
KUVAUS
Digitalist Group Oyj{target=_blank} on luova teknologiayhtiö, joka tarjoaa luovia digitaalisia ratkaisuja ja palveluja valikoiduilla liiketoiminta-alueilla toimiville asiakasyrityksille.
Media & Brand Insight Specialistina tärkeimpänä työtehtävänäsi on tehdä asiakkaan tarpeita vastaavaa mainonnantutkimusta. Pääset siis tutustumaan Suomen johtavien mediatalojen kautta tapahtuvan markkinoinnin vaikuttavuuteen yksityiskohtaisesti. Isona osana työnkuvaasi työskentelet Digitalist Groupin ja asiakasyritysten välillä, pyrkien löytämään parhaiten asiakkaan tarpeisiin vastaavat työkalut, ja tutkimuskysymykset.
Tarjoamme
* Monipuolisen, dynaamisen ja innostavan työympäristön
* Mahdollisuuden kasvaa mainonnantutkimuksen ammattilaisena
* Tarvittavan perehdytyksen ja koulutuksen käyttämiimme järjestelmiin
Academic Workin konsulttina tarjoamme sinulle loistavat mahdollisuudet kehittyä ammattilaisena, laajentaa verkostoasi sekä hankkia tulevaisuuden kannalta hyödyllisiä kontakteja. Lue lisää täältä.
TYÖNKUVA
* Tutkimusprojektien suunnittelu ja koordinointi
* Tutkimusaineiston keräys, analysointi ja raportointi
* Asiakassuhteiden rakentaminen ja vahvistaminen
* Tutkimustulosten raportointi ja esittely asiakkaille
* Tutkimuspatteristojen kehittäminen yhteistyössä tiimin kanssa
ETSIMÄMME HENKILÖ ON
* Tehtävään soveltuva tutkinto (esimerkiksi KTM, VTM, tradenomi)
* Kokemusta, tai vähintään kiinnostusta (digitaaliseen) markkinointiin, mainontaan, brändeihin ja näiden tutkimiseen
* Kyky työskennellä tehokkaasti ja vastuullisesti nopeatempoisessa työympäristössä
* Vahvat projektinhallintataidot
* Sujuva suomen ja englannin kielen taito
Työssä suoriutumista helpottaa myös kvantitatiivisen tutkimuksen tuntemus, esimerkiksi opinnäytetyön tai Pro Gradu/DI -tutkielman kautta.
Etsimämme henkilö on
* Iloa ympärilleen luova tiimipelaaja
* Analyyttinen
* Paineensietokykyinen
* Ratkaisukeskeinen ja asiakaspalveluhenkinen
* Ketterä IT-järjestelmien/-työkalujen käyttäjä
Muuta tietoa
* Aloitus: Mahdollisimman pian
* Kesto: Vakituinen työsuhde Academic Workin kautta
* Sijainti: Helsinki{target=_blank}
* Yhteystiedot: Tästä rekrytointiprosessista vastaa Academic Work asiakasyrityksensä Digitalist Group Oyj:n puolesta ja kaikki positioon liittyvät tiedustelut tulee lähettää Academic Workille.
Käymme hakijoita jatkuvasti läpi ja jos olemme jo edenneet haastatteluvaiheeseen, saattaa ilmoitus poistua sivuiltamme ennen kuin rekrytointiprosessi on saatu päätökseen.
MUUTA TIETOA
Digitalist Group Oyj on luova teknologiayhtiö, joka tarjoaa luovia digitaalisia ratkaisuja ja palveluja{target=_blank} valikoiduilla liiketoiminta-alueilla toimiville asiakasyrityksille. Autamme asiakasyrityksiämme hyödyntämään digitaalisuuden, internetin ja mobiilin liikkuvuuden tuomaa tuottavuutta sekä ainutlaatuista käyttökokemusta kilpailukyvyn parantamiseksi. Teemme innovatiivisista unelmista totta ylivertaisella suunnittelulla ja moitteettomalla teknisellä toteutuksella. Tavoitteenamme on luoda kilpailuetua yhdistämällä brändistrategia, asiakaskokemus, muotoilu ja teknologia, sekä varmistaa asiakkaidemme liiketoiminnan menestys nyt ja tulevaisuudessa.
Media & Brand Insigths on iso osa Digitalistin toimintaa, ja lisää liiketoimintayksikön ideologiasta sekä Directorista voit lukea täältä{target=_blank}.