Luottoprosessien prosessivastaava / Processägare inom Kreditprocesser
Ålandsbanken

Alkuperäinen julkaisupäivä 3.7.2018

Luottoprosessien prosessivastaava

Luottoprosessien osastolla on pankissa keskeinen rooli liiketoiminnan tukemisessa. Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen ja haastavan työn tiimissämme.

Tulet työskentelemään pankin prosessien ja järjestelmien parissa koskien tuotealuetta Luotot. Yhdessä kollegoidesi kanssa vastaat järjestelmien, prosessien ja niihin kuuluvien rutiinien hallinnoinnista sekä Suomen että Ruotsin liiketoiminta-alueella. Tämä tarkoittaa, että saat mahdollisuuden osallistua asiantuntijana eri tuotealuetta koskeviin projekteihin. Teet itsenäisesti parannusehdotuksia prosesseihin ja järjestelmiin sekä suunnittelet ja toteutat testejä yhdessä palvelutoimittajien ja muiden asianomaisten kanssa. Työtehtäviin kuuluu myös konttoreiden tukeminen, työnkuvausten laatiminen sekä sisäisten koulutusten toteuttaminen ja raportointi.

Virka sopii sinulle, joka olet tarkka ja analyyttinen.  Näet kehittämis- ja parannusmahdollisuuksia ja osaat myös kommunikoida ne pedagogisella tavalla, sekä suullisesti että kirjallisesti. Uskomme, että olet oma-aloitteinen ja toivomme sinulta kaupallista koulutusta. Excel- ja IT-kehitystaidot, ruotsinkielen taito sekä kokemus finanssialalta ja luotonannosta katsotaan eduksi.

Virka on vakinainen, ja asemapaikkana on joko Maarianhamina tai Helsinki.

Lisätietoja antaa osastopäällikkö Johanna Beeks tai HR-asiantuntija Johanna Enberg, puh 0204 29 011. Olet tervetullut lähettämään hakemuksesi ja CV:si verkkosivustomme kautta www.alandsbanken.fi/tyo viimeistään 12.08. Tulemme pitämään haastatteluja juoksevasti joten työpaikka voidaan mahdollisesti täyttää jo hakuaikana.

Processägare inom Kreditprocesser 

Avdelningen kreditprocesser har en central roll i banken och stöder affärslinjen när det gäller kreditprocessen. Vi erbjuder dig ett intressant och utmanande arbete i vårt arbetsteam.

Du kommer att arbeta med bankens processer och system gällande produktområdet Krediter. Tillsammans med dina kollegor ansvarar du för att hålla samman system, processer och tillhörande rutiner för den finska och svenska verksamheten. Detta innebär att du får möjlighet att delta som expert i projekt som berör produktområdet. Du tar egna initiativ till förbättringar för att utveckla processer och system samt planerar och genomför tester i samråd med leverantörer och övriga intressenter. I arbetsuppgifterna ingår även support till kontoren, upprättande av arbetsbeskrivningar, samt genomförande av internutbildningar och rapportering.

Tjänsten passar dig som är noggrann, analytisk och kan se utvecklings- och förbättringsmöjligheter samt också kommunicera dem på ett pedagogiskt sätt, både i tal och i skrift. Vi tror att du är drivande och ser gärna att du har en ekonomisk utbildning.
Kunskaper i Excel och IT-utveckling, språkkunskaper i svenska samt erfarenhet från finansbranschen och kreditgivning är meriterande.  

Tjänsten är ordinarie och placeringsort är Mariehamn eller Helsingfors.

Närmare information får du av avdelningschef Johanna Beeks eller HR-specialist Johanna Enberg 0204 29 011. Du är välkommen att sända din ansökan och CV via vår webbplats www.alandsbanken.fi/jobb senast den 12.08. Intervjuer sker löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt. 

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1152087
  • Työsuhde: Vakituinen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Sijainti: Helsinki, Maarianhamina