(Poistunut julkaisusta)

Markkinointipäällikkö
Suomen Meripelastusseura ry

Alkuperäinen julkaisupäivä 27.1.2018

Suomen Meripelastusseura ry (SMPS) on 1897 perustettu valtakunnallinen vapaaehtoisten meri- ja järvipelastusyhdistysten keskusjärjestö. Pelastamme ja avustamme merihätään joutuneita ihmisiä merialueilla ja sisävesillä. Pelastusvenemiehistöt 62 pelastusasemalla toimivat vapaaehtoispohjalta operoiden 135 pelastusvenettämme. Jotta voimme jatkossakin turvata vapaaehtoisillemme turvalliset ja ajanmukaiset pelastusveneet, varusteet ja koulutuksen, tulee SMPS:n tunnettuutta ja omaa varainhankintaa lisätä merkittävästi. Tämän vuoksi haemme markkinointia ja varainhankintaa kehittämään, sekä sitä toteuttamaan soveltuvan koulutuksen omaavaa kokenutta ja tuloksellista

markkinointipäällikköä.

Markkinointipäällikön tehtävänä on johtaa SMPS:n markkinoinnin strategista suunnittelua ja toteutusta. Hän osallistuu aktiivisesti eri kampanjoiden, tapahtumien ja varainhankintaprojektien toteuttamiseen. Työssään hänellä on apuna SMPS:n muu henkilökunta sekä eri toimikunnat. Haettavalla henkilöllä on vahva ymmärrys tämän päivän markkinoinnista, uusista markkinointi- ja myyntikanavista, tuoreimmista tavoista vaikuttaa ja somessa hän on kuin kotonaan. Työ sisältää ajoittain myös ilta- ja viikonlopputöitä, sekä matkustamista.

Työsuhteen alussa on 6 kk:n mittainen koeaika, jonka jälkeen työsuhde muuttuu toistaiseksi voimassa olevaksi. Palkkaus voi olla joko kiinteä kk-palkka tai osaksi myös tulokseen sidottu tulospalkkaus. Hakemukset ansioluettelon ja palkkatoiveen kera tulee lähettää sähköpostilla SMPS:n toimitusjohtaja Jari Piiraiselle osoitteeseen jari.piirainen@meripelastus.fi 15.2.2018 klo 16 mennessä. Voit liittää halutessasi mukaan myös max. 2 minuutin mittaisen videon itsestäsi ja ajatuksistasi.

Lisätietoja tarvittaessa: Jari Piirainen, p. 040-5862006 tai em. sähköpostiosoitteesta sekä www.meripelastus.fi.