Kundrådgivare - Helsinki
Eilakaisla

Hae työpaikkaa
Alkuperäinen julkaisupäivä 3.5.2021
Nets is one of northern Europe’s leading companies for payment solutions, information services and digital security solutions, with one of the most extensive and innovative product portfolios in Europe. Our ambition is to become an even stronger partner to our customers by supporting their business nationally as well as internationally. We want to make the handling of both financial and information assets easier and more secure. Nets employs over 2,500 people and has its registered office in Copenhagen, as well as competence and commercial centres in Oslo, Stockholm, Helsinki and Tallinn

Vi söker nu tillsammans med Nets nya motiverade kundrådgivare för deras kundcenter i Helsingfors. På Nets Finlands kundcenter jobbar idag cirka 30 kundrådgivare. Nets kundcenter erbjuder expert- och högkvalitativ kundservice till betalkortsinnehavare, banker och handlare varje dag året om 24/7. På Nets tar vi väl hand om våra kunder samt våra kollegor.
Om du redan har erfarenhet av kundservice men vill lära dig mer? Är din passion att lösa kundsituationer och skapa utmärkta kundupplevelser? Om du svarade ja på dessa frågor letar vi efter dig!
Som kundrådgivare är ditt jobb att erbjuda högklassig service med en utmärkt upplevelse för våra kunder via telefon, e-post och chat. I ditt dagliga arbete hjälper du, betjänar och agerar som rådgivare till våra kunder, intressenter och dina kollegor. I den här positionen är arbetet ett tre-skiftes arbete där skiften huvudsakligen placeras på kväll/natt samt under helger. Jobbet är krävande kundservicearbete som begär god förhandlings- och beslutsförmåga. I ditt arbete bör du vara beredd att utveckla dig själv och förstå breda sakområden.
Vi önskar att du
  • kan bemöta våra kunder flytande på svenska, finska och engelska, kunskaper i norska anses som en fördel
  • är kundorienterad och har en förståelse för kundens behov
  • har god muntlig och skriftlig kommunikationsförmåga
  • är målinriktad och tar ansvar för din egen utveckling
  • är flexibel och positiv till förändring
  • har teknisk förståelse och systemkompetens
Vi uppskattar tidigare erfarenhet inom kundservice. Vi ser det som en fördel om du har en vilja att utveckla dig själv samt kan agera väl under press. Viktigt är även en glad och positiv attityd med en god förhållning mot arbetet och vår arbetsgemenskap.
Vi erbjuder dig en möjlighet för professionell samt personlig utveckling inom den snabbt växande finanssektorn. Du får utföra ett ansvarsfullt och varierande arbete med goda kollegor. Du kommer att få en omfattande utbildning och introduktion för ditt arbete samt kontinuerligt stöd av vår professionella personal.
Uppdraget hanteras av Eilakaislas personalkonsult Laura Enckell, tel. 030  6090 118, förnam.efternam@eilakaisla.fi. Vi hoppas att de utvalda personerna kan börja i tjänsten under vecka 24. Anställningen kommer vara tidsbegränsad och arbetet beräknas pågå till slutet av februari 2022. Detta är ett heltidsjobb med 37 timmar/vecka.
Skicka in din ansökan med din CV och lönebegäran till kaislanet.eilakaisla.fi så fort som möjligt eftersom vi startar med intervjuerna redan under ansökningstiden.

Lisätietoja ja haku Eilakaislan kotisivuilta ”Hae työpaikkaa” –painikkeen kautta.

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1441623
  • Tehtäväalue: Asiakaspalvelu
  • Työsuhde: Määräaikainen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuaika päättyy: 17.5.2021
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Sijainti: Helsinki