Lead Visual Designer – DNA-brändin monikanavaisen visuaalisen kokemuksen kehittäjä
DNA Oyj

Alkuperäinen julkaisupäivä 2.12.2019

Lead Visual Designer – DNA-brändin monikanavaisen visuaalisen kokemuksen kehittäjä

Haemme brändin kehitystiimiimme kokenutta visuaalisen suunnittelun ammattilaista, jonka intohimona on visuaalisesti yhtenäisen brändin kehittäminen monikanavaympäristössä. Olit sitten taustaltasi UX- tai graafinen suunnittelija, tärkeintä on, että sinulla on näkemystä ja kokemusta rakentaa brändin visuaalista ilmettä yhtä lailla printtipinnoissa, kivijalassa, liikkuvan kuvan alueella kuin digitaalisissa kanavissakin.

DNA:n brändillä on sekä tarinallinen että toiminnallinen puoli. Uskomme, että annetut lupaukset täytyy lunastaa brändin näköisissä ja brändiltä tuntuvissa asiakaskohtaamisissa. Tehtävänäsi on varmistaa, että DNA näyttäytyy visuaalisesti yhtenäisenä asiakkaalle kanavasta riippumatta.  

Olet tiimipelaaja, joka saa sekä sisäiset että ulkoiset tiimit mukaan kehitystyöhön. Olet ollut mukana toteuttamassa brändin visuaalisen ilmeen uudistusta, mahdollisesti kansainvälisessä, monikanavaympäristössä, rakentanut brändiarkkitehtuuria, kirjoittanut ja määritellyt brändi-ohjeistuksia ja jalkauttanut ne suunnittelijoiden arkeen sekä ohjeistoiksi. Havainnollistat luontevasti ajatuksesi visuaaliseen muotoon ja tuotat tarvittaessa itse visuaalisia esimerkkejä, protoja, kevyitä kuvituksia, mutta pystyt myös päästämään suunnitelmistasi irti ja antamaan ne muille toteutettavaksi. Työskentelet luontevasti sekä suomeksi että englanniksi.

DNA:lla lähimmät työkaverisi ovat markkinoinnin, palvelumuotoilun ja UX-suunnittelun asiantuntijat. Vaikka vastuullasi on DNA-brändin visuaalinen puoli, tehtävässä menestyminen vaatii yhteistyö- ja neuvottelutaitoja. Olemme ylpeitä yhdessä tekemisen kulttuuristamme, jossa kaveria ei jätetä pulaan, eikä isoilla egoilla ole asiaa neuvottelupöydissä. Tarjoamme sinulle Suomen parhaan työpaikan ja paikan brändin ja asiakaskokemuksen kehittämisen moniosaajatiimissä, jossa osaaminen ja intohimo kulkevat käsi kädessä. 

Panostamme asiakaslähtöiseen kehittämiseen ja osallistamme asiakkaitamme suunnittelutyön eri vaiheissa. Kehitämme palveluitamme muotoiluajatteluun pohjautuen, palvelumuotoilun keinoin. Sinun ei tarvitse olla palvelumuotoilija, mutta kokemus asiakasta osallistavista menetelmistä on eduksi.

Me DNA:lla kehitämme henkilöstön työhyvinvointia ja haluamme olla aidosti erinomainen työpaikka jokaiselle DNA:laiselle. Tunnustuksena tästä vuonna 2019 DNA valittiin Suomen parhaaksi työpaikaksi Great Place To Work -instituutin tutkimuksessa suurten yritysten sarjassa, lisäksi saimme Väestöliiton Perheystävällinen työpaikka -tunnuksen. Kannustavassa työympäristössä riittää sekä mielekästä tekemistä että positiivista meininkiä. Tehtävässä voit työskennellä mutkattomasti siellä missä haluat ja kun haluat tulla toimistolle, löydät modernit toimitilamme hyvien kulkuyhteyksien varrelta Helsingin Käpylästä.

Tutustu meihin ja kulttuuriimme https://corporate.dna.fi/kulttuuri#GreatPlaceToWork

Ilmianna itsesi meille ja ilmoittaudu 22.12.2019 mennessä!

Lisätietoja tehtävästä antaa, brändin kehitystiimin vetäjä ja rekrytoinnista vastaava esimies Ulla Jones

p. 044 044 7112, 4.12. klo 9.30-11, 10.12. klo 15-16.30 ja 20.12. klo 9-11

 

 

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot