Lindström: Johdon assistentti / Executive Assistant
Tietoa tehtävästä
Lindström on yksi Euroopan johtavista tekstiilipalveluyrityksistä, jolla on takanaan jo yli 175 vuoden mittainen historia Suomessa. Kokemus ei kuitenkaan tarkoita jämähtämistä menneeseen – tänä päivänä toimimme Suomi mukaan lukien 23 eri maassa, kuulumme alamme edelläkävijöihin ja panostamme jatkuvasti palveluidemme kehittämiseen. Yli 4700 työntekijäämme eri maissa pitävät huolen siitä, että pystymme tarjoamaan asiakkaillemme vastuullisesti tuotettuja tekstiilipalveluita, jotka helpottavat asiakkaidemme arkea. Etsimme nyt joukkoomme uutta lindströmiläistä, oletko sinä hakemamme:
JOHDON ASSISTENTTI / EXECUTIVE ASSISTANT
Johdon assistenttina toimit Lindströmin toimitusjohtajan assistenttina sekä muun johtoryhmän tukena niin monipuolisten hallinnollisten asioiden hoitamisessa kuin matka- ja kokousjärjestelyiden organisoimisessa. Tässä roolissa olet avainasemassa varmistamassa työmme sujuvuutta ja huolehtimassa siitä, että toimitusjohtajan kalenteri on ajan tasalla. Olet myös tärkeä ja usein ensimmäinen kontakti useille eri sisäisille ja ulkoisille sidosryhmille. Sijaintinasi tulee olemaan pääkonttorimme Helsingin Kalasatamassa.
Pääasiallisiin tehtäviisi kuuluu:
- Toimitusjohtajan kalenterin hallinnointi ja kokousjärjestelyt, sekä tarpeen vaatiessa muun johtoryhmän avustaminen
- Kokouksiin, konferensseihin ja muihin tapahtumiin liittyvät käytännönjärjestelyt kuten kalenterihallinnointi, kutsujen laatiminen ja lähettäminen, tilavaraukset, materiaalien valmistelut sekä kokoustarjoiluiden organisoiminen
- Matkajärjestelyt kuten lentojen, majoitusten ja kuljetusten organisoiminen sekä viisumihakemukset
- Matka- ja kulukorvausten hallinnointi
- Lindströmin maaorganisaatioiden johtajien perehdytysohjelman suunnittelu ja koordinoiminen
- Erilaisten dokumenttien, sopimusten ja muistioiden hallinnointi, päivittäminen ja arkistointi sekä salassa pidettävien materiaalien käsittely ja tietoturvallisuudesta huolehtiminen
- Monipuolinen viestintä ja asioiminen eri sidosryhmien kanssa puhelimitse ja sähköpostitse sekä yhteyshenkilönä toimiminen eri tahoille kuten hallitukselle, osakkaille, yhteistyökumppaneille ja muulle henkilökunnalle
- Toimitusjohtajan jatkuva, monipuolinen ja ennakoiva tukeminen
- Muut hallinnolliset ja tukitehtävät kuten laskuttaminen ja erilaiset lehtitilaukset
Etsimme tiimiimme kokenutta ja palveluhenkistä assistenttia, joka on valmis tarttumaan monipuolisiin tehtäviin isossa kansainvälisessä organisaatiossa. Joustavuus, hyvät vuorovaikutustaidot ja erinomainen valmius työskennellä useiden tehtävien parissa samanaikaisesti on tehtävässä onnistumisen kannalta tärkeää, samoin kuin järjestelmällisyys ja kyky priorisoida. Et kaihda kiireisiä ja ajoittain pitkiäkin työpäiviä, ja olet valmis jatkuvasti muuttuviin tilanteisiin. Jos olet valmis tarttumaan uusiin haasteisiin ja olemaan osa Lindströmin tarinaa, saatat olla etsimämme henkilö!
Tehtävässä menestyminen edellyttää seuraavia:
- Ammattikorkeakoulututkinto esimerkiksi johtamisen, viestinnän tai kauppatieteiden alalta tai vastaava kokemus katsotaan eduksi
- Vähintään kolmen vuoden työkokemus hallinnollisessa roolissa (assistentti, johdon assistentti tai vastaava) isosta kansainvälisestä organisaatiosta
- Hyvät tietotekniset taidot sekä kokemusta erityisesti Microsoft Office -ohjelmista (mm. Word, Excel, Powerpoint ja Outlook). Lisäksi kokemus muiden järjestelmien kuten Visma Signin ja CWT:n käytöstä katsotaan eduksi
- Kokemusta edustustehtävässä toimimisesta sekä kyky viestiä tehokkaasti erilaisille kohderyhmille
- Erittäin hyvät ajanhallinta- ja organisointikyvyt sekä kyky priorisoida ja työskennellä useiden tehtävien parissa samanaikaisesti
- Erinomaiset suulliset ja kirjalliset viestintätaidot sekä suomeksi että englanniksi
- Joustavuus ja kyky sopeutua muuttuviin tilanteisiin
Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen ja vastuullisen roolin johtoryhmämme ytimessä, toimitusjohtajamme vierellä. Autamme sinua kehittymään urallasi, ja tässä roolissa pääset aidosti tuomaan esiin omia ideoitasi ja ajatuksiasi. Me tuemme sinua urasi aikana tarjoamalla kattavan työterveyshuollon sekä muita etuja kuten kulttuuri- ja liikuntaetuja Epassin kautta. Lindströmillä pääset olemaan osana innokasta työyhteisöä ja jatkuvasti kasvavaa toimialaa. Me Lindströmillä uskomme, että vastuullinen yritys auttaa muitakin toimimaan vastuullisesti, ja kuljemme siksi yhdessä kohti vastuullisempaa liiketoimintaa.
Lisätietoja tehtävästä saat Maria Aallolta, Executive Assistant. Tavoitat Marian puhelimitse numerosta 040 588 7071. Tavoitat Marian parhaiten iltapäivisin.
Lähetäthän hakemuksesi sähköisen hakulomakkeemme kautta viimeistään tiistaina, 11.6.2024. Aloitamme hakemusten käsittelyn jo hakuaikana ja toivomme löytävämme etsimämme henkilön mahdollisimman pian. Tehtävä on vakituinen ja aloitus on sovittavissa joustavasti viimeistään syyskuun aikana. Odotamme hakemustasi innolla!
Tietoa työnantajasta
About Lindström
Lindström is a family-owned company whose business is based on circular economy. With our 5,000 employees, we offer a wide range of textile services to our customers in Europe and in Asia – ranging from workwear, cleanroom textiles, mats, industrial wipers, and washroom products to textiles for hotels, restaurants and healthcare. We focus on making our customers’ lives easier and helping them be more sustainable. We want to be the leader of sustainable development in our industry.
We offer employees the opportunity to develop and be a part of the business of the future that promotes sustainable actions for our planet. As a work community, we value caring for other people and respecting everyone. As an employer, we believe in offering everyone equal opportunities to develop and grow in inspiring positions, as well as with motivating and fair wages. We want to see you shine.
Lindström was established 175 years ago in Helsinki, Finland, where our head office is.
Tutustu työnantajan yrityssivuun osoitteessa https://tyopaikat.oikotie.fi/yritys/lindstrom/1712792-1
- Lindström Group Product Owner, Analytics
- Comforta Oy Comforta: Palveluesihenkilö / Kajaani
- Lindström Group Delivery Optimization Specialist
- Comforta Oy Comforta: Palveluesihenkilö / Mäntsälä
Lindström Group muualla verkossa
Työnantajan verkkosivulle