(Poistunut julkaisusta)

Markkinointipäällikkö
Helsingin tapahtumasäätiö

Alkuperäinen julkaisupäivä 28.5.2019

Helsingin tapahtumasäätiö toteuttaa Helsingin kaupungin merkittäviä yleisötapahtumia kuten Helsingin juhlaviikkoja, Lux Helsinkiä, Helsinki-päivää, Helsingin uudenvuoden juhlaa, Silakkamarkkinoita ja Tuomaan markkinoita.

Etsimme nyt joukkoomme markkinointipäällikköä vastaamaan Helsingin tapahtumasäätiön tuottamien tapahtumien markkinoinnin suunnittelusta, kehittämisestä ja toteuttamisesta yhteistyössä viestinnän ja tapahtumakohtaisesti muuttuvan tuotantotiimin kanssa. Lisäksi työskentelet yritysyhteistyökumppanuuksien sekä tapahtumamyynnin parissa yhdessä myynti- ja markkinointijohtajan kanssa.

Tehtävä edellyttää näkemystä ja kokemusta tapahtumamarkkinoinnin ja -myynnin toteuttamisesta, verkostoitumiskykyä, hyviä yhteistyö- ja vuorovaikutustaitoja, soveltuvaa tutkintoa sekä hyvää suullista ja kirjallista suomen ja englannin kielen taitoa. Arvostamme aiempia näyttöjä tapahtumatyöstä, kuluttajamyynnistä ja B2B-markkinoinnista sekä sisältömarkkinoinnin kokemusta. Toivomme, että työskentelet tavoitteellisesti, olet kehityshakuinen, innostut uudesta ja arvostat monipuolisesti taide- ja kulttuurisisältöjä.

Täytä hakemus tämän linkin takaa https://forms.gle/h5fY3j6xf5VnMwgi6 viimeistään ti 25.6. mennessä. Tehtävä on vakinainen ja alkaa 1.8.2019 tai sopimuksen mukaan. Lisätietoja tehtävästä antaa myynti- ja markkinointijohtaja Petra Majander (petra.majander@eventshelsinki.fi).