(Poistunut julkaisusta)

Markkinointi- ja digisuunnittelija
Autokeskus

Alkuperäinen julkaisupäivä 10.1.2020

Haemme monipuolista markkinointi- ja digisuunnittelijaa vakituiseen työsuhteeseen Helsingin Konalaan.

Sinulla on käytännön kokemusta ja vahvaa näkemystä markkinoinnista digitaalisessa maailmassa sekä erilaisten sähköisten palveluiden kehittämisestä. Haluat päästä hyödyntämään laajaa osaamistasi käytännössä ja saat aikaan konkreettisia tuloksia. Olet luonteeltasi myyntihenkinen ja näetkin markkinoinnin nimenomaan menekinedistämisen keinona. Samanaikaisesti ajatteluasi ohjaa halu mahdollistaa hyviä monikanavaisia asiakaskokemuksia.

Työn luonne on usein varsin nopeatempoinen, ja huomiotasi kaipaavia asioita on lukuisia, mutta kykenet keskittymään olennaiseen ja viemään vastuualueellasi olevat tehtävät määrätietoisesti loppuun asti. Nautit myös ideoinnista ja olet oma-aloitteinen. Tunnet ketterän kehityksen periaatteet ja osaat soveltaa niitä myös käytännössä. Olet osa markkinointiyksikköä, joka suunnittelee ja tuottaa Autokeskuksen markkinoinnin alusta loppuun ja on lisäksi vastuussa Autokeskuksen asiakasrajapinnan verkkopalveluista.

Tarjoamme sinulle mielenkiintoisia ja monipuolisia työtehtäviä dynaamisessa ympäristössä, jossa pääset hyödyntämään osaamistasi ja näkemään työsi tuloksia käytännössä. Lisäksi käytössäsi ovat uudet modernit työtilat ja työvälineet. Pääset työskentelemään maailman tunnetuimpien brändien parissa (BMW, Ford, Nissan, Toyota, KIA, Skoda, Peugeot, Citroen) dynaamisella alalla, joka on kiinnostavassa murrosvaiheessa. Työsuhde-etuihin kuuluu lounas- ja liikuntaetu sekä autokaupan ja -huollon palveluita.

Autokeskus on Suomen vanhimpia ja tunnetuimpia autoalan toimijoita, joka palvelee asiakkaita pääkaupunkiseudulla, Tampereen alueella, Turun ja Raision alueella sekä Hyvinkäällä ja Hämeenlinnassa. Edustamme autoalan vahvimpia ja tunnetuimpia merkkejä niin automyynnin kuin huollon palveluissa.

VASTUUALUEET:

  • Digitaalisen markkinoinnin toteuttaminen (hakusanamainonta, sosiaalinen media, display-mainonta)
  • Verkkoanalytiikan hyödyntäminen (Google Analytics)
  • Markkinointimateriaalin ja sisällön tuotanto niin perinteisiin kuin sähköisiin kanaviin
  • Verkkopalveluiden kehittäminen ja koordinaattorina toimiminen ulkopuolisen toimittajan suuntaan
  • Autoportaalien hallinnointi ja ylläpito (Nettiauto, Autotalli, Oikotie, Tori)
  • Google Business (toimipisteet, merkkiedustukset, yhteystiedot, aukioloajat)

TUNNET JA HALLITSET:

  • Google Ads ja Analytics
  • Hakukoneoptimointi
  • Käyttöliittymäsuunnittelu ja konversio-optimointi
  • Adobe-ohjelmistot (Photoshop, InDesign, Illustrator)
  • Facebook-mainosalusta
  • Julkaisujärjestelmät
  • HTML-perusteet 

BONUSTA:

HubSpot ja markkinointiautomaatio, CRM, palvelumuotoilu, videotuotanto

ODOTAMME SINULTA:

  • Myyntihenkisyyttä
  • Näkemyksellisyyttä ja aloitteellisuutta
  • Yhteistyöhenkeä
  • Halua jatkuvaan kokeilemiseen ja oppimiseen.

Lisätietoja tehtävästä antaa markkinointijohtaja Tapio Pallasvirta. Sovi puhelinaika sähköpostitse lähettämällä viesti osoitteeseen tapio.pallasvirta@autokeskus.fi. Lähetä hakemuksesi pian, sillä aloitamme ensimmäiset haastattelut jo hakuaikana. Hakuaika päättyy 27.1.2020 klo 10.00.