(Poistunut julkaisusta)

Marketing Specialist, Sisällöntuotannon asiantuntija
OP

Alkuperäinen julkaisupäivä 10.2.2021

Oletko sinä asiakaslähtöisen markkinoinnin ja sisällöntuotannon idearikas taitaja? Osaatko luoda laadukkaita ja asiakastarpeita puhuttelevia sisältöjä, jotka parantavat asiakaskokemusta ja vahvistavat brändiä? Entä tiedätkö, miten sisältö saadaan toimimaan myös myynnin draiverina ja miten sisältöpolun keinoin johdatellaan lukijaa kohti sisällölle asetettuja tavoitteita. Työskenteletkö mielelläsi uuden äärellä ja olet odottanut mahdollisuutta olla mukana kirjoittamassa toimialansa uudistajan menestystarinaa? Jos vastasit kyllä, jatka ihmeessä lukemista – tämä on juuri sinulle!

Etsimme nyt sisällöntuotannon asiantuntijoita kehittämään ja rakentamaan kanssamme Pohjola Vakuutuksen monikanavaista markkinointia yritys- ja henkilöasiakkaillemme. Olemme kasvattamassa tiimejämme neljällä uudella osaajalla (kolme vakituista työsuhdetta ja yksi määräaikaisuus), joiden työskentelypaikkakunta voi olla Helsingissä, Tampereella tai Oulussa. 

Marketing Specialist, Sisällöntuotannon asiantuntija

Sisällöntuotannon asiantuntijana osallistut Pohjola Vakuutuksen digimyynnin ja markkinoinnin kokonaisuuden kehittämiseen joko myynnin, asiakkuuksien hoidon tai digitaalisen asioinnin näkökulmasta, ja tuet tiimeille asetettujen myynti- ja asiakaskokemustavoitteiden saavuttamista. Vastuualueesi voi kiinnostuksestasi ja kokemuksestasi riippuen olla joko asiakkuus- ja brändimarkkinointiin tai digimyyntiin ja -markkinointiin painottuva. 

Asiakkuus- ja brändimarkkinoinnin sisällöntuottajana pääasiallinen tehtäväsi keskittyy henkilö- tai yritysasiakkaiden jatkuvaan asiakkuusmarkkinoinnin hoitomallien sisällöntuotantoon. Suunnittelet ja tuotat laadukkaita sisältöjä ja sisältökonsepteja, joiden avulla pystymme tekemään personoitua ja skaalautuvaa mainontaa, markkinointikampanjoita, asiakasviestintää ja verkkosisältöjä digitaalisiin sekä perinteisiin kanaviin. Pääset kehittämään asiakaskokemusta asiakkuuden elinkaaren eri vaiheissa ja näyttämään taitosi asiakkuusmarkkinoinnin datan analysoinnissa ja sen mukaisessa sisällön optimoinnissa. Kokemuksesi mukaan pääset antamaan panoksesi myös markkinointikampanjoiden suunnitteluun ja saat vastuullesi yksittäisiä markkinointitoimenpiteitä. 

Työnkuvasi voi keskittyä myös monikanavaiseen sisällöntuotantoon digimyynnin ja -markkinoinnin tarpeisiin aina suunnittelusta tulospohjaiseen optimointiin saakka. Suunnittelet ja tuotat oivaltavia ja puhuttelevia sisältöjä ja konsepteja digitaalisiin kanaviimme – artikkeleista uutiskirjesisältöihin, työtehtävien pääpainon ollessa kuitenkin monikanavaisen mainonnan copyissa. Työskentelet kasvuhakkerimaisesti, innostut tulospohjaisesta tekemisestä ja kehität vastuualuettasi dataohjautuvasti.  

Tuet osaltasi koko Asiakkuuspalvelut-heimon tiimejä hyvän asiakasviestinnän rakentamisessa ja pääset verkostoitumaan koko OP Ryhmän tasolla monialaisten asiantuntijoiden (ml. tuoteasiantuntijoiden, visuaalisen suunnittelun, myynti- ja markkinointitiimien) sekä ulkoisten mainos- ja mediatoimistokumppanien kanssa.

Muutama sananen tulevasta työyhteisöstäsi...

Tulet osaksi asiakkuuspalveluiden tiimejä, jotka toimivat ketterän toimintamallin mukaisesti ja vastaavat Pohjola Vakuutuksen markkinoinnista, monikanavaisista myynti- ja hoitomalleista, kohderyhmäsuunnittelusta sekä asiakkuuden johtamisen tuloksellisuuden ja kannattavuuden tukemisesta. Kanssamme pääset vaikuttamaan suoraan asiakaskokemukseen, brändiin sekä elämään asiakkaidemme arjessa ja lunastamaan arvolupaustamme. Ajattelemme, että jokainen tiimiläinen on osaltaan tekemässä Pohjola Vakuutuksesta ketterämpää organisaatiota, joten pääset antamaan panoksesi myös markkinoinnin ja asiakkuusviestinnän ketterän toimintatavan edelleen kehitykseen yhdessä tiimisi kanssa. 

...ja siitä, mitä me voimme tarjota sinulle?

