(Poistunut julkaisusta)

Lähitukihenkilö moniasiakkuusympäristöön
Relacom Finland Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 8.5.2019

Etsimme asiakkaallemme Relacom Finland Oy:lle kahta (2) asiakaspalveluhenkistä ja reippaan työotteen omaavaa lähitukihenkilöä Turun seudulle moniasiakkuusympäristöön. Kyseessä on noin lokakuun loppuun asti kestävä määräaikainen työsuhde, joka sisältää mahdollisuuden myös pidempiaikaiseen työsuhteeseen. Työsuhteessa työnantajana tulee toimimaan Barona IT Oy.

Tehtävän kuvaan kuuluu monipuoliset lähitukihenkilön työtehtävät, kuten erilaisten tietoteknisten ongelmien ratkonta, käyttäjien opastaminen sekä asennustyöt. Työ pitää sisällään myös laitteiden huoltotöitä. Sinulle voi tulla vastaan niin tietokoneita, kannettavia tietokoneita, mobiililaitteita, oheislaitteita kuin verkkolaitteitakin. Työ tapahtuu Relacomin loppuasiakkuuksien luona, jossa olet tiiviisti yhteydessä loppukäyttäjiin.

Etsimme tehtävään henkilöä, jolla on jo jonkin verran työkokemusta vastaavista tehtävistä sekä aitoa kiinnostusta niin teknisten ongelmien ratkaisemiseen kuin asiakkaiden palvelemiseen. Olet reipas, omatoiminen ja ulospäinsuuntautunut henkilö, jota ei jännitä kohdata päivittäin uusia ihmisiä. Tartut toimeen aktiivisesti ja sinulle on kunnia saattaa työt huolellisesti loppuun saakka. Sinulla on hyvät vuorovaikutus- ja asiakaspalvelutaidot, ja pysyt tarvittaessa palvelemaan asiakkaita suomen kielen lisäksi myös englannin kielellä.

Työt alkavat sopivien henkilöiden löydyttyä toukokuun aikana. Kyseessä on lokakuun loppuun asti kestävä määräaikainen työsuhde, jossa työtunteja on 0-37,5h/vko. Töitä ennakoidaan kuitenkin olevan todella hyvin tarjolla, jopa ihan täysiä viikkoja. Työaika sijoittuu arkipäiville toimistoaikojen puitteisiin. Koska työ tapahtuu moniasiakkuusympäristössä useassa eri sijainnissa, tehtävä edellyttää mahdollisuutta oman auton käyttöön. Tehtävään valitulla henkilöllä tulee olla myös voimassa oleva työturvallisuuskortti. Relacom voi kuitenkin tarvittaessa järjestää työntekijöille koulutuksen, mikäli tätä ei löydy omasta takaa.

Tehtävään edellytämme:

  • alan koulutusta tai alan opintoja
  • hieman jo työkokemusta vastaavista tehtävistä ja asiakaspalvelusta
  • Windows-käyttöjärjestelmien ja Office-tuoteperheen hyvää hallintaa
  • hyviä sosiaalisia taitoja, positiivista asiakaspalvelumieltä sekä hyviä kommunikointivalmiuksia
  • luovaa ongelmanratkaisutaitoa sekä kykyä työskennellä ohjeiden mukaisesti
  • kaikki tietotekninen harrastuneisuus katsotaan eduksi

Tarjoamme:

  • monipuolisia ja haastavia työtehtäviä
  • mahdollisuus pidempiaikaiseen työsuhteeseen tunnetussa IT-alan yrityksessä
  • mahdollisuuden kasvaa ja kehittyä jatkuvasti

Mikäli kiinnostuit tehtävästä, lähetäthän CV:si ja hakemuksesi pikimmiten, sillä haastattelemme hakijoita jo hakuajalla! Mikäli jokin jäi askarruttamaan tehtävään liittyen, olethan rohkeasti yhteydessä rekrytoivaan konsulttiin, Noora Partalaan, noora.partala@barona.fi / 040-558 4069.