(Poistunut julkaisusta)

LIIKETOIMINTAJOHTAJA, ISÄNNÖINTI
Kotkan Seudun Talokeskus Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 28.12.2020

Isännöintiala kehittyy merkittävästi lähivuosina. Alan ajankohtaisin kysymys on, miltä tulevaisuuden isännöinti näyttää ja miten sitä johdetaan.

Kotkan Seudun Talokeskus Oy on oman markkina-alueensa isännöintiliiketoiminnan vahva osaaja. Nykyisen isännöintitoimen johtajan jäädessä eläkkeelle haemme nyt näkemyksellistä ja asiakaslähtöistä isännöintiliiketoiminnan johtajaa vastaamaan toimivan kokonaisuuden kehittämisestä.

Tulosvastuullisessa roolissa tehtäviisi kuuluvat mm.  liiketoiminta-alueen strategia- ja kehitystyö, henkilöstön osaamisen kehittäminen ja vahvuuksien hyödyntäminen, asiakkaillemme tarjottavien palveluiden, järjestelmien ja työkalujen kehittäminen sekä kannattavan kasvun luominen. Raportoit tehtävästäsi yhtiön toimitusjohtajalle.

Ydintehtävät:

  • Tulosvastuullisena isännöintiliiketoiminnan vetäjänä vastaat budjetoinnista yhdessä johtoryhmän/taloushallinnon kanssa, tavoitteiden toteutumisen seurannasta ja raportoinnista sekä tarvittavista toimenpiteistä asetettujen tavoitteiden saavuttamiseksi.
  • Isännöitsijöiden esimiehenä vastaat toiminnan suunnittelusta ja organisoinnista, henkilöstön osaamisesta ja kehittämisestä sekä päivittäisestä johtamisesta.
  • Vastaat yhtiön isännöintikohteiden tarjouslaskennasta ja sopimuksista.
  • Hoidat omat isännöintikohteet sovitussa laajuudessa.

Asiakassuhteiden hoitamiseen liittyen vastaat myös asiakastilaisuuksien ja -tapahtumien suunnittelusta ja toteutuksesta, asiakastyytyväisyysmittauksen organisoinnista, sekä tarvittaessa reklamaatioiden käsittelystä.

Osallistut johtoryhmän työskentelyyn ja koko Kotkan Seudun Talokeskuskonsernin toiminnan kehittämiseen.

Tehtävässä menestyminen vaatii yrittäjähenkistä asennetta, taitoa kehittää/hyödyntää digitaalisia palveluita ja ratkaisuja, hyvää kirjallista ja suullista viestintätaitoa sekä halua palvella asiakkaitamme kehittyvän palvelukokonaisuuden avulla. Sinussa yhdistyvät kaupallinen ajattelu, asiakaspalveluhenkisyys sekä rautainen isännöintialan osaaminen.

Arvostamme kokemusta ihmisten ja liiketoiminnan johtamisesta sekä toiminnan että prosessien kehittämisestä. Tehtävään valittavalta henkilöltä edellytetään riittävää koulutustaustaa (korkeakoulututkinto/vast.) ja AIT tutkinto/sitoutumista tutkinnon suorittamiseen.

Tarjoamme tehtävään valittavalle henkilölle kilpailukykyisen palkkauksen lisäksi monipuolisen ja itsenäisen tehtäväkentän, sekä osaavan ja mukavan työyhteisön tuen.

Perehdytämme Sinut tehtäviisi ja huolehdimme siitä, että koulutuksesi on aina tehtävien tasalla. Henkilöstöllämme on käytössään kattavat työterveyshuoltopalvelut ja henkilöstöedut.

Heräsikö uteliaisuus?

Annamme mielellämme lisätietoja tehtävästä (4.1. 2021 alkaen): Aki Hyryläinen puh. +358 400 200 878 (Mercuri Urval) ja Ari Rantala +358 40 822 7042 (Mercuri Urval). Hae tehtävää lähettämällä meille CV:si sekä vapaamuotoinen hakemus palkkatoiveineen 17.01.2021 mennessä oheisen linkin kautta (viite FI-15747).