(Poistunut julkaisusta)

LOGISTIIKAN JA OSTOTOIMINNAN AMMATTILAINEN
RTK-Henkilöstöpalvelu

Alkuperäinen julkaisupäivä 20.3.2020

Haemme LOGISTIIKAN JA OSTOTOIMINNAN AMMATTILAISTA pääkaupunkiseudulle

Haemme asiakkaallemme vakituiseen työsuhteeseen LOGISTIIKAN JA OSTOTOIMINNAN AMMATTILAISTA heidän pääkaupunkiseudun toimipisteelle.

Työtehtäviisi muun muassa kuuluu:

  • Ostotoiminta
    • Komponenttitilausten tekeminen projekteille ERP-järjestelmässä
    • Avoimien tilausten seuranta
    • Ostorakenteiden ylläpitäminen ERP-järjestelmässä
    • Toimitusten vastaanottaminen ERP-järjestelmään
    • Laskujen tarkastus ja esitiliöinti talousjärjestelmässä
    • Komponenttien ja osakokonaisuuksien tarjouspyyntöjen tekeminen toimittajille

  • Toimitusten ja tuotannon koordinointi
    • Projektitoimitusten asennuksen koordinointi materiaalisaatavuuden mukaisesti
    • Projektiaikataulujen seuranta ja materiaalivirran sekä toimitusten suunnittelu niiden mukaisesti
    • Kuljetus- ja rahtidokumenttien valmistelu, kuljetusten ja rahtien järjestäminen sekä seuranta

  • Varastonhallinta
    • Varastosaldojen varmennus
    • Varaston ja keskeneräisen tuotannon arvostuslaskenta kerran kuukaudessa
    • Osto- ja varastonhallintajärjestelmän ja käytäntöjen kehitys

  • Toimittajayhteistyö
    • Komponenttien kilpailutus ja sopimukset
    • Puitesopimusten valmistelu tarvittaessa
    • Jatkuva toimittajien arviointi
    • Poikkeamien käsittely toimittajien kanssa yhteistyössä

Toivomme Sinulta:

  • Liiketalouden tai tekniikan alan alempaa korkeakoulututkintoa
  • Vähintään muutaman vuoden työkokemusta alalta, josta ainakin 6 kuukauden kokemus valmistavan teollisuuden ostotoiminnasta
  • Kokemusta ERP-järjestelmistä
  • Kykyä lukea teknisiä piirustuksia
  • Hyvät viestintä- ja neuvottelutaidot
  • Sujuvaa englannin kielen taitoa
  • Sujuvaa suomen kielen taitoa

Tarjoamme Sinulle:

  • Rennon ja joustavan vakituisen työn
  • Mahdollisuuden työskennellä tulevaisuuden alalla ainutlaatuisessa työympäristössä
  • Yksityinen työterveyshuolto, lounasetuudet, puhelinedut, virkistysetuudet
  • Etätyömahdollisuus, säännölliset yrityksen sisäiset koulutukset
  • Kilpailukykyisen palkan ja vuotuiset bonussuunnitelmat

Palkkaus: Sopimuksen mukaan

Työaika: Normaali toimistoaika (arkisin, noin 8-9 – 16-17), liukuma mahdollisuus. Viikkotyöaika 37,5h

Työt alkavat heti sopivan tekijän löydyttyä

Täytäthän hakemuksen huolella oheisen linkin kautta ja liitä mukaan CV:si ja palkkatoiveesi. Aloitamme haastattelut jo hakuaikana.

Haastattelu mahdollista pitää etänä, puhelin-/ videohaastatteluna.

Sähköpostitse lähetettyjä hakemuksia emme käsittele.

Etsitkö työtä vaiko työlle ammattitaitoista tekijää? RTK-Henkilöstöpalvelu on monipuolisesti palveleva valtakunnallinen henkilöstöpalvelutalo. Me RTK-Henkilöstöpalvelussa olemme erikoistuneet yritysten henkilöstöratkaisuihin ja tehtävänämme on yhdistää parhaat palvelut ja tekijät– nopeasti, luotettavasti ja ammattitaitoisesti. Toimintamme perustuu asiakkaidemme tarpeiden aitoon ymmärtämiseen sekä pitkäaikaisiin kumppanuussuhteisiin. Tavoitteenamme on löytää jokaiseen työhön osaava tekijä. Toimintamme perusta ovat työntekijämme, joille olemme luotettava työnantaja. Katso sinua lähinnä palveleva toimipisteemme www.rtkhenkilostopalvelu.fi.