Tarjoamme kokeneemmallekin sisällöntuotannon ammattilaiselle mahdollisuuden haastaa itseään ja kehittyä vaativien markkinoinnin tehtävien parissa. Pääset luomaan kanssamme toimialan parasta asiakaskokemusta ja saat rinnallesi toisiaan kannustavan työyhteisön ja huippuosaavat kollegat. Ei ole sattumaa, että meille tullaan ja jäädään uramahdollisuuksien, työn merkityksellisyyden ja yhteisöllisen kulttuurimme vuoksi. Tekemisellä ja positiivisella asenteellasi pystyt vaikuttamaan myös omaan urapolkuusi – tuemme sinua osaamisesi karttuessa rohkeasti eteenpäin yli tiimi- ja liiketoimintarajojen. 

Vastuullisen työn vastapainoksi pidämme huolen työhyvinvoinnistasi ja tulevaisuuteen katsovista työjärjestelyistä. Meitä OP:laisia on ympäri Suomea, mutta työ ei ole sidottu aikaan ja paikkaan. OP:laisena sinulle on tarjolla vakaa ympäristö, jossa vastuullisuus, ihmisläheisyys ja yhdessä menestyminen ovat keskeisiä arvoja. Saat käyttöösi monipuoliset henkilöstöetumme, johon kuuluvat henkilökuntaehtoiset pankki-, vakuutus- ja lainapalvelut. Tarjoamme myös kattavan työterveyshuollon, laajan hoitokuluvakuutuksen sekä täysajan tapaturmavakuutuksen. Työssäjaksamiseen panostamme arjen tasapainolla ja joustavuudella sekä tarjoamalla käyttöösi liikunta- ja kulttuuriedut sekä mahdollisuuden edulliseen lomailuun OP:n lomaosakkeissa.

Etsimämme osaajan tuntomerkit   

Olet tavoitteellinen ja tuloksellinen monikanavaisen sisällöntuotannon osaaja, jolle asiakas on aina keskiössä. Näppäimistösi tuotoksia ohjaavat liiketoimintatavoitteet ja osaat rakentaa asiakkaan tarpeita koskettavia ja puhuttelevia sisältöjä sekä koukuttavia sisältöpolkuja. Tuot sisältöihin rohkeasti omaa näkemystä samalla brändiä kunnioittaen. Pystyt jäsentämään ja selkeyttämään vaikeaselkoisiakin asiakokonaisuuksia helposti ymmärrettävään muotoon, ja hallitset oikeakielisen sekä ilmaisuvoimaisen suomen kielen. Muun kielitaidon, kuten ruotsin kielen katsomme merkittäväksi eduksi. 

Toivomme sinulta vankkaa kokemusta ja näyttöjä sisältömarkkinoinnista ja monikanavaisesta sisällöntuotannosta (erityisesti digikanaviin sekä sosiaaliseen mediaan) sekä asiakasymmärryksen hyödyntämisestä sisältöjen suunnittelussa. Arvostamme myös kokemusta mainonnan suunnittelusta sekä digitaalisen markkinoinnin kanavien tuntemusta (SEO, SEM, some-mainonta, display). Ymmärrät tietosuojan, tietoturvan (finanssialalla) sekä saavutettavuuden merkityksen sisällöntuotannossa. Kokemuksen markkinoinnin automaatiosta sekä B-to-B-markkinoinnin tuntemuksen katsomme eduksi. Tekemisessäsi on aktiivinen ja kehitysorientoitunut ote, jota tukee vahva ymmärryksesi analytiikasta ja dataohjatusta sisällöntuotannosta (ml. pilotointi, a/b-testaaminen, seuranta ja kehitys). Työskentelet itseohjautuvasti ja olet valmis ottamaan vastuuta. Tiimityöskentely- ja vuorovaikutustaitosi ovat erinomaiset ja olet valmis kehittämään omaa vastuualuettasi ja osaamistasi. 

Miten tästä eteenpäin? 

Jos tunnistit itsesi kuvauksesta, jatketaan tutustumista! Odotamme hakemustasi viimeistään 24.2.2021 mennessä ja kuulemme mielellämme tarkemmin osaamisestasi. Jos taas haluat tietää lisää haussa olevista tehtävistä tai meillä työskentelystä, Titti Nuotio (050 526 5192) tai titti.nuotio(a)pohjola.fi ja Elina Mäkinen (050 358 4738) elina.makinen(a)pohjola.fi kertovat sinulle mielellään lisää. Tavoitat Titin ti 16.2. klo 9-10 tai ma 22.2. klo 13-14 sekä Elinan ma 15.2. klo 9.30-10.30 tai pe 19.2. klo 10-11. 

Tehtävään valittavalta henkilöltä tarkistetaan vakuutussääntelyn edellyttämän hyvämaineisuus, luottotiedot ja yritysyhteydet sekä teetetään huumausainetesti ja terveyskysely. 

Pari sanaa OP Ryhmästä

OP Ryhmä on Suomen johtava finanssiryhmä ja alan digitaalisen muutoksen suunnannäyttäjä. Olemme asiakkaidemme omistama, finanssialan suurin työnantaja Suomessa. Ryhmässämme työskentelee yli 12 000 alan ammattilaista, ja tuotamme sekä kehitämme pankki-, varallisuudenhoito-, vakuutus- ja terveydenhoitopalveluita yli neljälle miljoonalle asiakkaallemme. 

Visiomme on olla johtava ja vetovoimaisin finanssiryhmksentekotasoja ja johtamisessa painottuu valmentaminen ja työn mahdollistaminen. Tällä muutoksella tavoittelemme entistä parempaa työntekijäkokemusta, asiakaskokemusta sekä toiminnan tehokkuutta.