Markkinoinnin strategiapäällikkö
SOK MEDIA

Alkuperäinen julkaisupäivä 12.6.2018

SOK MEDIA on S-ryhmän markkinoinnin asiantuntijayksikkö, joka johtaa kaupparyhmän muutosta Suomen suurimmasta vähittäiskaupan markkinoijasta Euroopan parhaaksi. SOK MEDIAssa pääset palvelemaan Suomen tunnetuimpien brändien liiketoiminnan kehittämistä ja luomaan koko kansaa puhuttelevia kaupallisia konsepteja, digitaalisia palveluita ja markkinointitekoja.

Tehtävänäsi on markkinointistrategian rakentaminen nimetyille SOK:n ketjubrändeille tiiviissä yhteistyössä liiketoimintajohdon kanssa. Vastaat myös strategian toimeenpanosta yhdessä kunkin brändin markkinointipäällikön kanssa. Tulosten mittaaminen, markkinointi-investointien tuoton seuranta ja tulosten raportointi johdolle ovat tärkeä osa tehtävääsi. Kyky johtaa tutkimuksia ja analysoida dataa on olennainen osa tehtävässä menestymistä.

SOK MEDIAn vastuulla olevat brändit ovat ABC, Sokos, Stockmann Herkku, S-Market, Alepa, Sale, Prisma ja Kodin Terra sekä asiakasomistajuuden brändi S.

Toivoisimme, että sinulla olisi:
- vähintään 10 vuotta kokemusta markkinoinnin ja/tai liiketoiminnan johtamisesta
- näyttöjä strategisen muutoksen läpiviennistä
- vahva ymmärrys siitä, mitä markkinoinnilla voi saada aikaan ja mitä ei
- ymmärrys vähittäiskaupasta tai sen markkinoinnista

Hyödyksi tehtävässä on laajapohjainen näkemys ja kokemus markkinoinnin eri osa-alueista, kuten PR, tapahtumat tai vaikka suoramarkkinointi.

Lisätietoja antaa Head of Marketing Strategy Janne Lehtinen, parhaiten tavoitettavissa puhelimitse (+358 50 3316 430) tiistaina 19.6. klo 9-11. Hakemukset tehtävään palkkatoiveineen oheisen hakulomakkeen kautta. Hakuaika päättyy tiistaina 26.6.

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1145889
  • Työsuhde: Vakituinen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Sijainti: Helsinki, Uusimaa