Tehtävän kuvaus
Oletko sinä asiakaspalvelusta innostuva tekijä, jolla on aito halu palvella asiakasta sujuvasti ja täydellä sydämellä? Etsimme nyt asiakaslähtöistä korvausratkaisijaa Vaasaan tai Pietarsaareen. Tehtävä on määräaikainen ja jatkuu 30.4.2023 saakka. Korvausratkaisijana olet osa Fennian omaisuusvahinkotiimiä ja pääset hoitamaan monipuolisia vahinkotapauksia itsenäisesti sekä laatimaan ja perustelemaan korvauspäätöksiä omaa osaamistasi hyödyntäen. Tiimissä käsitellään kaikkia kotitalouksissa tapahtuvia omaisuus- ja eläinvahinkoja. Tehtävässä palvelet yksityisasiakkaita monikanavaisesti, mm. puhelimitse ja sähköisten kanavien kautta.
Sinulta odotamme
Haluamme toimia asiakaslähtöisesti, joten toivottavasti tämä myös kuvastaa sinun tapaasi tehdä töitä asiakasrajapinnassa. Tämä tehtävä on erittäin monipuolinen, joten sinulla tulee olla itsenäistä päätöksentekokykyä, mutta toisaalta myös joustavuutta, erinomaisia asiakaspalvelu- ja vuorovaikutustaitoja sekä innostunutta asennetta ja aikaansaavaa otetta työhön.
Tehtävään sopiva koulutustausta on esimerkiksi kaupallinen. Tärkeintä on kuitenkin halu ja kyky oppia uutta sekä myönteinen asenne asiakaspalvelutyöhön. Saat onnistumisen kokemuksia, kun löydät parhaat etenemistavat ja ratkaisut asiakkaan tilanteeseen ja asiakas antaa hyvää palautetta. Palvelet asiakkaita pääsääntöisesti suomen kielellä, mutta tarvittaessa pystyt käymään keskusteluja myös ruotsiksi ja englanniksi.
Miksi sinun kannattaa tarttua tilaisuuteen
Meillä Fennialla pääset osaksi ammattitaitoista ja innostunutta työyhteisöä. Meidän tiimissämme oikeudenmukainen ja kyvykäs esihenkilö koetaan erittäin merkitykselliseksi asiaksi ja henkilöstökyselyn mukaan tämä myös toteutuu meillä hyvin, kuten myös työpaikan vahva yhteishenki. Meillä tiimit puhaltavat aidosti yhteen hiileen, meillä uskalletaan pyytää apua ja osaamme sitä myös antaa.
Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen ja monipuolisen tehtävän omaisuusvahinkojen parissa. Meille erinomaisten asiakaskokemusten tuottaminen ja kehittäminen ovat sydämen asioita. Tässä tärkeässä tehtävässä pääset vaikuttamaan asiakaskokemukseen konkreettisesti omaa osaamistasi hyödyntäen.
Me uskomme, että työhyvinvointi ja tuottavuus kulkevat käsi kädessä ja Fennialla saat käyttöösi kattavat henkilöstöedut, kuten erinomaiset työterveysedut ja liikuntamahdollisuudet. Tavoitteenamme on, että jokainen fennialainen voi yhdistää työn ja vapaa-ajan iloa ja hyvinvointia maksimoivalla tavalla. Me uskomme, että osaavan, hyvinvoivan ja motivoituneen henkilöstön avulla varmistamme tulevaisuuden kilpailukykymme muuttuvassa maailmassa.
Kiinnostuitko tehtävästä? Hae siis nyt!
Lisätietoja tehtävistä antaa palvelupäällikkö Milla Kukkonen, jonka tavoitat parhaiten puhelimitse 27.5. klo 09.00-11.00 tai 30.5. klo 14.00-16.00 numerosta 044 9749 883. Haethan tehtävää mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 7.6.2022. Käymme hakemuksia läpi jo hakuaikana ja etenemme sopivan kandidaatin löytyessä nopeastikin, joten hakemus kannattaa jättää heti.
Liitä hakemukseesi ansioluettelo, hakemuskirje, palkkatoive sekä tiedot suosittelijoista.
Meillä Fennialla on käynnissä monivuotinen uudistamisohjelma, Tulevaisuuden Fennia. Olemme tarjonneet vakuutuspalveluja jo 140 vuoden ajan ja uudistustyömme ammentaa näistä juurista. Rakennamme tulevaisuuden Fenniaa yhdessä henkilöstömme ja asiakkaidemme kanssa.
Elämä on tehty elettäväksi. Siksi on Fennia.