(Poistunut julkaisusta)

Markkinointi- ja hallinnon assistentti
Temp-Team Finland Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 31.8.2020
Haemme B2B-myynnin ja liikekiinteistöjen välityksen parissa toimivalle asiakasyrityksellemme

MARKKINOINTI- JA HALLINNON ASSISTENTTIA pitkäkestoiseen työsuhteeseen

Etsimämme henkilö työllistyy vakituiseen, täysipäiväiseen ja pitkäkestoiseen työsuhteeseen monipuolisten tehtävien äärelle. Pääasiassa roolissa ovat yrityksen välittämien myytävien ja vuokrattavien kiinteistöjen ylläpitäminen ja päivittäminen tuoterekisteriin. Tehtävä sisältää tuotekuvausten kirjoittamista, rekisterien ylläpitämistä ja päivittämistä sekä kohteiden valokuvaamista ja pientä kuvankäsittelyä. Toivomme, että sinulla on jo hieman aiempaa kokemusta valokuvauksesta ja kuvankäsittelystä.

Lisäksi valittavan henkilön rooliin kuuluvat nettisivujen päivitykset, mainos- ja esitemateriaalien luonnostelu, erilaisten asiakirjojen hallinta sekä tietysti hakukoneoptimointi. Arvostamme tuntemusta Google Analyticsin parista.

Rooliin sisältyy myöskin hallinnollisia tehtäviä, kuten laskujen laatimista, matkavarauksia sekä tapahtumajärjestelyjä. Pääpaino on kuitenkin markkinoinnin parissa, joten toivomme, että olet aidosti kiinnostunut markkinoinnin tehtävistä ja innokas kehittämään markkinointia eteenpäin. Lisäksi, mikäli olet itse kiinnostunut roolin laajentamisesta, myös myyntipuheluiden soittaminen voidaan sisällyttää osaksi toimenkuvaasi.

Etsimämme henkilö on oma-aloitteinen, kiinnostunut markkinoinnin laajasta kentästä ja valmis sitoutumaan tehtäviin. Oikealla henkilöllä on kykyä koordinoida kokonaisuuksia ja hän tulee sujuvasti toimeen sekä suomen että englannin kielellä, suullisesti sekä kirjallisesti.

Kiinnostuitko?

Aloitus tehtävässä on jo syyskuun aikana, joten hae pian! Käsittelemme hakemuksia jo haun aukioloaikana. Kerrothan hakemuksesi yhteydessä myös palkkatoiveesi. Tietosuoja-asetuksen puitteissa vain järjestelmämme kautta saapuneet hakemukset huomioidaan haussa.