Etsimme kokopäiväistä laatukoordinaattoria vahvistamaan tiimiämme Helsingissä elokuun alusta lukien.
Assurance Quality -tiimillä on keskeinen rooli tilintarkastusliiketoimintamme laatujärjestelmän ohjaamisessa ja se tukee liiketoimintaprosessien omistajia ja heidän tiimejään laadunhallintaan sekä sisäiseen ja ulkoiseen valvontaan liittyvissä prosesseissa.
Mitä pääset tekemään
Assurance Quality -tiimin jäsenenä työskentelet tiiviissä yhteistyössä eri toimintojen johtajien ja heidän tiimiensä kanssa. Laatukoordinaattorina avustat laatujärjestelmämme dokumentoinnin hallinnassa sekä erilaisten laadun kehittämiseen tähtäävien toimenpiteiden koordinoinnissa ja seurannassa.
Tehtäviin kuuluu myös aikataulujen hallintaa ja kokous- sekä matkajärjestelyjä. Tehtävään kuuluu paljon tiedon keräämiseen ja käsittelyyn liittyviä tehtäviä. Vastuullesi tulee myös käyttämiemme sovellusten käyttöoikeuksien hallintaa sekä mahdollisesti muita sisäiseen valvontaan liittyviä rutiininomaisia tehtäviä. Avustat tiimiämme sisäisessä viestinnässä esimerkiksi päivittämällä tiimin intra-sivuja ja huolehtimalla sisäisten tiedotteiden lähettämisestä.
Mitä toivomme sinulta
- Tehtävään soveltuva koulutus (esim. tradenomi)
- Vähintään muutaman vuoden kokemus avustavista tehtävistä (esim.
assistentti, palvelukeskustyöntekijä, tms.) - Hyvät perustaidot MS Office -ohjelmista. Google Suite -sovellusten hallinta on etu ja myös aiempi kokemus Sharepoint-sivustojen ylläpidosta katsotaan eduksi
- Sujuva suullinen ja kirjallinen englannin kielen taito
Olet kiinnostunut kehittämään digitaalisia taitojasi edelleen ja opettelet mielelläsi käyttämään uusia sovelluksia.
Tehtävät ovat monelta osin aikatauluihin, ohjeisiin ja määrämuotoon sidottuja, joten sinulle on luontevaa huolehtia aikatauluissa pysymisestä ja noudattaa annettuja ohjeita ja sovittuja menettelytapoja. Olet järjestelmällinen ja oma-aloitteinen tiimipelaaja ja siirryt joustavasti tehtävästä toiseen tarpeen mukaan. Tulet toimeen erilaisten ihmisten kanssa ja pysyt rauhallisena kiireenkin keskellä.
Aiempi kokemus tilintarkastustoimialasta taikka laadunhallintaan liittyvistä tehtävistä ei ole välttämätön, arvostamme ennen kaikkea kiinnostusta oppia lisää.
Miksi PwC
Meille on tärkeää positiivinen, rento ja mukaanottava työilmapiiri. Luomme yhdessä hyvän työpaikan arvojamme seuraten: suoraselkäisesti toimien, vaikuttaen, ajatteluamme haastaen, yhteistyötä tehden ja toisistamme välittäen.
Tarjoamme mahdollisuuksia oman osaamisen jatkuvaan kehittämiseen ja uralla etenemiseen. Panostamme henkilöstömme hyvinvointiin esimerkiksi liikuntaan ja terveydenhuoltoon liittyvien henkilöstöetujen sekä hyvinvointiohjelman avulla. Panostamme lisäksi hyvään esihenkilö- ja johtamistyöhön sekä joustavaan työskentelymalliin, joiden avulla tuemme työntekijöidemme hyvinvointia muuttuvassa työympäristössä.
Kiinnostuitko?
Lähetä hakemuksesi ja CV:si viimeistään 10.6.2022.
Lisätietoja tehtävästä antaa Senior Manager Katja Williamson, 050 387 7429