(Poistunut julkaisusta)

Laskenta-asiantuntija / Kirjanpitäjä
Accountor Kouvola

Alkuperäinen julkaisupäivä 27.8.2020

Sinä Kouvolan alueen kirjanpitäjä, kaipaatko uusia tuulia? Tule mukaan a+-tiimiimme!

Me Accountorilla olemme edelläkävijöitä. Uteliaisuus, kasvu ja kehittyminen kirittävät meitä, sillä haluamme olla askeleen edellä. Accountorin avoin ja joustava työympäristö on paikka, jossa uusille ideoille on aina tilaa kehittyä. Juuri siksi olemme a+-luokan työpaikka.

Etsimme Kouvolan toimipisteeseemme energistä, osaavaa ja hyvät vuorovaikutustaidot omaavaa laskennan asiantuntijaa.

Minkälaista työtä tarjoamme?
Työnkuvasi tarkentuu oman osaamisesi, motivaatiosi ja kehittymishalusi mukaan.
Asiakkainamme on eri kokoisia yrityksiä ja meillä on tarjota tehtäviä juoksevasta kuukausittaisesta kirjanpidosta aina vaativimpiin tilinpäätöksiin ja raportointiin saakka.

Jokaisessa tehtävässä tärkeänä osana on aktiivinen ja konsultoiva vuorovaikutus asiakkaidemme kanssa. Toimit osana ammattilaistiimiä, jossa sinulle avautuu loistava mahdollisuus nähdä sähköisen taloushallinnon tulevaisuus.

Mitä toivomme sinulta?
Accountorilla työskentelemme lähellä asiakasta, joten toivomme sinulta hyviä vuorovaikutustaitoja. Olet motivoitunut palvelemaan asiakaslupaustemme mukaisesti, ”aina ajallaan ja oikein”, ”asiantuntija lähellä sinua” ja ”aloitteellista asiakaspalvelua”.

Jos olet kiinnostunut asiakkaan liiketoiminnasta ja sinulla on kyky ja halu auttaa asiakasta menestymään liiketoiminnassaan numeroiden avulla, olet etsimämme henkilö. Sinulla on kokemusta kirjanpidosta ja tilinpäätöksistä jo useamman vuoden ajalta. Aiemmasta tilitoimistokokemuksesta on etua.

Omalla osaamisellasi pystyt konsultoimaan asiakasta ja kertomaan hänelle, mitä on lukujen takana. Kirjanpitojärjestelmistä Procountor –osaaminen luetaan eduiksi. Tehtävässä menestyminen edellyttää loppuun suoritettua kaupallista koulutusta (esim. tradenomi) sekä englannin kielen taitoa.

Mitä voimme tarjota sinulle?
Tarjoamme kaikille työntekijöillemme yhtäläiset ja monipuoliset koulutusmahdollisuudet. Kannustamme jatkuvaan itsensä kehittämiseen ja toivomme sinulla olevan motivaatiota edetä talon sisällä monipuolisissa työtehtävissä. Tukenasi on osaava ja iloinen joukko erittäin kokeneita taloushallinnon asiantuntijoita, alan parhaat työvälineet ja motivoiva työympäristö. Ymmärrämme myös vapaa-ajan merkityksen, joten tarjoamme työntekijöillemme joustavan työajan.        

Meillä olet osa alan johtavaa ja kansainvälistä yritystä, jossa huolehdimme henkilöstömme hyvinvoinnista. Panostamme työntekijöidemme hyvinvointiin ja tarjoamme mm. tuetun lounaan, virike-edun liikunnan tai kulttuurin pariin sekä ja vapaa-ajan tapaturmavakuutuksen. Haluamme huolehtia hyvinvoinnistasi sekä työssä että vapaa-ajalla. Tiimirahalla järjestämme joka toimistossa mukavaa yhteistä tekemistä. Työpaikallamme on ystävällinen ilmapiiri ja hyvä yhteishenki.

Näin haet tehtävää
Lisätietoja tehtävästä antaa palvelujohtaja Ritva Rytkönen +358 50 346 3152.Lähetä hakemuksesi ja CV:si palkkatoivomuksineen maanantaihin 14.9.2020 mennessä.
 
Tervetuloa kehittymään sähköisen taloushallinnon edelläkävijäksi yhdessä kanssamme!

Kiinnostuitko?
Lähetä hakemuksesi ja CV:si palkkatoivomuksineen alla olevan linkin kautta mahdollisimman pian, viimeistään maanantaina 14.9.2020.
Käymme hakemuksia jatkuvasti läpi ja olemme potentiaalisiin hakijoihin yhteydessä mahdollisimman pian.
Lisätietoja tehtävästä antaa palvelujohtaja Ritva Rytkönen, ritva.rytkonen@accountor.fi, puhelin 050 346 3152.

Accountor tarjoaa talous- ja henkilöstöhallinnon ohjelmistoratkaisuja sekä ulkoistuspalveluja. Toimimme kehityksen kärjessä ja hyödynnämme työssämme uusinta teknologiaa asiakkaittemme prosessien digitalisoinnissa.

Palveluksessamme on noin 2 500 ammattilaista 7 maassa, ja pääkonttorimme sijaitsee Espoossa. Suomen lisäksi yhtiö toimii Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa, Hollannissa, Venäjällä ja Ukrainassa. Vuonna 2018 Accountor Groupin liikevaihto oli 240 miljoonaa euroa.