(Poistunut julkaisusta)

M2 Customer Success Manager/Palvelupäällikkö
Visma

Alkuperäinen julkaisupäivä 4.1.2018
M2 Customer Success Manager/Palvelupäällikkö

Haluamme tarjota asiakkaillemme entistäkin onnistuneempia asiakaskokemuksia - Suomen suosituin matka- ja kuluhallintaratkaisu M2 etsii timanttisen palveluasenteen omaavaa palvelupäällikköä.


Olet tottunut keskustelemaan isojen organisaatioiden päättäjien ja osaajien kanssa. Ymmärrät asiakkaiden sisäisiä prosesseja sekä matka- ja kuluhallintaan liittyvää viitekehystä. Tulet toimimaan isompien M2-asiakkaidemme palvelupäällikkönä vastaten palvelusopimusten mukaisten lupausten täyttymisestä ja muun muassa seurantapalaverien valmistelemisesta, muistioiden ja asiakaskohtaisen raportoinnin laatimisesta sekä palvelun toimivuudesta asiakkaidemme suuntaan. Olet jo entuudestaan M2-osaaja ja voit toimia 2nd level -tukena asiakaspalveluamme opettaen ja tukien. Tulet työskentelemään asiakasrajapinnassa ja pääset soveltamaan osaamistasi ja oppimaan uutta.

Haemme intohimoista tyyppiä joka haluaa kehittää asiakassuhteitamme. Innostut uuden oppimisesta, proaktiivisesta asiakaskeskeisestä työskentelystä sekä yhdessä tekemisestä. Et pelästy pienistä ja pystyt työskentelemään paineen alla. Pääsääntöisesti tulet työskentelemään M2-järjestelmän asiakkuuksissa, mutta tuemme moniosaamista eli voit myös vastata muiden tuotteidemme asiakkuuksista.


Menestyt tehtävässä jos sinulla on:

- Pääkäyttäjätasoista kokemusta matka- ja kuluhallintajärjestelmistä tai vastaavista järjestelmistä
- Kokemusta yleisimmistä toimistosovelluksista, olet myös sinut CRM:n sekä tukipalvelutyökalujen kanssa
- Loogista ja empaattista ajattelukykyä
- Hyvää ongelmanratkaisukykyä
- Hyvää ilmaisu- ja viestintäkykyä, niin suullisesti kuin kirjallisesti
- Itsenäistä työotetta
- Hyviä vuorovaikutustaitoja ja asiakaslähtöistä työskentelyotetta
- Sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa (ruotsin kieli on etu)
- Sinulla on tehtävään soveltuva koulutus


Tarjoamme sinulle viihtyisän ja rennon työyhteisön sekä modernit työvälineet ja kilpailukykyiset edut. Monikansallinen konserni yhdistettynä Visma-perheen yritysten yrittäjähenkiseen draiviin luo ainutlaatuisen ympäristön ja loistavia uramahdollisuuksia.

Tule varmistamaan asiakkaillemme huippuluokan asiakaskokemus. Jätä hakemuksesi sekä CV mahdollisimman nopeasti, sillä täytämme paikan heti sopivan henkilön löydyttyä.
Tiedustelut Stefan Taurén puh. 050 331 7912 tai stefan.tauren@visma.com.

Lähetä hakemuksesi viimeistään 31.01.2018