(Poistunut julkaisusta)

Major Incident Manager
Kesko Oyj

Alkuperäinen julkaisupäivä 6.8.2018

Etsimme K-ryhmään perustettavaan uuteen ”SWAT-tiimiin” neljää Major Incident Manageria.

Taltutatko tietohallinnon kriisitilanteet tottuneesti ja jämäkästi ja osaat ohjeistaa muita selkeästi ja rohkeasti? Etsimme sinua K-ryhmän nopean toiminnan joukkoihin, jotka kitkevät kaikkein haastavimmat virhetilanteet kaupanteon tieltä.

Nyt perustettava tiimi keskittyy tuotannonohjausyksikön häiriön- ja ongelmanhallintaan ja sen ykkösprioriteettina on nopea reagointi tietohallinnon uhka- ja ongelmatilanteisiin. Tiimin päävastuualueena on palvelutoimittajien ohjaus, tiedottaminen ja tehokas kommunikointi häiriötilanteessa. Tämän lisäksi tiimi keskittyy jatkuvaan ongelmanhallintaan IT-toimintojen optimoimiseksi.

SWAT-tiimin työllä on häiriötilanteissa suuri merkitys K-ryhmän liiketoiminnalle. Major Incident Managerina ei riitä, että autat yhtä ihmistä hädässä, vaan sinun tulee pelastaa pinteestä isompia joukkoja; sinun tulee siis ymmärtää, mihin kaikkeen häiriötilanteet vaikuttavat. Teet työssäsi yhteistyötä sekä IT-palvelutoimittajien että sisäisten IT-tiimien kanssa kuin myös K-ryhmän liiketoimintayksiköiden kanssa. Harvassa tehtävässä pääsee näkemään näin syvälle ison konsernin koko toimintaan.

Tutustu tarkemmin SWAT-tiimiin.

Tuo oma osaamisesi tiimiin

Tiimin jäsenenä pääset mukaan luomaan täysin uutta palvelua ja toimintamalleja yhdessä K-ryhmän tietohallinnon ja jatkuvien palveluiden yksikön kanssa. Tavoitteena on rakentaa tiimi, jonka jäsenillä on laaja-alaista kokemusta ja osaamista eri IT –osa-alueilta (SAP Basis, SAP Fiori, kaupan infra, kassatoiminnot, tietoturva-asiat) mutta myös kokemusta riskien ja uhkatilanteiden hoitamisesta ja niiden ehkäisystä tehokkaan, tietoon perustuvan ongelmanhallinnan avulla. K-ryhmän kaupat, logistiikka sekä muut toimialat luottavat siihen, että tiimiltä saa tukea hätätilanteissa nopeasti ja palvelu on joustavaa ja tehokasta.

Paiski töitä ja palaudu

Työaika vaihtelee arkisin liukuvan toimistotyöajan (60%) ja arkisin klo 6-22 välille keskittyvän vuorotyön (40%) välillä. Näin mahdollistamme nopean reagoinnin mahdollisiin häiriötilanteiden eskalointeihin.

Tiimi osallistuu myös MIM -varallaolovuorotteluun mikä tarkoittaa muutamaa viikkoa vuodessa, jolloin oletamme henkilön olevan tavoittavissa myös välillä 22-06 ja viikonloppuna vuorokauden ympäri.

Toimistotuntien ulkopuolella tehdystä työstä ja varallaolosta maksetaan lakisääteiset ja K-ryhmän työaikakäytännön mukaiset korvaukset. Lisäksi tiukempien tilanteiden vastapainoksi pyritään aina palautumaan, jotta työtahtisi on inhimillinen etkä pala loppuun.

Toivomme sinulta:

  • Kokemusta vakavien häiriö- ja kriisitilanteiden hallinnasta
  • Hyviä kommunikointivalmiuksia IT:n ja liiketoiminnan ”kielellä” sekä suomeksi että englanniksi
  • Hyvää päättely- ja päätöksentekokykyä kriisitilanteissa sekä erinomaista paineensietokykyä
  • Vahvaa johtamis-, yhteistyö- ja organisointikykyjä selvittäessämme haastavia ja monimuotoisia ongelmia yhdessä K-ryhmän tietohallinnon, liiketoimintayksiköiden ja palvelutoimittajien kanssa
  • Erinomaisia ongelmanratkaisutaitoja sekä ymmärrystä liiketoimintaprosessien keskiössä toimimiseen

Tarjoamme tiimin jäsenille mahdollisuuden olla mukana rakentamassa uutta palvelumallia ja –prosessia sekä positiivisen tekemisen työympäristön, jossa tiimihenki on hyvä ja osaavat kollegat ovat tukena perehdytyksessä ja päivittäisessä työssä.

K-ryhmän nopeasti kehittyvä liiketoimintaympäristö tarjoaa myös mahdollisuuksia osaamisen ja taitojen kehittämiseen laajemminkin ja tiimin jäsenenä pääsee toki hyötymään myös K-ryhmän työntekijäeduista ja -palveluista. Työpaikka sijaitsee vielä tällä hetkellä Vantaan Hakkilassa, mutta vuoden 2019 aikana pääset koko muun K-ryhmän kanssa muuttamaan Kalasatamassa sijaitsevaan uuteen K-Kampukseen.

Mikäli kiinnostuit, jätä hakemuksesi 19.8. mennessä.