(Poistunut julkaisusta)

Kundservice Specialist
Nets Denmark A/S, Finnish Branch

Alkuperäinen julkaisupäivä 5.9.2019

Vi söker en svenskspråkig Customer Service Specialist till Köpmannatjänster Försäljarservice-teamet på Nets. Teamet erbjuder stöd och service åt kunder, banker och andra partners på svenska, finska som engelska. Vi satsar på en effektiv och framförallt högklassig service. Som den främsta inom betalningslösningar i Europa bygger vi tillsammans framtiden och hos oss får du komma med på en inspirerande tillväxtresa! Vi underlättar betalningslösningar – vi anser att vårt arbete möjliggör tillväxt och utveckling, såväl för business som för samhället.

Nu söker vi ett målmedvetet proffs inom kundservice till mångsidiga uppgifter i vårt team på vårt kontor i Helsingfors. Du får vara med i ett dynamiskt team där dina arbetsuppgifter består av behandling av ansökningar som gäller tjänster som erbjuds företagskunder.

Du ansvarar för:

• Du ansvarar för behandlingen av nya ansökningar enligt definierade risk- och compliance-bestämmelser.

• Hantering av existerande avtal

• Kontinuerlig utveckling av processer samt skapande och uppdatering av arbetssätt eller processbeskrivningar

• Deltagande i olika projekt och idéutformning

• Rapportering

Vi erbjuder dig en intressant och utmanande arbetsbeskrivning samt möjligheten att använda din kompetens och dina yrkeskunskaper i ditt dagliga arbete.

Genom din kompetens, ambition och personlighet bidrar du till att vi lyckas.

Dina yrkeskunskaper och din erfarenhet utgör en stor del av din kompetens, men även din inställning och personlighet är nyckeln till att du ska lyckas. Vi önskar att du är ambitiös i ditt dagliga arbete och alltid redo att ta dig själv och affärsutvecklingen ett steg framåt.

Våra önskemål angående vår blivande kollegas kompetens och erfarenhet:

• Lämplig utbildning (till exempel lägre högskoleexamen)

• Erfarenhet av finanssektorn eller uppgifter som gäller betalningsförmedling ses som en merit

• Utmärkta kommunikationsfärdigheter på svenska, finska och engelska. Du betjänar kunder på den svenska marknaden, så vi förväntar att du har utmärkta kunskaper i svenska.

• En kundorienterad, flexibel och positiv inställning till arbetet

• Prioriterings-, organiserings- och problemlösningsförmåga

Vi erbjuder

en fast heltidsanställning. Anställningsförhållandet ingås med Nets. Förutom trevliga kollegor erbjuder vi också en omgivning där du får delta i att utveckla verksamheten och lära dig nytt. I denna uppgift blir du en del av en stor internationell och växande organisation. Förutom en konkurrenskraftig lön erbjuder vi dig en omfattande utbildning, stöd från ditt team samt en omgivning där medarbetare uppskattar och litar på varandra.

Vi uppskattar att du är innovativ och tar gärna del av dina synpunkter och idéer! Vi hoppas att du skickar in din ansökan så fort som möjligt. Försäkra dig om din plats i god tid, eftersom vi redan intervjuar personer under ansökningstidens gång. Anställningsförhållandet börjar enligt överenskommelse.

Skicka in en ansökan och övertyga oss! Du kan skicka din ansökan via den bifogade länken. Sök genast, eftersom vi redan intervjuar personer under ansökningstiden! Piia Laitila, som ansvarar för rekrytering, ger mer information om uppgiften på finska. Du når Piia bäst vardagar på numret 0505065144 eller per e-post piia.laitila@barona.fi.