(Poistunut julkaisusta)

Markkinointipäällikkö 
HUS Helsingin yliopistolliseen sairaala

Alkuperäinen julkaisupäivä 13.2.2020

Markkinointipäällikkö 

Kiinnostaako sinua työ kansainvälisesti korkeatasoisessa organisaatiossa? Haluatko työskennellä yhteiskunnan hyväksi ja ihmisten parhaaksi?

Vahvistamme markkinointiosaamistamme ja haemme näkemyksellistä ja kokenutta MARKKINOINTIPÄÄLLIKKÖÄ vakituiseen työsuhteeseen HUS Helsingin yliopistolliseen sairaalaan. Työskentelet osana viestintäorganisaatiota. Tehtävä on uusi ja voit vaikuttaa työnkuvan muodostumiseen.

Markkinointipäällikkönä pääset kirkastamaan HUSin brändiä ja markkinointiviestintää uuden strategiamme mukaisesti. Tavoitteenamme on rakentaa entistä vetovoimaisempi ja kansainvälisesti tunnetumpi yliopistollinen sairaala yhteistyössä Helsingin yliopiston kanssa.

Markkinointipäällikön tehtävässäsi:

  • Toimit viestinnässä Brändi ja markkinointiviestintä -tiimin esimiehenä ja vastaat sen sisäisten asiakkaiden palvelusta, tavoitteenasetannasta, mittareista ja tuloksista kokonaisuutena
  • Uudistat ja kehität brändistrategiaamme
  • Vastaat brändinhallinnasta, mediavalinnoista, markkinointibudjetista, tapahtumamarkkinoinnista ja näihin liittyvästä toimistoyhteistyöstä

Raportoit tehtävässäsi viestintäjohtajalle ja teet muiden viestintätiimien lisäksi tiivistä yhteistyötä mm. HR-toiminnon ja ylimmän johdon kanssa.

Tarjoamme sinulle ammatillista haastetta ja merkityksellistä työtä Suomen suurimmassa terveydenhuollon tuottaja- ja tutkimusorganisaatiossa. Työympäristömme on poikkeuksellisen monipuolinen ja brändinäkyvyytemme suuri. Työhösi saat sitoutuneiden viestintäkollegoiden ja esimiehen tuen sekä tiimisi työpanoksen. Työpisteesi sijaitsee Meilahden kampuksella.

Tule hyvän työn tekijäksi HUSiin! Lähetä hakemus hakuajan loppuun mennessä.

Hakukelpoisuus

Tehtävän kelpoisuusehtona on soveltuva ylempi korkeakoulututkinto ja soveltuva työkokemus.

Tehtävässä menestyminen edellyttää sujuvaa suomen kielen taitoa, ruotsin kielen tyydyttävää taitoa ja englannin kielen riittävää taitoa.

Olet etsimämme henkilö, jos sinulla on näyttöjä ja usean vuoden kokemus brändimarkkinoinnista ja/tai vaativista markkinointiviestinnän tehtävistä sekä vahva näkemys brändin kehittämisestä. Osaat innostaa ja motivoida ihmisiä. Työssä menestyäksesi tarvitset myös ratkaisukeskeisen asenteen, itsenäisen työskentelyotteen ja hyvät vuorovaikutustaidot.