Laskenta-assistentti
Accountor

Hae työpaikkaa
Alkuperäinen julkaisupäivä 11.10.2021

Sinä laskennan assistentti, tule mukaan innostavaan a+-tiimiimme!

Me Accountorilla olemme edelläkävijöitä. Uteliaisuus, kasvu ja kehittyminen kirittävät meitä, sillä haluamme olla askeleen edellä. Accountorin avoin ja joustava työympäristö on paikka, jossa uusille ideoille on aina tilaa kehittyä. Juuri siksi olemme a+-luokan työpaikka.


Haemme Rovaniemen toimistollemme itsenäiseen työskentelyyn kykenevää ja vuorovaikutustaitoista laskenta-assistenttia, jolla on ymmärrystä reskontrien prosesseista ja järjestelmistä.

Minkälaista työtä meillä on tarjota sinulle?
Laskenta-assistenttina toimenkuvasi keskiössä ovat osto- ja matkareskontraan liittyvät tehtävät sekä maksatukset. Työtehtäväsi koostuvat laskujen käsittelystä, asiakasohjeiden- ja toimittajarekisterien ylläpidosta sekä muista taloushallinnon avustavista tehtävistä.

Tukena työssäsi sinulla on tiimiemme kokeneet ja osaavat asiantuntijat sekä runsas koulutustarjontamme.  Tehtävässä arvostamme palavaa halua oppia ja omaksua uutta sekä kykyä haastaa totuttuja näkemyksiä uusien näkökulmien löytymiseksi.

Sinulla on mahdollisuus tehdä myös vaativampia tehtäviä osaamisesi mukaan. Kerro meille, missä sinä olet parhaimmillasi! Haluamme, että vahvuutesi pääsevät meillä näkyviin!

Mitä toivomme sinulta?
Tehtävän hoitamista helpottaa kaupallinen koulutus esim. merkonomi / tradenomi, kokemus reskontrien hoidosta, ALV-osaaminen sekä englannin kielen taito.
Mikäli koet tarkkuutta vaativan työn omaksesi ja nautit myös itsenäisestä työskentelystä, voit olla sopiva tekijä tiimiimme.

Erityisesti toivomme sinulta innostuneisuutta alaa kohtaan sekä hyviä valmiuksia ja halua oppia uutta. Olet rohkea kommunikoimaan muiden kanssa, sopeudut hyvin muuttuviin tilanteisiin ja olet näppärä käyttämään erilaisia järjestelmiä.

Haluamme että viihdyt
Meillä on käytössä joustava työaika, ja totta kai ajan henkeen sopiva etätyömahdollisuus, jotta saat oman arkesi luistamaan parhaalla mahdollisella tavalla. Meillä olet osa alan johtavaa ja kansainvälistä yritystä, jossa huolehdimme henkilöstömme hyvinvoinnista mm. lounasedulla, virike-edulla sekä tarjoamalla vapaa-ajan tapaturmavakuutuksen.

Järjestämme mukaansatempaavia henkilöstöpäiviä ja meillä on käytössä myös tiimiraha, jolla järjestämme mukavaa yhteistä tekemistä ja pidämme yllä yhteishenkeä.

Tarjoamme työntekijöillemme monipuoliset koulutus- ja uramahdollisuudet. Voit kouluttautua tehtävääsi soveltuvilla kursseilla, joilla tuemme osaamisesi kehittämistä sekä kannustamme sinua hyödyntämään talon sisäisiä mahdollisuuksia. Työnantaja tukee esim. KLT-tutkinnon suorittamista tai talouskonsulttivalmennusta.

Kiinnostuitko?
Kysy tarvittaessa lisätietoja ja hae meille jo tänään – odotamme innolla kuulevamme sinusta! Haku päättyy 28.10.2021.

Lisätietoja tehtävästä antaa palvelupäällikkö Jenni Sukuvaara, 0400 496 397 / jenni.sukuvaara@accountor.fi
Lisätietoja meistä ja kollegoistamme löydät täältä.

Accountor on talous- ja henkilöstöhallinnon ohjelmistoratkaisuihin sekä ulkoistuspalveluihin erikoistunut konserni, jonka palveluksessa on noin 2200 ammattilaista seitsemässä maassa. Yhtiön toiminta-ajatuksena on auttaa asiakkaitaan hyödyntämään modernin teknologian ja digitalisoinnin tarjoamia mahdollisuuksia jokapäiväisessä tekemisessään.

Yhtiön pääkonttori on Espoossa. Suomen lisäksi yhtiö toimii Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa, Hollannissa, Venäjällä ja Ukrainassa. Accountor-konsernin liikevaihto vuonna 2020 oli 221 M€.
 

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot