(Poistunut julkaisusta)

Media-assistentti
Amiko Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 11.3.2019

Bright Finland Oy on Pohjoismaiden johtava tapahtumatekniikan asiantuntija. Operoimme vuosikymmenten kokemuksella ja ydinosaamistamme on tapahtumatekniikan suunnittelu, toteuttaminen, kiinteät asennukset, ylläpitopalvelut sekä alan parhaiden laitteiden myynti ja maahantuonti. Toimimme kolmessa Pohjoismaassa: Suomessa, Ruotsissa ja Norjassa. Koko Groupin liikevaihto on noin 100 miljoonaa euroa ja työllistämme vakituisesti noin 400 asiantuntijaa.

Haemme media-assistenttia asiakkaallemme Bright Finland Oy.lle  Bright Sales & Installation -yksikköön, mikä toteuttaa kansallisesti merkittäviä tapahtumatekniikan kiinteiden asennusten hankkeita ja kokonaisuuksien ylläpitopalveluita.

Tehtävänäsi on toimia markkinoinnin vuosikellon mukaisista asioista myynnin tueksi. Sinulla tulee olla itensiivinen ja rohkea ote tarvittavista aktiviteeteistä ja kehitystyöstä. Työnkuvan osana on innovatiivisuus, uusien toimintatapojen ja prosessien kehittäminen yhdessä markkinoinnin johtoryhmän kanssa. Toisaalta myös laitat kädet saveen ja tulet tekemään itse markkinoinnin raakaa työtä.  Taustaltasi voit olla esim. digimedian copywriter.

Me tarjoamme kivan ja innostavan työympäristön, missä on vapautta ja vastuuta tehdä markkinointia uusilla kulmilla normeista välittämättä.

Edellytämme:

* Kokemusta Microsoft CRM ja Marketing tai vastaavan käytöstä

* WordPress, Paintshop ja Office-paketin tai vastaavien ohjelmien käyttökokemus

* Hyvä Suomen kielen taito suullisesti ja kirjallisesti

* Hyvä englannin kielen taito

* Hyvä näkemys some-kanavien hyödyntämisestä markkinoinnin välineenä

* Omaat hyvät tiimityöskentelytaidot

* Positiivinen, can do-asenne.

Tehtävä on aluksi kuuden kuukauden määräaikaisuus, jonka jälkeen on tulet vakinaistumaan asiakkaan kirjoille.

Haethan tehtävään mahdollisimman pian, sillä haastattelemme jo hakuajan aikana. Lisääthän hakemukseesi myös palkkatoiveen.