Markkinointianalyytikko kohdennetun markkinoinnin pariin K-ryhmälle
Academic Work

Alkuperäinen julkaisupäivä 29.10.2019
Etsimme omatoimista ja yhteistyökykyistä markkinointianalyytikkoa vahvistamaan markkinoinnin kohdentamisen tiimiä K-ryhmän K Digital -yksikössä! Mikäli innostut datalähtöisestä markkinoinnista, analyyttisestä työtehtävästä sekä uusien markkinointiteknologioiden hyödyntämisestä, tämä saattaa olla sinun seuraava askel urallasi!
KUVAUS
K-ryhmä on dataohjatussa markkinoinnissa edelläkävijä ja siihen todella meillä panostetaan! Täällä pääsee tekemään uusia asioita jopa globaalissa mittakaavassa ja työvälineet ovat kunnossa. Pääsen roolissani kehittämään monenlaisia asioita ja tarjotaan uusia haasteita aina osaamiseni karttuessa. Ympärillä on erittäin osaavat ja mukavat työkaverit, joilta saa aina tukea. Uusi ja viihtyisä K Kampus antaa myös työhöni energiaa!
Näin työtään kuvaa Hanna, Senior Marketing Analyst

Markkinointianalyytikkona tehtäväsi on tukea K-Ryhmän ketjujen ja yhteistyökumppaneiden datalähtöisen markkinoinnin suunnittelua ja toteutusta. Tehtävänäsi on analysoida ja kehittää datalähtöisen markkinointiviestinnän toimivuutta asiakkaan ostopolun eri vaiheissa. Olet kiinnostunut uusista markkinointiteknologioista ja innokas osallistumaan näiden kehittämiseen. Tehtävässäsi toimit osaavassa tiimissä, jossa opit uutta ja jonka kehitykseen voit myös antaa oman panoksesi.

Digitaalisesti suuntautuneelle ja tulevaisuuteen katsovalle tekijälle tarjoamme


* Lukemattomasti dataa ja mahdollisuuksia valjastaa luovuutensa ihmisten arjen parantamiseksi
* Positiivisen ja osaavan työyhteisön
* Uudistusmielisen kulttuurin, joka kannustaa kokeilemaan, erehtymään ja oppimaan
* Tilaisuuden näyttää osaamisesi isossa ja kehittyvässä konsernissa


Academic Workin konsulttina tarjoamme sinulle loistavat mahdollisuudet kehittyä ammattilaisena, laajentaa verkostoasi sekä hankkia tulevaisuuden kannalta hyödyllisiä kontakteja. Lue lisää täältä{target="_blank"}.
TYÖNKUVA

* Asiakastiedon analysointi kohdennetun markkinoinnin tueksi
* Osallistuminen kohdennetun markkinoinnin ohjelmien toteutukseen K-ryhmän ketjuille
* Kohdennetun markkinoinnin vaikuttavuuden mittaaminen

ETSIMÄMME HENKILÖ ON

* Tehtävään soveltuva koulutus (AMK / yliopisto)
* Aiempaa relevanttia työkokemusta markkinoinnin suunnittelun ja/tai datan parista
* Ymmärrystä digitaalisesta markkinoinnista ja vaikuttavuuden mittaamisesta
* Kokemusta mainonnanhallintajärjestelmistä (Esim. Adform, DoubleClick, Facebook)
* Osaamista markkinoinnin automaatiojärjestelmistä (Esim. Adobe Campaign, SAS, Oracle)
* Kokemusta Google Analyticsin käytöstä
* Sujuva suomen ja englannin kielen hallinta


Mikäli sinulla on kokemusta ja/tai erityistä innostusta ohjelmallisen ostamisen puolelta, niin se katsotaan eduksi sinulle!

Etsimämme henkilö on:


* Omatoiminen
* Yhteistyökykyinen
* Ratkaisukeskeinen
* Tarkka
* Positiivinen


Muuta tietoa


* Aloitus: Mahdollisimman pian, mielellään viimeistään tammikuun 2020 aikana
* Kesto: Määräaikainen 12 kk (perhevapaasijaisuus), mahdollisuus jatkoon
* Sijainti: Kalasatama, Helsinki
* Yhteystiedot: Tästä rekrytointiprosessista vastaa Academic Work asiakasyrityksensä K-ryhmän puolesta ja kaikki positioon liittyvät tiedustelut tulee lähettää Academic Workille{target="_blank"}.


Käymme hakijoita jatkuvasti läpi ja jos olemme jo edenneet haastatteluvaiheeseen, saattaa ilmoitus poistua sivuiltamme ennen kuin rekrytointiprosessi on saatu päätökseen.
MUUTA TIETOA
Voit tutustua lisää K-ryhmään täältä{target="_blank"}
Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1311660
  • Tehtäväalue: Markkinointi/mainonta
  • Työsuhde: Määräaikainen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Sijainti: Helsinki