Laatumanageri
Sarastia Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 25.6.2020

Sarastian asiakkaiden palvelukokemus on yhtiömme olemassaolon kannalta yksi merkittävimmistä mittareista. Jokaisen sarastialaisen päivittäisenä tavoitteena on asiakaskohtaamisen sekä työsuoritteen tekeminen mahdollisimman laadukkaasti.

Sarastiassa haluamme taata mahdollisimman saumattoman ja laadukkaan asiakaskokemuksen aina, jonka vuoksi haemmekin nyt uuteen perustettavaan rooliin LAATUMANAGERIA.

Laatumanagerin tehtävässä sijoitut Asiakkuudet-yksikköön, joka palvelee matriisissa koko organisaatiota asiakkuudenhoidon ja myynnin eri vaiheissa. Työssäsi laatumanagerina vastaat kaikkien palveluidemme osalta seuraavista osa-alueista ja niiden toimivuudesta asiakkaan näkökulmasta:

  • Analysoit asiointimallia ja käyttäjäkokemusta eri asiointikanavissamme (asiakaspalvelu, palvelutuotannon yhteyspisteet, sähköiset kanavat) ja kehität niitä entistä paremmaksi yhteistyössä muun organisaation kanssa.
  • Analysoit eri lähteistä tulevia asiakaspalautteita -  teet palautteista toimenpide-ehdotuksia johtoryhmälle, jonka jälkeen ne viedään eteenpäin kaikissa yksiköissämme.
  • Tarkastelet eri mittaristojen ja palautteiden avulla palvelutuotannon mahdollisia prosessipoikkeamia ja viet niitä aktiivisesti vastuullisten esihenkilöiden tietoon ja korjattavaksi.
  • Luot toimintasi avulla uusia laatumittareita ja minimistandardeja jokaisen sarastialaisen työn tueksi.

Olet roolissasi myös näkyvä osa yhtiömme asiakkaille suunnattua asioinnin kehittämisfoorumia, jossa kehitämme asioinnin toimivuutta yhdessä asiakkaidemme kanssa.

Raportoit yhtiön asiakkuusjohtajalle ja tuot valmiita kehitysideoita suoraan johtoryhmälle asti. Teet työtä kaikkien sarastialaisten kanssa sekä yhteisten asiakkaidemme eteen. Työlläsi on vahva tuki, joka pohjautuu Sarastian strategiaan ja asiakaslupaukseen.

Sinulla on vähintään kahden vuoden kokemus vastaavanlaisesta työstä ja asiakasprosessien kehittämisestä laaja-alaisessa organisaatiossa. Eduksesi katsotaan kokemus talous- ja palkkapalveluiden tai muun vastaavan toimialan parista, mutta se ei ole välttämättömyys.

Tärkeintä roolissasi on vahva ymmärrys ja kokemus erilaisten prosessien analysoimisesta ja kehittämisestä, kokonaisuuksien hahmottaminen sekä luontainen kyky viedä asioita loppuun asti sinnikkäästi ja systemaattisesti. Koko organisaation kanssa työskentely sekä muutosten ripeä eteenpäin vieminen vaatii myös vahvoja sosiaalisia taitoja ja organisointikykyä.

Tarjoamme sinulle:

  • Uudenlaisen tehtävänkuvan Sarastiassa
  • Kannustavan työympäristön
  • Haastavia ja mielenkiintoisia työtehtäviä
  • Etätyömahdollisuuden
  • Sarastian henkilöstöedut

Työhön sijoittuminen vaatii hyväksynnän luottotietojen ja rikosrekisteriotteen toimittamiselle.

<!-- x-tinymce/html -->Laatumanagerin tehtävässä ensisijaisina toimipisteinä ovat Turku, Uusimaa ja Hämeenlinna. Tarvittaessa voit kuitenkin työskennellä missä tahansa Sarastian toimipisteessä.

Laita hakemus, CV sekä palkkatoiveesi oheisen linkin kautta 9.8.2020 mennessä. Työ alkaa mahdollisimman pian kesälomakauden jälkeen, heti sopivan hakijan löydyttyä.

Lisätietoja tehtävästä antaa asiakkuusjohtaja Tero Karinti puhelimitse seuraavina ajankohtina: ti 23.6.2020 klo 14-16, to 25.6. klo 11.30-12.30 sekä 5.8. klo 12-14. Teron tavoitat numerosta 040 931 1550.

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot