Olet osa markkinointi- ja viestintäosastomme kampanjatiimiä. Vastaat markkinointikampanjoiden onnistuneesta toteutuksesta. Tehtäväsi koostuu yritykselle kohdennettujen (B2B) ja private label -tuotteiden markkinoinnin koordinoinnista. Kokonaisuus pitää sisällään kampanjoiden suunnittelun, koordinoinnin eri sisäisten sidosryhmien kanssa sekä tulosten analysoinnin ja raportoinnin. Teet tiivistä yhteistyötä markkinointiosaston asiantuntijoiden kanssa. Muita tärkeitä sisäisiä sidosryhmiäsi ovat yritysmyynnin sekä osto-osaston kollegat.
Osallistut tarvittaessa palavereihin ulkoisten kumppaneiden kanssa ja tuot omia ehdotuksiasi erilaisista markkinointitoimenpiteistä. Raportoit tehtävässä kampanjatiimin Team Leaderille, joka tukee tehtävässä onnistumistasi yhdessä muun tiimin kanssa. Pääset työssäsi alkuun kattavalla perehdytyksellä. Tehtävänimike ja tehtävän sisältö hioutuvat vielä valitun henkilön osaamisen ja kokemuksen mukaan.
Tarjoamme sinulle tarpeisiisi soveltuvat työvälineet sekä hyvät työsuhde-edut, kuten kaikki tuotteemme sisäänostohintaan. Työskentely onnistuu etänä niin halutessasi joitain läsnäolopäiviä toimistollamme Jätkäsaaressa lukuunottamatta.
Saatat olla etsimämme ammattilainen, mikäli tekemistäsi ohjaa kaupallinen ajattelu ja halu kehittää niin omaa osaamistasi kuin tiimin toimintaa ja prosesseja. Hyvät organisointikyvyt kuuluvat osaamispalettiisi ja työskentelet itseohjautuvasti. Tunnet mainosmedioita ja ymmärrät nykymarkkinoinnin salat. Sinulta löytyy vankkaa projektinhallintaosaamista ja kykyä hoitaa samanaikaisesti useita eri projekteja. Tehtävässäsi tarvitset sujuvia tiimityöskentely- ja viestintätaitoja, jotta yhteistyö eri sidosryhmien välillä soljuu sujuvasti. Hallitset myös Office 365 -työkalujen käyttöä, etkä vierasta uuden oppimista!
Kuten roolisi kuvauksesta saatoit jo saada kuvan: olemme kehittämisintoinen työyhteisö. Meillä jokainen todella pääsee jättämään oman kädenjälkensä kokonaisuuteen. Meille tärkeää on, että asiat, joita edistämme, ovat pitkällä tähtäimellä vaikuttavia ja kasvumme mukana skaalattavia. Olemme eteenpäin katsova rohkea porukka, jossa sinulle on innostavaa ja turvallista esittää kehitysideoitasi.
Kulttuuriamme kuvatessamme puhumme usein verkkisläisyydestä. Se pitää sisällään toisaalta huumorintajuisen ja persoonallisen yhteisön, jossa jokainen saa olla omanlaisensa, mutta lisäksi se on toimeen tarttuvaa reippautta, intohimoa omiin vastuualueisiin, inhimillisyyttä, rehellisyyttä sekä halua löytää parhaat ratkaisut kuhunkin tilanteeseen luovuutta käyttäen.
Ei ole vain yhtä oikeaa tapaa tehdä töitä, vaan tärkeintä on aina yhteinen maali. Se syntyy rakkaudesta leipälajiin: verkkokaupan pioneerina pysymiseen. Yhteisöllisyys, ketteryys, asiakaslähtöisyys sekä into tuotteita kohtaan ovat supervoimiamme, eivätkä ne tunnu lähtevän meistä verkkisläisistä kulumallakaan.
Kuulostaako seuraavalta ura-askeleeltasi ja työyhteisöltäsi? Mahtavaa! Lähetä hakemuksesi meille viimeistään su 13.2. täyttämällä hakemuslomake. Liitäthän mukaan vapaamuotoisen hakemuskirjeesi, CV:si ja palkkatoiveesi.
Haastattelut pyritään pitämään viikolla 8. Aloitustasi toivomme mahdollisimman pian.
Jäikö meiltä jokin kysymyksesi vastaamatta? Kysy lisää tehtävästä Team Leader (kampanjat) Viacheslav Vinokurovilta sähköpostilla viacheslav.vinokurov@verkkokauppa.com.
Verkkokauppa.com on Suomen tunnetuin ja vierailluin verkossa toimiva suomalainen vähittäiskauppa ja toiseksi suurin viihde-elektroniikan jälleenmyyjä Suomessa. Yritys on perustettu 1992 ja sillä on yli 750 työntekijää. Yrityksen liikevaihto vuonna 2020 oli 554 miljoonaa euroa.