Marketing Analyst
Sanoma Digital

Alkuperäinen julkaisupäivä 3.7.2017

Etsimme vahvistusta Oikotie Asuntojen ja Työpaikkojen markkinointitiimiin.

Tehtävänäsi on hakukonemainonta sekä markkinoinnin vaikuttavuuden seuranta, mittaaminen ja raportointi. Käsittelet monipuolista dataa eri tietolähteistä tehokkaasti visualisoiden ja mallintaen johtopäätökset markkinoinnin tehokkuudesta päätöksenteon tueksi.

Ammattitaitosi Google AdWords-mainonnasta on korkealla tasolla ja todennetut näyttösi isojen mainostilien optimoinnista erinomaiset. Tarkkana ja analyyttisena henkilönä tähtäät yhä parempaan tulokseen ja etsit aktiivisesti uusia ratkaisuja. Google Analyticsin datan yhdistäminen muihin liiketoiminnan mittareihin on tuttua ja ymmärrät markkinoinnin tuloksellisuuden lainalaisuudet hyvin. Vanhan datan raportointi ei sinulle riitä, vaan pystyt mallintamaan, miten muutokset vaikuttavat tulevaan.  Dataohjautuva ote on sinulle itsestään selvää ja pystyt valmentamaan myös muita siinä.

Olet digitaalisen markkinoinnin ja analytiikan ammattilainen. Sinulla on vähintään ammattikorkeakoulutasoinen tutkinto markkinoinnista ja jo kokemusta vastaavanlaisista tehtävistä. Tehtävä on uusi ja pystyt vaikuttamaan lopulliseen toimenkuvaan.

Meillä pääset työskentelemään osana asiantuntijatiimiä, mikä tarjoaa oivalliset puitteet oman osaamisen kehittämiseen ja uuden oppimiseen. Pääset näkemään ja vaikuttamaan osaltasi digitaalisen liiketoiminnan kehitykseen. Työpaikkasi sijaitsee Ruoholahdessa. Tehtävä on tällä hetkellä määräaikainen 31.8.2019 asti.

Kiinnostuitko? Hae tehtävää täyttämällä sähköinen hakulomake viimeistään 7.8.2017. Tutustu meihin Meille töihin-sivustolla osoitteessa ura.oikotie.fi. Lisätietoja tehtävästä antaa markkinointipäällikkö Elina Bono, elina.bono(at)sanoma.fi tai puh. 040 746 04 27.

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1037809
  • Työsuhde: Määräaikainen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuaika päättyy: 7.8.2017
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Sijainti: Helsinki