Etsimme työkaveriksemme Lead Visual Designeria toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen DNA:lle.
DNA on saanut useita tunnustuksia erinomaisena työnantajana. Uskomme aidosti, että myös sinä viihdyt meillä. Alempaa löydät syitä sille, miksi sinun kannattaa valita juuri meidät seuraavaksi etapiksi urallasi!
TYÖSUHTEEN TIEDOT:
Työtehtävä: Lead Visual Designer
Aloitus: Mahdollisimman pian
Työsuhde: Toistaiseksi voimassa oleva
Sijainti: Helsinki & vapaa etätyö Suomessa
Haku päättyy: 9.2.2022
Lisätietojen antaja: Head of Brand Development Elina Falzon, pe 28.1. klo 13–15 tai pe 4.2. klo 9–11, p. 044 044 7116
TULEVA TIIMISI:
Brändin kehitys -tiimin tehtävänä on auttaa DNA:ta saavuttamaan tavoiteltu brändipositio ja varmistamaan, että DNA-brändi on asiakkaille relevantti ja haluttava. Brändimme ytimessä on monikanavainen asiakaskokemus. Tiimissämme meitä on viisi asiantuntijaa brändin kehityksen, mittaamisen ja palvelumuotoilun tonteilta, kukin heistä on omanlaisensa osaaja. Haluamme, että DNA:lla työskentelee tyytyväinen ja motivoitunut henkilöstö – vain näin voimme tarjota strategiamme mukaisesti markkinoiden parasta palvelua.
TÄRKEIN TYÖNKUVASI:
Tulet tiimikavereiden lisäksi työskentelemään useiden sisäisten sidosryhmien, kuten markkinointitiimien, viestinnän, UX-suunnittelijoiden ja kumppanitoimistojen kanssa. Raportoit tehtävässä Brändin kehitys -tiimin esihenkilölle, Elina Falzonille. Tärkeimmät vastuualueesi ovat:
DNA:n visuaalisen ilmeen hallinta ja kehittäminen monikanavaympäristössä, muun muassa:
Visuaalisen identiteetin eri osa-alueiden kehitystarpeiden tunnistaminen ja uudistusprojektien johtaminen, määritelmien luonti ja ohjeistaminen sekä ohjeistusten jalkauttaminen
Vastuu ohjeistojen pitämisestä ajan tasalla ja tuki organisaation eri osille niiden tulkitsemiseen
Vastuu siitä, että DNA näyttäytyy visuaalisesti yhtenäisenä asiakkaalle kanavasta riippumatta
TOIVOTTU OSAAMISESI:
Etsimme henkilöä, joka on kokenut visuaalisen suunnittelun ammattilainen. Koulutustaustaa tärkeämpää on, että sinulla on näkemystä ja kokemusta brändin visuaalisen identiteetin rakentamisesta ja hallinnasta monikanavaympäristössä – yhtä lailla printtipinnoissa, kivijalassa, liikkuvan kuvan alueella kuin digitaalisissa kanavissakin. Olet aiemminkin määritellyt ja kirjoittanut visuaalisen identiteetin ohjeistuksia ja jalkauttanut niitä arkeen. Arvostamme myös kokemusta asiakasta osallistavista menetelmistä ja datan hyödyntämisestä päätöksenteon tukena.
Olet tiimipelaaja, joka saa sekä sisäiset että ulkoiset tiimit innostumaan mukaan kehitystyöhön. Sinulle on luontevaa luoda hyvät yhteydet työkavereihisi eri puolilla organisaatiota, tehdä kehittämistä yhdessä sidosryhmiä osallistaen ja kuunnellen sekä esiintyä sujuvasti erilaisilla sisäisillä foorumeilla. Uskomme, että jokainen DNA:lainen rakentaa omassa roolissaan brändiä ja tiimimme tehtävänä on auttaa heitä onnistumaan tehtävässä sekä kulkemaan samaan suuntaan.
Portfolion pyydämme henkilöiltä, jotka kutsutaan haastatteluun. Voit jättää hakemuksesi suomeksi tai englanniksi.
MIKSI VALITA DNA:
DNA:n tavoitteena on olla erinomainen työpaikka, ja pyrimme jatkuvasti kehittämään käytäntöjämme työnantajana, jotta tämä toteutuisi. Alla olevista linkeistä löydät lisätietoja asioista, jotka saattavat kiinnostaa sinua.
DNA LYHYESTI:
DNA on yksi Suomen johtavista tietoliikenneyhtiöistä. Haluamme tehdä asiakkaidemme arjesta mutkattomampaa. Tarjoamme yhteydet, palvelut ja laitteet koteihin sekä töihin ja pidämme näin huolta yhteiskunnan digitalisaatiosta. DNA:n asiakkaat ovat mobiilidatan käyttömäärissä jatkuvasti maailman kärkijoukossa. DNA:lla on noin 3,6 miljoonaa matkaviestin- ja kiinteän verkon liittymäasiakkuutta. Yhtiö on palkittu lukuisia kertoja erinomaisena työantajana ja perheystävällisenä työpaikkana. Vuonna 2020 liikevaihtomme oli 934 miljoonaa euroa ja yhtiössä työskentelee noin 1600 henkilöä ympäri Suomea. DNA on osa Telenoria, joka on Pohjoismaiden johtava tietoliikenneyhtiö.
DNA on tietoliikennekonserni, joka on palkittu useita kertoja erinomaisena työnantajana ja perheystävällisenä työpaikkana. Yhtiössä työskentelee noin 1600 henkilöä.
Tärkeimmiksi syiksi viihtymiseensä DNA:laiset ovat nimenneet työn mutkattomuuden, kiinnostavat tehtävät, hyvät työsuhde-edut, laajat etätyömahdollisuudet, modernin työympäristön ja perheystävällisen kulttuurin, joka kannustaa työn ja vapaa-ajan tasapainottamiseen.
DNA on osa Telenoria, joka on Pohjoismaiden johtava tietoliikenneyhtiö.