(Poistunut julkaisusta)

MARKKINOINNIN PROJEKTIPÄÄLLIKKÖ
Pirkanmaan Osuuskauppa

Alkuperäinen julkaisupäivä 16.4.2020

Haemme Pirkanmaan Osuuskauppaan
 
MARKKINOINNIN PROJEKTIPÄÄLLIKKÖÄ
 
vakituiseen työsuhteeseen.
 
Pirkanmaan Osuuskauppa on alueellaan ruokakaupan markkinajohtaja ja monien kuluttajille tuttujen brändien, kuten Prisman kotipesä Pirkanmaalla. Etsimme markkinoinnin projektipäällikköä nostamaan paikallisen markkinointimme seuraavalle tasolle sekä vaalimaan yhteistyötä SOK Mediaan, joka hoitaa markkinoinnin valtakunnallisten brändiemme osalta. Paikalliseen tekemiseen lukeutuvat tärkeimpinä Pirkanmaan Osuuskaupan yrityskuva- ja HR-viestintä sekä ravintoloidemme markkinointi.
 
Työhön kuuluu

  • fiksun ja liiketoimintalähtöisen markkinoinnin suunnittelu yhdessä liiketoiminnan ja yhteistyökumppanien kanssa: tavoitteet, keinot ja budjettitaso
  • liiketoiminnan haasteiden ymmärtäminen ja niiden kääntäminen käytännön markkinoinnin toimenpiteiksi
  • markkinoinnin toimintatapojen kehittäminen
  • markkinointiprojektien johtaminen ja koordinointi
  • tiivis yhteistyö liiketoiminnan, SOK Median, viestinnän sekä media- ja mainostoimistokumppanien kanssa.

          
Me tarjoamme sinulle

  • näköalapaikan uudistaa osuuskaupan markkinointia yhdessä osaavien työkaverien ja yhteistyökumppanien kanssa
  • innostavia tehtäviä sekä mahdollisuuden kehittää ja kasvattaa omaa rooliasia
  • vastuulliset ja itsenäiset toimintamahdollisuudet, mutta myös tukea ja jeesiä
  • ylivoimaiset, koko Suomen kattavat henkilökuntaedut.

          
Toivomme, että sinä

  • ymmärrät modernia, tuloksellista markkinointia ja kykenet kääntämään liiketoiminnantarpeita markkinoinnin kielelle
  • omaat projektinhallinnan taitoja ja viet asioita eteenpäin järjestelmällisellä otteellasi
  • olet tehnyt aiemmin sellaisia duuneja, jotka antavat eväät tässä tehtävässä onnistumiseen
  • nautit siitä, että saat vaikuttaa organisaation toimintatapaan ja edesauttaa muutosta
  • olet yhteistyötaitoinen, innostava ja muutenkin kiva tyyppi.

          
Haethan tehtävään mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 20.4. mennessä. Kutsumme soveltuvimmat hakijat noin puolen tunnin mittaiseen videohaastatteluun. Videohaastattelut toteutetaan tiistaina 28.4. aamupäivällä ja keskiviikkona 29.4. iltapäivällä.
 
Lisätietoja tehtävästä antaa arkisin asiakaskokemuspäällikkö Heidi Jäppinen (puh. 010 76 72883).