Marketing Analyst
S-ryhmä

Alkuperäinen julkaisupäivä 14.2.2020

Onko markkinoinnin vaikuttavuuden analysointi ja kehittäminen lähellä sydäntäsi? Haluatko mukaan kehittämään Suomen tärkeimpiä brändejä?

SOK MEDIA vastaa S-ryhmän asiakas- ja markkinaymmärryksen hyödynnettävyydestä, brändien kehittämisestä, viestinnästä, markkinoinnista kanavineen sekä näihin liittyvästä digitaalisesta palvelukehityksestä. Meillä pääset vaikuttamaan Suomen tärkeimpien brändien kehittämiseen. Vastuullamme ovat kaikille suomalaisille tutut brändit, kuten ABC, Sokos, Food Market Herkku, S-Market, Alepa, Sale ja Prisma.

SOK MEDIA on kansainvälisesti palkittu työstään. Lisää voit lukea täältä.

Mitä tulet meillä tekemään?

Markkinoinnin analyytikkona työskentelet osana suunnittelu- ja kehitystiimiämme. Roolisi keskittyy tukemaan markkinoinnin strategista suunnittelua. Olet siis mukana suunnitteluprosessin kaikissa vaiheissa, alkaen tavoitteiden asettamisesta ja markkinaymmärryksen rakentamisesta aina monikanavaisen markkinoinnin toimenpiteiden tuloksellisuuden analysointiin.

Pääset tehtävässäsi hyödyntämään ja analysoimaan monipuolisesti eri lähteistä saatavaa tietoa. Ymmärrys digitaalisesta markkinoinnista ja online-markkinoinnin metriikoista on tehtävässä etu, mutta erityisesti toivomme sinulta laaja-alaista ymmärrystä markkinoinnin kentästä.

Työpaikkasi sijaitsee Ässäkeskuksessa Helsingin Vallilassa, mutta toisinaan projektit saattavat edellyttää matkustamista kotimaassa.

Menestyksesi avaimet

Tässä roolissa menestyt omaamalla analyyttista otetta ja ongelmanratkaisukykyä. Olet sinut erilaisten tutkimus- ja datalähteiden sekä niiden analysoinnin kanssa, ja saat jäsennettyä tiedon helposti ymmärrettävään muotoon sekä rakentamaan keräämäsi datan pohjalta merkityksellisiä johtopäätöksiä. Matemaattisesta lahjakkuudesta ja tilastotieteen osaamisesta on myös tehtävässä merkittävää hyötyä.

Parhaan taustan tähän tehtävään antaa alan ylempi korkeakoulututkinto ja muutaman vuoden kokemus toimimisesta vastaavissa tehtävissä markkinoinnin analytiikan, markkinointitutkimuksen tai konsultoinnin parissa.

Uskomme, että viihdyt meillä, jos olet kehitysorientoitunut ja oppimishaluinen sekä työskentelyotteeltasi ratkaisukeskeinen ja aikaansaava. Pääset työssäsi liikkeelle silloinkin, kun asiat eivät ole yksiselitteisesti jäsenneltyjä, ja omaat hyvät vuorovaikutustaidot sekä halun puhaltaa tiimin kanssa yhteen hiileen.

Mitä meillä on tarjota sinulle?

Tarjoamme sinulle monipuolisen tehtäväkokonaisuuden S-ryhmän brändien kehittämisen parissa sekä mahdollisuuden olla vaikuttamassa brändien tulevaisuuteen. Työmme lopputuloksilla on aidosti vaikutusta suomalaisten arkeen.  Haluamme jatkuvasti kehittyä, joten pääset kehittämään brändien lisäksi myös toimintaamme ja omaa osaamistasi.

Lisäksi tarjoamme Suomen parhaat henkilöstöedut.

Tule työkaveriksemme!

Tähän tehtävään voit hakea oheisen hakulomakkeen kautta 06.03.2020 saakka. Lisätietoja antaa Head of Marketing Planning Ida Virkki. Idan tavoitat parhaiten puhelimitse to 13.2 klo 14-15 sekä 25.2. klo 14-15 tai sähköpostitse osoitteesta ida.virkki@sok.fi

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot