(Poistunut julkaisusta)

Logistiikka- ja taloushallinnon assistentti
Temp-Team

Alkuperäinen julkaisupäivä 25.6.2018
Asiakasyrityksemme on logistiikka-alalla toimiva yritys Mäntsälässä ja toiminnan kasvaessa haemme nyt heille vahvistusta nimikkeellä

Logistiikka- ja taloushallinnon assistentti

Työnkuvaan kuuluu taloushallinnon monipuolisia tehtäviä, kuten laskujen tarkastusta, raportointia sekä kuljettajien palkka-aineistojen koostamista ja lähettämistä palkanlaskentaan. Toimit palkanlaskennan ja kirjanpidon palveluntuottajien yhteyshenkilönä. Käytät työssäsi sujuvasti sekä puhelinta että sähköpostia ja päivittäisessä työssäsi Excel on sinulle välttämätön työkalu.

Tehtävässä onnistuminen edellyttää:

- Aikaisempaa kokemusta taloushallinnon tehtävistä, kuten laskutuksesta, kirjanpidosta ja palkanlaskennasta
- Numerotarkkuutta ja silmää yksityiskohdille
- Oma-aloitteista ja tarkkaa työskentelyotetta
- Kuljetusalan ja AKT:n työehtosopimuksen tuntemus katsotaan isoksi eduksi

Toivomme, että pystyisit aloittamaan työt mahdollisimman pian, mutta tarkka aloitusajankohta on sovittavissa.

Käy jättämässä hakemuksesi palkkatoiveen kera rekrytointijärjestelmämme kautta osoitteessa www.temp-team.fi - Avoimet työpaikat - Logistiikka- ja taloushallinnon assistentti. Käymme hakemuksia läpi jo hakuaikana ja tehtävä tullaan täyttämään heti sopivan henkilön löydyttyä.

Mahdolliset tiedustelut: eveliina.tanninen@temp-team.fi

Kiitos jo etukäteen hakemuksestasi!