Markkinointiassistentti
Vitabalans Oy

Hae työpaikkaa
Alkuperäinen julkaisupäivä 5.1.2021

Vitabalans on vakavarainen ja kansainvälinen perheyritys, joka kehittää, valmistaa ja markkinoi reseptilääkkeitä, itsehoitolääkkeitä, ravintolisiä ja eläinvalmisteita. Tehtaamme ja pääkonttorimme sijaitsevat Hämeenlinnassa. 

Haemme Hämeenlinnaan tehokasta ja asiakaspalveluhenkistä

MARKKINOINTIASSISTENTTIA

tukemaan myynti- ja markkinointitiimiämme päivittäisissä toiminnoissa ja projektien hallinnassa. 

Markkinointiassistenttina olet yksi organisaatiomme avainhenkilöistä ja toimit korvaamattomana apuna myynti- ja markkinointipäälliköille sekä myyntiedustajillemme. Tehtävänäsi on käynnissä olevien projektien ja kampanjoiden aikataulutus ja koordinointi. Huolehdit omalta osaltasi asiakaspalvelusta, tilausten vastaanotosta sekä asiakaspalautteiden esikäsittelystä.  Olet yhteydessä mm. painotaloihin ja tapahtumatoimistoihin; pyydät tarjouksia, tilaat markkinoinnin materiaaleja ja huolehdit kokous- ja messujärjestelyistä. Työhösi kuuluu lisäksi kaupan ketjujen tuotetietojärjestelmien sekä oman CRM-järjestelmämme ylläpito, sisäisten raporttien päivitykset ja muut myynnin tukitoiminnot. Lisäksi sinulle kuuluu johdon sihteerin tehtäviä sekä kokoustilojen valmistelu ja siisteyden ylläpito. 

Olet etsimämme henkilö, mikäli olet luontainen organisaattori ja nautit useiden yhtäaikaisten projektien hallitsemisesta, myös aikataulupaineen alla. Olet oma-aloitteinen, idearikas ja kiinnostunut tehtäviisi liittyvistä yksityiskohdista sekä oman työsi kehittämisestä. Tulet toimeen erilaisten ihmisten kanssa, pidät tiimityöstä ja haluat antaa asiakkaillemme parastasi. Pidät siitä, että ympärillä oleva tiimisi pitää sinua tietopankkina, jolta löytyy vastaus kaikkiin käytännön asioihin – joko heti tai pienen hetken päästä. 

Vakuutat meidät, mikäli

  • sinulla on usean vuoden kokemus vastaavista sihteerin tai assistentin tehtävistä.
  • sinulla on tehtävään soveltuva kaupallisen alan koulutus sekä käytännön työssä karttunut kokemus asiantuntijaorganisaatiossa työskentelemisestä. 
  • kykenet itsenäiseen ja itseohjautuvaan työhön, olet huolellinen ja aikaansaava. Siisteys ja asioiden järjestyksessä pitäminen ovat sinulle kunnia-asia.
  • hallitset erinomaisesti tietotekniset ohjelmat (Microsoft Office), omaksut helposti uudetkin järjestelmät, osaat ylläpitää raportteja ja CRM-järjestelmää. Synkka-järjestelmän tuntemus katsotaan eduksi.
  • Pystyt työskentelemään suomen lisäksi englannin kielellä, muu kielitaito on eduksi. 
  • Luontainen kiinnostus terveys- ja hyvinvointialaa kohtaan on myös etu tässä työssä.

Tarjoamme sinulle haastavan ja vastuullisen työn suomalaisessa kasvuyrityksessä ja sitoutuneiden kollegoiden vahvan tuen. Tiimimme koostuu kotimaan ja viennin markkinointi- ja myyntipäälliköistä, brand managereista, myyntiedustajista sekä oman luovan osastomme suunnittelijoista. Esimiehenäsi toimii markkinointijohtaja. Toimipaikka sijaitsee Hämeenlinnassa ja edellytämme sinun työskentelevän toimipisteessä. Tehtävässä ei ole etätyömahdollisuutta.

Palkka: Kuukausipalkka 

Mikäli kiinnostuit, lähetä vapaamuotoinen hakemus palkkatoiveineen ja CV osoitteeseen recruitment@vitabalans.fi otsikolla ”Markkinointiassistentti” 24.1. mennessä. Paikka täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä ja hakemuksia käsitellään jo hakuaikana. 

Lisätietoja tehtävästä antaa markkinointijohtaja Mervi Salmela p. 050 4360 481 (miel. arkisin klo 16-17). 

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot