(Poistunut julkaisusta)

Manager, Customer service
Edenred Finland Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 28.5.2018

Visiomme on olla jokapäiväistä elämänlaatua ja tehokkuutta edistävien palveluiden markkinajohtaja. Etenemme päivä päivältä sitä kohti yhdistämällä asiakkaat ja palveluntarjoajat digitaalisilla ratkaisuillamme. Haluatko Sinä tulla mukaan rakentamaan kanssamme hyvinvointia suomalaiseen työelämään?

Etsimme Sinua,

MANAGER, CUSTOMER SERVICE

toimimaan tärkeänä osana Edenredin asiakaskokemuksen kehittämistä Vallilan toimistollemme. Tavoitteenasi on varmistaa hyvän asiakaskokemuksen tuottaminen asiakasrajapinnassa sekä asiakaspalvelumme kehittäminen, johtaminen ja laadun varmistaminen. Nautit työskentelystä tiimissä ja asiakasrajapinnassa. Olet luonteeltasi ongelmien ratkoja ja tunnet asiakaspalvelun prosessit ja keskeiset mittarit.

Mitä kuuluu päivittäisiin työtehtäviisi?

  • Toimit asiakaspalvelun vastuullisena esimiehenä ja johdat asiakaspalvelun toimintaa,
  • luot tiimillesi menestyksen mahdollisuudet ja autat ihmisiä pääsemään tavoitteisiin,
  • ratkaiset häiriö- ja ongelmatilanteita minimoiden tai estäen asiakkaille aiheutuvat vaikutukset,
  • luot, muokkaat ja virtaviivaistat asiakaspalvelun prosesseja,
  • luot, seuraat ja kehität asiakaspalvelun mittareita,
  • varmistat tarvittavan dokumentaation sekä sujuvan sisäisen ja ulkoisen viestinnän sekä
  • toimit palveluasiantuntijana projektitiimeissä ja olet valmis kohtaamaan asiakkaamme niin myynti- kuin palvelutilanteessakin.

Tarjoamme Sinulle vakituisen työn kansainvälisessä ja menestyksekkäässä FinTech-yrityksessä, jonka yhtenä arvona on yrittäjähenkisyys. Se elää meillä vahvana ja saatkin vapaat kädet tehdä työtäsi ja mahdollisuuksia kehittää jo opittuja taitojasi eteenpäin. Roolissasi osallistut myös innovaatioiden luomiseen, ja panostasi tarvitaan myös omien toimintatapojemme kehittämisessä tehokkaammiksi.

Meillä on matala hierarkia ja korkeat tavoitteet. Tavoittelemme yksinkertaisuutta kaikessa, mitä teemme, ja siten myös palveluissa, joita tarjoamme asiakkaillemme. Se on vaativa laji, mutta huoli pois, sillä saat tukea asiantuntevalta ja rennolta työyhteisöltä.

Työnantajana panostamme Sinun työssä viihtymiseen ja hyvinvointiisi. Edenred mahdollistaa suomalaisten hyvinvoinnin niin töissä kuin vapaa-ajalla, ja koska ”pitää tietää mitä myy”, panostamme aidosti siihen, että meillä viihdytään ja voidaan hyvin.

“On niin hieno tunne tulla aamulla töihin, kun työkaverit tervehtii iloisesti heti aamusta. Sanoisin, että täällä on lämmin ilmapiiri työskennellä. Itsellä on työuraa sen verran takana, että on nähnyt yhtä ja toista, ja on pakko todeta, että ei ole toista yhtä loistavaa työyhteisöä itsellä tullut eteen aiemmin.” Toni Ikonen, IT&Operations-tiimi.

Kukoistat tässä tehtävässä, jos Sinulla on

  • asiakaspalvelun keskeisten prosessien tuntemus ja tunnet intohimoa niiden kehittämiseen ja asiakaskokemuksen parantamiseen,
  • erinomaiset analysointitaidot ja loogista päättelykykyä juurisyiden löytämiseen,
  • taustaa esimiestyöstä, asiakaspalvelutyöstä, asiakaspalvelun tuloksellisesta kehittämisestä,
  • kokemusta inbound/outbound call center-järjestelmistä,
  • hyvät suulliset ja kirjalliset kommunikointitaidot niin suomen- kuin englannin kielellä sekä
  • hyvät excel-taidot, kokemus Business Intelligence –työkaluista katsotaan eduksi.

Kiinnostuitko?

Lähetä hakemuksesi, palkkatoiveesi ja CV:si 15.6.2018 mennessä tästä. Mahdollisiin kysymyksiisi vastaa mielellään Head of Strategy and Customer Experience Juhamatti Muuraiskangas numerosta 040-0642514. Haastattelut voidaan aloittaa ennen hakuajan päättymistä, ja pyrimme saamaan prosessin päätökseen viikolla 26.

Edenred on maailman johtava prepaid-maksuvälineratkaisujen tarjoaja, joka kehittää palveluja työntekijöiden hyvinvoinnin ja organisaatioiden toiminnan tehostamiseksi.  Edenredin ratkaisut takaavat, että organisaatiot voivat tehostaa toimintaansa ja säästää kustannuksia työsuhde-eduissa, kulujen hallinnoinnissa ja motivointi- ja palkitsemisohjelmissa. Edenred on listattu Pariisin Euronext pörssiin ja yritys toimii 42 maassa noin 8.000 työntekijän voimin. Konserni tukee myös julkisia organisaatioita sosiaalisten tavoitteiden saavuttamiseksi.

Suomessa Edenred Finland on maamme johtava työsuhde-etujen tarjoaja. Valikoimaan kuuluu lounas-, liikunta- ja kulttuuri- sekä työmatkaeturatkaisut. Edenredin kortti käy yli 21 000 käyttöpaikassa ympäri Suomea. Palvelemme yli 15 000 yritysasiakasta ja tuotteitamme käyttää noin 300 000 työntekijää. Yrittäjähenkisyys ja innovointikyky ovat Edenredin tärkeimpiä arvoja, jotka näkyvät yrityksen jokapäiväisessä toiminnassa ja tuotekehityksessä. 

Voit tutustua meihin lisää kotisivuillamme https://edenred.fi ja sosiaalisen median kanavissamme.