Markkinointiviestinnän suunnittelija Tampereen Messut Oy:lle
Adecco

Alkuperäinen julkaisupäivä 8.4.2019

Tampereen Messut Oy on Suomen toiseksi suurin messuyhtiö, joka järjestää kohdennettuja ja korkeatasoisia ammatti ja kuluttajamessuja sekä muita tapahtumia Tampereen Messu- ja Urheilukeskuksessa. Osa messuista on alansa suurimpia kansainvälisiä tapahtumia. Vuotuinen näytteilleasettajamäärä on noin 4000 ja tapahtumiin tutustuu yli 150 000 kävijää. Tampereen Messut -konserniin kuuluvat emoyhtiö Tampereen Messut Oy:n lisäksi tapahtumatoimisto Finland Events sekä tytäryhtiöt Finland Restaurants Oy – Finnresta ja Expotec Oy. Konsernin liikevaihto on noin 15 miljoonaa euroa ja henkilöstömäärä 67. Konsernin kaikkien yksiköiden toimitilat sijaitsevat Tampereen Messu- ja Urheilukeskuksessa. www.tampereenmessut.fi


Haemme nyt MARKKINOINTIVIESTINNÄN SUUNNITTELIJAA



Markkinointiviestinnän suunnittelija vastaa Tampereen Messut Oy:n ja sen tapahtumien visuaalisesta suunnittelusta, erilaisten myynti- ja markkinointimateriaalien toteutuksesta, verkkosivustoista ja niiden kehittämisestä, hakukonenäkyvyydestä, markkinoinnin suunnittelutyökalujen ajanmukaisuudesta sekä konsernin markkinoinnin kehittämisestä yhdessä tiimin kanssa.

Omaat markkinoinnillisen otteen ja tähtäät työssäsi mitattaviin liiketoiminnallisiin tavoitteisiin. Osaat asettua loppukäyttäjän saappaisiin ja ajatella asiakaslähtöisesti. Sinulla on silmää visuaalisuudelle ja seuraat suunnittelutrendejä. Osaat hahmottaa isojakin kokonaisuuksia, hallitset sujuvasti tämän päivän suunnittelutyökalut ja -prosessit sekä pidät itsesi ajan tasalla tämän päivän teknologioista ja oman alasi kehityksestä. Osaat poimia briefistä olennaisen ja tuottaa kohderyhmiä puhuttelevia sisältöjä sekä visuaalisia viestejä. Markkinoinnin onnistumisen arviointi, raportointi ja tulosten analysointi on sinulle luontaista. Toivomme sinulta myös vahvaa osaamista videoiden tuottamisesta ja hyödyntämisestä markkinoinnissa.

 

Sinulla on hyvä suomen kielen taito sekä kirjoitettuna että puhuttuna ja kykenet tuottamaan laadukasta sisältöä itsenäisesti. Edellytämme myös hyvää englannin kielen osaamista, muu kielitaito katsotaan eduksi. Työtehtävät vaativat ongelmanratkaisukykyä, tehokkuutta sekä kykyä itsenäiseen ja vastuulliseen työskentelyyn. Toimit samanaikaisesti useissa projekteissa, joten sinulta on löydyttävä kykyä pidellä monia narunpäitä käsissäsi. Huomioit työssäsi myös tietosuojalainsäädännön asettamat vaatimukset.

 

Avaintehtävät:

  • vastaat useiden verkkosivustojen kehittämisestä ja ylläpidosta
  • vastaat myynti- ja markkinointimateriaalien visuaalisesta suunnittelusta ja toteutuksesta
  • vastaat markkinoinnin työkalujen käytöstä ja ajantasaisuudesta
  • raportoit ja analysoit sekä tulosten pohjalta kehität konsernin ja tapahtumien markkinointia

     

     

    Tuttuja termejä:

  • Adobe CC (Photoshop, InDesign, Illustrator)
  • Analytics, Adwords, Retargeting
  • mobiili, responsiivinen
  • WordPress
  • HTML, CSS
  • CMYK, RGB
  • SEO, OR, CTOR, ROI
  • projektityö

     

    Tarjoamme sinulle ainutlaatuisen näköalapaikan valtakunnallisten ja kansainvälisten tapahtumien parissa, monipuolisen markkinointiviestinnän tehtäväkentän sekä asiantuntevan, nuorekkaan ja innovatiivisen työyhteisön menestyvässä organisaatiossa. Työsuhde on vakituinen.

    Jätä hakemuksesi palkkatoiveineen 23.4. mennessä osoitteessa www.adecco.fi. Lisätietoja tehtävästä antaa Adeccolta Mira Perttula, 050 444 4418, mira.perttula@adecco.fi.


Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1257754
  • Työsuhde: Vakituinen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Sijainti: Tampere