(Poistunut julkaisusta)

Marketing Business Partner
Deloitte Finland - Enabling Areas

Alkuperäinen julkaisupäivä 23.1.2020
Löytyykö sinulta osaamista digimarkkinoinnista ja erilaisten sisältöjen tuottamisesta? Haluatko tulla kehittämään maailman arvokkainta kaupallisten palveluiden brändiä? 

Mistä on kyse? 

Etsimme asiantuntijaa osaksi markkinointi- ja viestintätiimiämme Helsingin Ruoholahden toimistollemme. Sinua odottaa monipuolinen markkinoinnin ja viestinnän tehtävä sekä mahdollisuus kehittää toimintaamme yhdessä asiantuntijoidemme ja johdon kanssa. Teet myös läheistä yhteistyötä asiakkuus- ja toimialatiimiemme kanssa. 

Marketing Business Partnerina tehtäviisi kuuluvat esimerkiksi: 
  • monipuolisten sisältöjen tuottaminen (tiedotteet, verkkosisällöt, tutkimukset ja raportit) 
  • liiketoiminnan ja myynnin kasvun edistäminen tuloksellisen markkinoinnin ja viestinnän avulla 
  • markkinointitoimenpiteiden ja myyntikampanjoiden suunnitteleminen yhdessä liiketoiminnan kanssa 
  • digimarkkinointi ja sosiaalisen median hyödyntäminen markkinoinnissa  
  • asiantuntijoiden tukeminen sisällöntuotannossa ja mediatyössä 

Mitä me tarjoamme sinulle? 

Deloitten brändi on valittu 2019 vuoden alussa maailman arvokkaimmaksi kaupallisten palveluiden brändiksi ja kolmanneksi vahvimmaksi brändiksi kokonaisuudessaan. Vahvan brändin lisäksi tarjoamme sinulle mahdollisuudet menestyä ja hyödyntää vahvuuksiasi, huippukollegat ja kansainvälisen verkoston. Kulttuurimme on dynaaminen, teemme töitä yhdessä pyrkien aina parhaaseen lopputulokseen. Hierarkiamme on matala ja työ rakentuu asiantuntijoidemme vahvuuksien ympärille. Otamme huomioon yksilöt ja panostamme erityisesti palautteen antamiseen ja coachaamiseen kaikilla uratasoilla.Tavoitteenamme on vaikuttaa positiivisesti asiakkaisiimme, toisiimme ja yhteiskuntaan. 

Sinustako uusi deloittelainen? 

Toivomme sinun tuovan mukanasi osaamista sekä digimarkkinoinnista ja -mainonnasta että sisällöntuotannosta. Sinulla on: 
  • vähintään 3 vuoden työkokemus markkinoinnista ja/tai viestinnästä 
  • soveltuva korkeakoulututkinto  
  • kokemusta sisältömarkkinoinnista esimerkiksi blogien, tutkimusten tai muiden sisältöjen tuottamisesta ja kirjoittamisesta 
  • kyky aikaansaada tuloksia ja innostaa ihmiset yhteiseen tekemiseen 
  • erinomaiset viestintä-, vuorovaikutus- ja esiintymistaidot suomeksi ja englanniksi 
  • rohkea ja oma-aloitteinen työskentelyote 
  • liiketoimintaymmärrystä ja näkemys siitä, miten markkinoinnilla ja viestinnällä tuetaan yrityksen strategisten tavoitteiden saavuttamista 
  • B2B-markkinointikokemus on etu 
Kiinnostuitko? 

Haluamme kuulla sinusta lisää! Jätä CV:si ja hakemuksesi meille hakujärjestelmän kautta viimeistään 9.2.2020. Heräsikö sinulla kysyttävää? Marketing and Communications -tiimimme vetäjä Rami Saarela kertoo sinulle mielellään lisää. Ramin tavoitat parhaiten 27.1. klo 12.00 -14.00 ja 7.2. klo 14.00 - 16.00 numerosta 050 525 2173. Rekrytointiprosessia koskevat kysymykset voit osoittaa rekrytiimille osoitteeseen rekry@deloitte.fi. 

What impact will you make? 

Kurkkaa arkeemme ja tutustu osaamiseemme @DeloitteFinland Facebookissa, Instagramissa, Twitterissä ja LinkedInissä sekä verkkosivuillamme www.deloitte.fi.