Maksatuskäsittelijä
Valtiokonttori

Alkuperäinen julkaisupäivä 19.5.2020

Valtiokonttori tarvitsee nyt osaamisprofiileiltaan erilaisia osaajia tuottamaan uutta yritysten kustannustuen maksatuksen palvelua. Ovatko numerot ja laskeminen vahvuutesi tai erilaiset yritysten tunnusluvut jo valmiiksi tiedossasi? Vai pystytkö käsittelemään nopealla tahdilla saamaasi tietoa eteenpäin? Ehkä vahvuutesi on asiakaspalvelussa ja saat selvitettyä kokonaisuuksia niin suullisesti kuin kirjallisestikin? Koetko, että juuri sinä pystyisit tukemaan Valtiokonttoria, kun autetaan yrityksiä koronan aiheuttamien haasteiden taklaamisessa?
 
Etsimme useita maksatuskäsittelijöitä Valtiokonttorin Kansalaispalveluihin perustettavaan uuteen yritysten kustannustuen yksikköön. Tehtävät ovat monipuolisia ja räätälöidään valittavien henkilöiden kokemuksen ja osaamisen perusteella. Tehtävät ovat määräaikaisia noin 3 kuukauden mittaisia tehtäviä ja mahdolliset jatkoajat tehtävissä selviävät projektin edetessä. 
 
Maksatuskäsittelijänä tehtävänäsi on käsitellä yrittäjien ja yritysten kustannustukihakemuksia Valtiokonttorin sähköisessä ympäristössä. Lisäksi tuet hakijoita hakemuksen tekoon liittyvissä kysymyksissä ja vastaat muihin tiedusteluihin, niin puhelimitse kuin erilaisissa kirjallisissa kanavissa kuten chatissä tai sähköpostilla. Käsittelijänä toimit kiireellisessä toimintaympäristössä ja teet tarkkaa ja yksityiskohtaista käsittelytyötä.
 
Tässä tehtävässä pääset tekemään palvelua, jolla on todellista yhteiskunnallista merkitystä. Lisäksi saat itsellesi arvokasta kokemusta hektisestä toimintaympäristöstä ja valtiosta työympäristönä. Työt tehdään pääosin etätöinä ja tukena sinulla on niin kokeneita valtiokonttorilaisia kuin kokonaan uusia kollegoita.

Hakijalta odotamme
Odotamme sinulta motivoitunutta ja innostunutta asennetta asiakaspalveluun ja halua palvella asiakkaita ja valmiutta tehdä rutiininomaisia ja ohjeistettuja käsittelytehtäviä itsenäisesti. Vuorovaikutustaitosi loistavat myös etätyöskentelyssä ja sinulla on hyvä kirjallinen ja suullinen ilmaisutaito. Odotamme sinulta hyvää paineensietokykyä kiireisessäkin työympäristössä ja pystyt tavoitteen mukaiseen työskentelyyn. Olet aktiivinen tiedonkäsittelijä, sinulla on hyvät tietotekniset valmiudet ja pystyt nopeasti omaksumaan uusien järjestelmien käytön.
 
Eduksi katsotaan kokemus erilaisista korvauskäsittelyn tehtävistä. Lisäksi hyötyä on kokemuksestasi valtion tehtävistä, päätöksenteosta ja tietotaidoista liittyen yritysten talouslukuihin. Arvostamme englannin ja erityisesti ruotsin kielen taitoa.
 
Tehtävän tiedot
Tehtävä alkaa: 15.6.2020 tai sopimuksen mukaan. Tehtävän aloitukset asettuvat kesäkuun ajalle ja kestävät 3 kuukautta.
Määräaikainen, päättyy: 30.9.2020
 
Tehtävän hakemista koskevat tiedot
Hae viimeistään: 1.6.2020 16:15 
ID: 28-536-2020

Palkkaukseen liittyvät tiedot
Tehtävässä on sopimuspalkka, joka asettuu valittavan henkilön tehtävän sekä osaamisen ja kokemuksen perusteella
2100€-2700€ välille.

Ilmoitettujen työpaikkojen määrä: 30
  
Lisätietoja tehtävästä
Laura Sorva
+358 295 502 033
laura.sorva@valtiokonttori.fi

Satu Vallivaara
Apulaisjohtaja
0295503347
satu.vallivaara@valtiokonttori.fi

Rekrytoinnista lisätietoja antaa rekrytoivat esimiehet Laura Sorva ja Satu Vallivaara seuraavina soittoaikoina:
Laura Sorva 20.5.2020 klo 17-19, Satu Vallivaara 22.5 klo 10-12, Laura Sorva 22.5.2020 klo 16-17 ja Laura Sorva
26.5.2020 klo 16-18.
 
Toimipiste
Valtiokonttori, Helsingin toimipiste
Sörnäisten rantatie 13
 00054 Valtiokonttori

Muut tehtävään liittyvät tiedot
Tehtävään valittavilta henkilöiltä tarkistetaan ennen valintaa luottotiedot tehtävän luonteen vuoksi. Tehtävän koeaika on
maksimissaan puolet määräaikaisuudesta. 

http://www.valtiokonttori.fi
Haluatko tietää työpaikan sijainnin?
Näytä työpaikka kartalla tässä

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot