(Poistunut julkaisusta)

Markkinointisuunnittelija Uutis- ja featuremediaan
Sanoma Media Finland

Alkuperäinen julkaisupäivä 7.10.2020

Nyt haemme joukkoomme digimaailman omakseen tuntevaa, nälkäistä ja kehittymishaluista markkinointisuunnittelijaa työskentelemään Ilta-Sanomien tuoteperheen markkinoinnissa, joka sisältää nyt uutuutena myös Me Naiset. 

Tiimimme ydintehtäviä on osaltaan vastata siitä, että tarjoamme nopeasti, luotettavasti ja kiinnostavasti puheenaiheita, jotka yhdistävät suomalaisia ja tiedämme, mistä puhutaan. Arjessasi se näkyy muun muassa seuraavina osa-alueina: 

  • Suunnittelu ja projektin johtaminen:
    Vastaat itsenäisesti laajojen kampanjakokonaisuuksien suunnittelusta ja toteuttamisesta sekä jatkuvasta sisältömarkkinoinnista digitaalisissa kanavissa, johon liittyy paljon sisäisiä sidosryhmiä (mm. toimitukset, graafikot, kuluttaja- ja mediamyynti, muut Sanoman markkinointitiimit jne).
  • Luova sisällöntuotanto digimarkkinoinnissa:
    Tuotat kampanjamateriaaleja briefistä loppuraporttiin tuotantotiimin kanssa.
  • Vastaat tarinankerronnan onnistumisesta digikanavissa:
    Omaat vahvan visuaalisen näkemyksen, joka pohjautuu asiakasymmärrykseen ja eri medioiden vahvuuksiin.
  • Tarvittaessa kirjoitat lyhyitä mainostekstejä myös itse.
  • Mediasuunnittelu ja -optimointi:
    Vastaat julkaisusta, optimoinnista ja kampanjaseurannasta digimainontaan oleellisesti liittyvillä alustoilla ja työkaluilla. Lisäksi hyödynnät Sanoman omia mainonnanhallinnan järjestelmiä, etenkin aineistojen varausta ja toimitusta varten.
  • Analysointi ja kehittäminen:
    Muodostat datasta johtopäätöksiä ja kehität toimenpiteitä tiedon pohjalta kohti annettuja tavoitteita. Varmistat tavoitteiden toteutumisen läpi linjan kaiken tekemisen ytimessä.
  • Budjettiseuranta ja tiliöinti

Odotamme sinulta:

  • Olet kokenut digimainonnan osaaja.
  • Ymmärrät eri kohderyhmiä ja heille merkityksellisiä toiminnan draivereita.
  • Sinulla on kokemusta tuloksellisesta modernista markkinoinnista etenkin digitaalisen keinovalikon osalta huomioiden koko mainonnan ja myynnin funnelin.
  • Olet tuttu sovelluskauppamainonnan ja markkinoinnin automaation kanssa.
  • Hanskaat keinovalikon ja järjestelmien teknisen puolen, mutta sinulla on myös osaaminen ja näkemys mainonnan roolittamisesta, missä muodossa ja millaisia brändinmukaisia materiaaleja mihinkin kannattaa tuottaa.
  • Hallitset digimainontaan oleellisesti liittyvät työkalut (mm. Adform, Google Analytics, Smartly).
  • Olet tiimipelaaja: Toimenkuvassa korostuu kyky viestiä selkeästi ja innostavasti sekä perustella toimenpiteet yli organisaatiorajojen.
  • Plussaksi lasketaan tuntemus kuluttajaliiketoiminnasta ja mediatoimialasta.
  • Intohimo tuotteitamme ja sisältöjämme kohtaan auttaa meitä myös vakuuttumaan soveltuvuudestasi rooliin. 

Mitä tarjoamme sinulle:

​Tarjoamme hienon mahdollisuuden päästä kehittymään markkinoinnin huippuammattilaiseksi innostavan ja motivoituneen tiimin tukemana ja tunnettujen mediabrändien parissa. Toimipaikkamme sijaitsee Sanomatalossa, loistavien yhteyksien varrella Helsingin ydinkeskustassa. Tosin koronasta johtuen työskentelemme tällä hetkellä pääosin etänä. Sanoma tukee vahvasti työntekijöidensä kehittymistä ja tarjoaa myös monipuoliset henkilöstöedut. 

Kiinnostuitko? Tehtävästä lisätietoja antaa Brand Strategist Niina Aaltio numerossa 0400 744 596 ti 13.10 klo 10-11 sekä ke 14.10 klo 12-13. Lähetä CV ja hakemuksesi palkkatoiveineen viimeistään 25.10.2020. Haastattelut aloitetaan mahdollisesti jo hakuajan ollessa vielä auki ja paikka täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä.