(Poistunut julkaisusta)

Markkinointikoordinaattori
Barona HoReCa Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 15.3.2019

Haemme Baronalle markkinoinnin asiantuntijaa tukemaan ja kasvattamaan hotelli- ja ravintolatoimialan myyntiä ja rekrytointia modernin markkinoinnin menetelmillä ja työkaluilla.

Tehtäväsi on rakentaa hotelli- ja ravintolatoimialan markkinointia kokonaisuutena – ymmärrät strategiaa ja viet sen käytännön toimenpiteiksi. Teet tiiviistä yhteistyötä viestinnän, myynnin sekä rekrytoinnin kanssa ja ideoit ja toteutat markkinoinnillisia konsepteja.

Ideoit, analysoit, organisoit, suunnittelet ja toteutat.

Työssäsi teet asiakaslähtöistä ja kiinnostavaa inbound-markkinointia, joka tuottaa liidejä niin b2b- kuin työnhakijapuolellakin. Osaat hyödyntää digitaalisia kanavia ja sosiaalista mediaa sisältöjen jakeluun. Etsit myös jatkuvasti uudenlaisia keinoja haluttujen kohderyhmien tavoittamiseen, rekrytointimarkkinoinnin ja työnantajamielikuvan kehittämiseen.

Haemme henkilöä, joka nauttii suunnittelemansa asian itse toteuttamisesta ja osaa tarvittaessa ostaa työtä myös ulkopuolelta. Toimit projektipäällikkömäisesti ja olet oman työsi paras asiantuntija. Baronan työkulttuurissa yhdistyy vapaus ja vastuu – osaamiseesi, työpanokseesi ja näkemykseesi luotetaan.

Pääset mukaan Barona HoReCa:n vauhdikkaaseen, sosiaaliseen, ahkeraan ja tutkitusti tyytyväiseen työyhteisöön, joka uskoo yhdessä tekemisen voimaan. Työpisteesi on pääasiassa Baronan Helsingin Mikonkadun toimistolla, mutta tuet hotelli- ja ravintolatoimialan myyntiä ja rekrytointia valtakunnallisesti. Joka viikko tapaat myös Baronan muita markkinointiosaajia, joiden kanssa voit sparrata paitsi omia projektejasi, myös pohtia yhdessä, mihin Baronan koko markkinointia tulisi kehittää.

Jotta pärjäät ja viihdyt tehtävässä, tulee sinulla olla näkemystä – ja rohkeutta tuoda se esiin. Tehtävässä et voi odotella toimeksiantoja, vaan sinun tulee aktiivisesti itse miettiä, miten ratkaiset liiketoiminnallisia haasteita tai tavoitat hakijat paremmin.

Arvostamme ja odotamme:

• Työhön soveltuva koulutus ja kokemusta digitaalisesta markkinoinnista

• Puhut ja tuotat sisältöä sujuvasti suomeksi

• Perus kuvankäsittelytaidot ja visuaalista silmää

• Hyvä tuntemus digitaalisen markkinoinnin kanavista

• Kokemus inbound-markkinoinnista katsotaan eduksi

• Digimarkkinoinnissa tarvittavien työkalujen käyttökokemus katsotaan eduksi (tarvitset näitä työssäsi): mm. Wordpress, Google Analytics, HubSpot, Adobe-ohjelmistot, PowerPoint, GoToWebinar.

• Priorisointi- ja organisointikykyä

Taustaasi tärkeämpää on halusi oppia uutta ja kehittyä. Saat vahvan tuen tekemiseen ja uuden oppimiseen liiketoiminnalta sekä Baronan muilta markkinoinnin huippuosaajilta. Työtehtäväsi sisältö tarkentuu oman osaamisesi ja vahvuuksiesi myötä, joten hae ihmeessä ja kerro meille mitä osaamista toisit tiimiimme ja mihin suuntaan haluaisit kehittyä. Tehtävä on vakituinen ja kokoaikainen.

Monipuolisen työnkuvan lisäksi tarjoamme sinulle hyvät työsuhde-edut, kuten liikunta- ja lounasedut sekä kehittymismahdollisuudet voimakkaasti kasvavassa yritysyhteisössä.

Tässä tehtävässä pääset aidosti kehittymään markkinoinnin ammattilaiseksi ja kehittämään omia taitojasi. Pääset osaksi hotelli- ravintola-alan tiimiä, jossa tehdään tärkeää työtä: autamme ihmisiä ja työpaikkoja löytämään toisensa.