(Poistunut julkaisusta)

Laskutusassistentti, Encore Ympäristöpalvelut Oy
Encore Ympäristöpalvelut Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 4.12.2019

Encore Ympäristöpalvelut on perustettu vuonna 1943. Toimimme pitkään nimellä Paperinkeräys, ja ympäristöalan pioneerina opetimme suomalaiset kierrättämään 1940-luvulla. Tänään autamme suomalaisia siirtymään kertakäyttökulttuurista puhtaaseen tulevaisuuteen. Tarjoamme monipuolisen valikoiman yritysten älykkäitä ympäristöpalveluita vuokralavoista eri materiaalien kierrätykseen ja energiaratkaisuihin. Edustamme myös paperin tuottajayhteisöä. Arvojamme ovat luottamus, rohkeus, vastuullisuus ja kumppanuus. Konsernimme liikevaihto vuonna 2018 oli noin 80,2 miljoonaa euroa ja henkilöstön määrä noin 230. Lue lisää encorepalvelut.fi.

Oletko numerotarkka eikä hymysi hyydy kiireen keskellä tai tiukan paikan tullessa? Etsimme juuri sinua Encore Ympäristöpalvelut Oy:lle laskutuksen työtehtäviin. Jos ympäristöhuolto ja kierrätys on sinulle tärkeä asia, tulet viihtymään Encoren porukassa. Työpaikka sijaitsee Helsingin Kalasatamassa hyvien kulkuyhteyksien varrella.

Tehtävässä onnistut, mikäli olet numerotarkka, näppärä tietotekniikan kanssa etkä pelkää rutiineja. Uskallat ehdottaa myös uusia toimintatapoja etkä kangistu vanhoihin kaavoihin. Työntekijänä olet luotettava, täsmällinen ja tunnollinen.

Hyvät vuorovaikutustaidot ja oma-aloitteisuus ovat sinulle suureksi eduksi. Toivomme myös, että opit nopeasti uusia IT-järjestelmiä. Kokemus D365 käyttöjärjestelmästä katsotaan eduksi. Edellytämme sujuvaa suomen kielen taitoa, muu kielitaito on eduksi.

Tehtäviisi kuuluu erilaisia avustavia laskutuksen tehtäviä. Aiempi kokemus vastaavanlaisista tehtävistä tai kaupallinen koulutus on eduksi, mutta asenteesi ja tapasi toimia ratkaisee. Opit nopeasti ja viihdyt tiimissä työskentelemisessä, mutta osaat myös työskennellä tehokkaasti itsenäisesti.

Työsuhde alkaa niin pian kuin mahdollista ja kestää 1-2 kuukautta. Käsittelemme hakemuksia jo hakuaikana, eli haethan tehtävää mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 8.12.2019.
Lisätietoja tehtävästä antaa Adeccon HR-konsultti Laura Rantanen arkisin klo 9-15 tai sähköpostitse laura.rantanen@adecco.fi.