(Poistunut julkaisusta)

Markkinointipäällikkö, asiakkuusmarkkinointi
OP

Alkuperäinen julkaisupäivä 12.12.2018

Visiomme on olla johtava ja vetovoimaisin finanssiryhmä Suomessa sekä asiakkaiden, henkilöstön että kumppaneiden näkökulmasta. Saavuttaaksemme tulevaisuuden tavoitetilamme, olemme aloittaneet OP Ryhmässä merkittävän muutosmatkan. Siirrymme OP Ryhmän keskusyhteisössä vaiheittain ketterään, itseohjautuvaan toimintatapaan, joka antaa vapautta ja vastuuta tiimeille, nopeuttaa päätöksentekoa ja ohjaa työskentelyä asiakkaiden tarpeiden mukaisesti. Vähennämme päätöksentekotasoja. Johtamisessa painottuu valmentaminen ja työn mahdollistaminen.

Tavoittelemme muutoksella entistä parempaa työntekijäkokemusta, asiakaskokemusta sekä toiminnan tehokkuutta. Muutoksen käytäntöön viemiseksi etsimme yritysasiakkaiden markkinointiin 

MARKKINOINTIPÄÄLLIKKÖ, ASIAKKUUSMARKKINOINTI

Johdat ja kehität asiakkuusmarkkinointia OP:n yritysasiakkaille. Vastaat digitaalisten asiakkuuden hoitomallien suunnittelusta, toteutuksesta ja jatkuvasta kehittämisestä kaikissa kanavissa markkinoinnin automaation avulla ja tiiviissä yhteistyössä liiketoiminnan kanssa. Vastaat laadukkaiden liidien keräämisestä, kasvattamisesta ja yhteistyön rakentamisesta myynnin kanssa. Teet toiminnasta läpinäkyvää sekä kasvatat asiakasymmärrystä kehittämällä mittareita ja tulosten raportointia.

Mitä odotamme sinulta

Olet tavoitteellinen ja tuloksellinen markkinoija, ja liiketoimintatavoitteet ohjaavat tekemistäsi. Kanavienhallinta, asiakasymmärrys ja brändi ovat vahvuuksiasi. Laitat aina asiakkaan keskiöön, ja saat markkinoinnin tuntumaan palvelulta asiakkaalle. Sisällöntuotanto on lähellä sydäntäsi: sinulla on näyttöjä tuloksellisten sisältöjen ja sisältöpolkujen rakentamisesta. Innostut datasta ja asiakasymmärryksen kasvattamisesta, sekä keksit uusia ratkaisuja ymmärtää asiakasta paremmin. Haluat jatkuvasti kehittää markkinointia, etsit aktiivisesti uusia keinoja tehdä parempia tuloksia ja olet kokeilunhaluinen ja luova. Sinulla on kyky innostaa muita, olet taitava verkostoituja ja yhteistyön edistäjä. 

Edellytämme 

  • vahvaa markkinoinnin automaation osaamista ja kokemusta digitaalisten asiakkuuden hoitomallien suunnittelusta, toteuttamisesta ja mittaamisesta
  • osaamista ja kokemusta liidien keräämisestä, kasvattamisesta ja yhteistyöstä myynnin kanssa
  • laaja-alaista digitaalisen B2B-markkinoinnin osaamista
  • ymmärrystä markkinointiteknologioita ja kykyä hyödyntää niitä monipuolisesti
  • hyviä projektinhallintataitoja ja kykyä johtaa verkostoja

Mitä tarjoamme?

Tarjoamme ainutlaatuisen mahdollisuuden päästä mukaan finanssialan suurimman työnantajan muutokseen. Tule luomaan kanssamme ihmisille parhaat työn tekemisen puitteet ja asiakkaillemme parhaat palvelut.

Lisätietoja ja hakuohjeet

Mikäli haluat olla mukana, hae tehtävään 23.1.2019 mennessä OP Ura-sivuston kautta jättämällä meille CV:si ja hakemuskirjeesi. Lisääthän hakemukseesi myös kolmen suosittelijan tiedot: esimies, kollega ja henkilö, johon olet vaikuttanut tai jota olet valmentanut aiemmin. Käymme hakemuksia läpi jo hakuaikana, joten hae tehtävään mahdollisimman pian. Ensimmäinen haastattelukierros tehdään videohaastatteluna.

Lisätietoja tehtävästä antaa Kirsti Vettenranta, jonka tavoitat numerosta 040 704 3172 tai sähköpostilla osoitteesta kirsti.vettenranta@op.fi.