Logistics Coordinator
Barona Customer Service OyEtsimme Helsingin pääkonttorille Logistics Coordinatoria määräaikaiseen sijaisuuteen 1.3.-30.9.2023 välille, työskentelemään päättyvien ja palautuvien leasinglaitteiden B2B -asiakaspalvelun parissa. Jos sinulta löytyy halua tarjota parasta palvelua asiakkaillemme ja etsit uusia haasteita, lue pidemmälle!
Rooli
Logistics Coordinatorin työnkuva 3stepIT:ssä on monipuolinen. Tehtäviisi kuuluu yritysasiakaspalvelu erilaisissa leasinglaitteisiin liittyvissä asioissa, koskien mm. laitepalautuksia, palvelusopimuksen päättymisiä ja IT-laitteiden uudelleen käyttöpalvelua (REstepIT). Koordinoit siis asiakkaidemme IT-laitepalautuksia, huolehdit kuljetustilausten tekemisestä, kuljetusten seurannasta sekä inventoitujen palautuserien selvittelystä yhdessä Vantaalla sijaitsevan logistiikkakeskuksen kanssa.
Tässä tehtävässä kaikkia ratkaisuja ei välttämättä ole valmiina, vaan tietotaidon soveltaminen ja työtehtävien kehittäminen ovat oleellinen osa päivittäistä työtä. Sisäisten prosessien ja työilmapiirin edelleen kehittäminen ovat myös meille tärkeää. Kaikkia työtehtäviä ei voi etukäteen yksilöidä tai listata, mutta sen voimme luvata, että uuden oppiminen ei heti lopu!
Etsimme henkilöä, jolla tulisi positiivisen asenteen lisäksi olla
- Intohimoa asiakastyöhön - Asiakaspalvelu on sinulle luontevaa ja tyytyväinen asiakas on sinulle aina tavoite sekä motivaation lähde.
- Halu suoriutua erinomaisesti - Olet työssäsi tarkka ja huolellinen. Tartut innokkaasti toimeen etkä pelkää haastaa itseäsi.
- Itseohjautuvuutta - Osaat keskittyä kiireessä olennaiseen ja organisoida oma-aloitteisesti työsi tehokkaasti.
- Ratkaisukeskeinen asenne – Et jumiudu ongelmiin, vaan pyrit myönteisesti ratkaisujen löytämiseen.
- Joukkuepelaajan henkeä - Tiimityö sujuu sinulta mutkattomasti ja tulet toimeen erilaisten ihmisten kanssa.
- Tietoteknistä osaamista - Olet kiinnostunut erilaisista tietojärjestelmistä ja ohjelmistojen omaksuminen on sinulle helppoa sekä mieluisaa.
- Hyvä kielitaito - Suomen kielen lisäksi sinulla on sujuva englannin kielen taito, muun kielitaidon katsomme eduksi.
Tarjoamme kattavat edut, jotta sinä voisit onnistua ja menestyä työssäsi
Asiakkaamme ansaitsevat vain parasta, ja niin ansaitsevat työntekijämmekin. Etsimme joukkoomme talentteja, joista haluamme pitää huolta.
- Tunnustukset - Kilpailukykyisen palkkausmallimme lisäksi pidämme huolta, että hyvin tehty työ huomioidaan erilaisilla tunnustuksilla ja palkitsemismalleilla.
- Jatkuva oppiminen - Tuemme 3steppiläisten halua kehittää omaa osaamistaan. Erilaiset koulutukset ja valmennukset kehittävät taitoja, kasvattavat motivaatiota ja auttavat urapolulla eteenpäin.
- Terveys ja hyvinvointi - Työyhteisössämme toimitaan joustavasti, huolehtien työn ja vapaa-ajan tasapainosta. Haluamme varmistaa jokaisen 3steppiläisen kokonaisvaltaisen hyvinvoinnin tarjoamalla mm. kattavan työterveyshuollon, sairaskuluvakuutuksen, hammashuollon ja työmatkaetuuden.
- Yhteiskuntavastuu - 3stepIT:n arvoihin kuuluu huolen pitäminen myös laajemmin, ja sitä kautta tuemme yhteiskunnallisesti merkittävää toimintaa. Tuen piiriin kuuluvat mm. Lastenklinikoiden Kummien innovaatiohankkeet.
- Yhteisöllisyys - 3steppiläisten mielestä työyhteisömme on helposti lähestyttävä ja meillä vallitsee hyvä tekemisen meininki. Viihdymme yhdessä työn ja vapaamuotoisempien aktiviteettien merkeissä. Niistä saa kummasti lisää virtaa arkeen.
Teemme töitä suurella sydämellä
”Taking care” on meidän ajattelutapamme. Pidämme huolta asiakkaistamme, teknologiasta, ympäristöstämme ja tietenkin toisistamme! Työyhteisössämme vallitsee avoin ja positiivinen ilmapiiri, jossa aidosti välitetään toisistamme. Katsomme tulevaisuuteen luottavaisesti, sillä yhdessä voimme saavuttaa mitä tahansa. Menestys ei tule hampaat irvessä ja työpaikalla saa olla hauskaa.
Lähetä hakemuksesi ja CV:si palkkatoiveineen mahdollisimman pian, aloitamme haastattelut jo hakuaikana! Valittavalle henkilölle tehdään perusmuotoinen turvallisuusselvitys.
3 Step IT Oy
Tehtävämme on auttaa asiakkaitamme toimimaan vastuullisemmin. 3stepIT on suomalainen, kansainvälisesti yli 20 vuotta toiminut teknologialaitteiden elinkaaren hallintaan erikoistunut edelläkävijäyritys. Kokonaispalvelumme avulla asiakkaat voivat hallita teknologialaitteiden rahoitusta, käyttöä ja uusimista kustannustehokkaasti, läpinäkyvästi ja ympäristöystävällisesti. Olemme voimakkaasti kasvava ja kansainvälistyvä konserni, jonka liikevaihto vuonna 2021 oli 691 miljoonaa euroa. Meillä on tytäryhtiöitä 10 maassa ja palveluksessamme on noin 450 työntekijää. Viihtyisä ja moderni pääkonttorimme sijaitsee Ruoholahdessa. Lisätietoja meistä: https://fi.3stepit.com/rekry https://fi.linkedin.com/company/3stepit https://www.instagram.com/3stepitsuomi/?hl=fi
Rekrytointia hoitaa
Barona luo uramahdollisuuksia Suomessa tai kansainvälisesti asiakaspalvelun ja myynnin työtehtävissä. Tarjoamme monipuolisesti työtehtäviä sekä vasta-alkajille että kokeneemmille konkareille. Avullamme työntekijä voi kehittää uraansa yksilöllisesti siihen suuntaan, jonka hän valitsee. Hoidamme työsuhteet laadukkaasti ja pidämme osaajistamme huolta. Meillä työt joustavat elämän rinnalla. Baronalaiset tunnetaan ratkaisukeskeisestä ja hätkähtämättömästä asenteesta sekä hyvästä yhteishengestä – tervetuloa joukkoomme!
Barona auttaa sinua rakentamaan työelämästä itsesi näköistä. Tuemme sinua kaikissa urasi eri käänteissä, Suomessa ja kansainvälisesti.