(Poistunut julkaisusta)

Laskenta-assistentti konsernilaskentaan
Accountor

Alkuperäinen julkaisupäivä 8.5.2018

Haemme vahvistusta Helsingin Ympyrätalon konserniraportoinnin tiimiimme

 

LASKENTA-ASSISTENTTI - KONSERNILASKENTA

 

Laskenta-assistenttina pääset osallistumaan asiakkaidemme konsernitilinpäätöksien tekemiseen soveltaen FAS- tilinpäätösstandardeja. Tyypillisiä työtehtäviäsi ovat mm. tasekirjojen täyttäminen sekä pienkonsernien konsolidointi itsenäisesti. Työnkuvasi tarkentuu aikaisemman osaamisesi, motivaatiosi ja kehittymishalusi mukaan. Tukena työssäsi sinulla on tiimimme kokeneet ja osaavat asiantuntijat sekä runsas koulutustarjontamme.

Haluat hyödyntää työssäsi työkaluja ja teknologioita, jotka helpottavat arjen rutiineissa. Haastat itseäsi ja haluat aktiivisesti syventää ja kehittää ammattitaitoasi.

 

Tarjoamme sinulle joustavan työajan, jotta saat oman arkesi rullaamaan paremmin. Meillä olet osa alan johtavaa ja kansainvälistä yritystä, jossa huolehdimme henkilöstömme hyvinvoinnista mm. lounasedulla, virikeseteleillä sekä tarjoamalla tapaturma- ja vapaa-ajan vakuutuksen. Tiimirahalla järjestämme toimistoissa mukavaa yhteistä tekemistä.

Tarjoamme työntekijöillemme myös yhtäläiset ja monipuoliset koulutusmahdollisuudet. Voit kouluttautua tehtävääsi soveltuvilla syventävillä kursseilla, joilla tuemme osaamisesi kehittämistä. Kannustamme sinua myös hyödyntämään talon sisäisiä uramahdollisuuksia oman kiinnostuksesi mukaisesti.

Meillä on alan parhaat työvälineet sekä mielekäs ja innostava työympäristö, joka näkyy myös henkilöstössämme. Henkilöstötutkimustemme mukaan työpaikallamme on ystävällinen ilmapiiri ja hyvä yhteishenki. Tiimeissä tuemme toisiamme – suuren yrityksen etuna on, että osaamista ja apua kiperiinkin kysymyksiin löytyy aina. 

 

Tehtävässä menestyminen edellyttää loppuun suoritettua laskentatoimen koulutusta (merkonomi / tradenomi / KTM), ymmärrystä kirjanpidon prosesseista sekä tilinpäätöksien lukutaitoa. Erityisesti toivomme sinulta innostuneisuutta alaa kohtaan sekä halua kehittyä konsernilaskennan ammattilaiseksi ja edetä askel askeleelta vaativampiin tehtäviin.

Useat asiakkaamme toimivat kansainvälisessä toimintaympäristössä, joten tulet toimeen myös englannin kielellä. Tehtävässä tarvitaan myös hyviä Excel-taitoja ja kokemus erilaisten tietojärjestelmien käytöstä on etu.

Kommunikoit itsenäisesti ja vuorovaikutteisesti asiakkaidemme kanssa oman vastuualueesi osalta ja sinulla on intoa, iloa ja halua täyttää asiakaslupauksemme: ”aina ajallaan ja oikein”, ”asiantuntija lähellä sinua” ja ”aloitteellista asiakaspalvelua.”

Arvostamme ennakkoluulotonta ja pelkäämätöntä asennetta, palavaa halua oppia ja omaksua uutta sekä kykyä haastaa totuttuja näkemyksiä uusien näkökulmien löytymiseksi. 


Näin haet tehtävää


Lisätietoja tehtävästä antaa palvelupäällikkö Maija Lankinen, p. 044 410 8511.

Lähetä hakemuksesi ja CV:si palkkatoivomuksineen 18.5.2018 mennessä.

Toivomme toki kuulevamme sinusta mahdollisimman pian, sillä paikka täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä.