(Poistunut julkaisusta)

Koulutusassistentti
Barona Finance Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 10.1.2020

Oletko asiakaspalveluhenkinen assistentti ja etsimässä kevääksi työtä, jossa on joustava työaika?

Etsimme asiakkaallemme asiakaspalveluhenkistä toimistoassistenttia back office-tehtäviin Helsingin ydinkeskustaan.

Tehtävä on viiden (5) kuukauden määräaikaisuus ja työaika on muokattavissa elämäntilanteesi mukaan 10-37,5h/viikossa. Tehtävä sopii esim. opiskelijalle, joka tarvitsee työn, joka on muokattavissa omien aikataulujen mukaisesti joustavalla työajalla ja etätyömahdollisuudella.

Työtehtäviäsi ovat noin 20 henkilön toimiston juoksevat asiat, asiakaspalvelu, tapahtumienjärjestely, ja tietojen käsittely CRM-järjestelmässä.

Toivomme että sinulla on aiempaa kokemusta asiakaspalvelutehtävistä, olet helposti lähestyttävä, hoidat työsi tarkasti sekä osaat pitää langat käsissäsi.

Kiinnostuitko? Hae tehtävää järjestelmämme kautta mahdollisimman pian sillä tehtävä täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä.