(Poistunut julkaisusta)

Korikorjaamon asiakaspalveluhenkilö / vahinkotarkastaja
Laakkonen autokonserni

Alkuperäinen julkaisupäivä 12.2.2019

Olet jo autoalan osaaja ja kaipaat uusia haasteita? Haluatko päästä näyttämään osaamistasi ja ottamaan vastuuta? Tässä voi olla mahdollisuutesi!

Asiakkaamme Laakkonen on Suomen suurin autojen vähittäismyyntiketju, joka tarjoaa asiakkailleen kaikki autoihin liittyvät palvelut myynnistä varaosiin ja merkkihuoltoon. Haemme nyt Helsinkiin myyntihenkistä korikorjaamon asiakaspalveluhenkilöä ottamaan vastuuta korikorjaamon toiminnasta. Me Baronalla autamme oikean henkilön löytämisessä!

Korikorjaamossa toimit sujuvasti asiakkaiden kanssa. Huolehdit töiden vastaanottamisesta, vahinkotarkastuksista, töiden varauksista ja laskutuksesta. Teet asiakkaille korjauskustannuslaskelmia ja vastaat töiden aikatauluttamisesta sekä organisoit työt sisäisesti mekaanikkojen kanssa. Varmistat kokonaisuudessaan osaltasi laadukkuuden niin asiakaspalvelussa, kuin myyntitilanteissa.

Etsimme henkilöä, jolla on tehtävään soveltuva autoalan koulutus ja aikaisempaa kokemusta korikorjauksen- tai maalauksen työprosesseista. Työnjohtokokemus sekä Cabas osaaminen luetaan eduksesi. Olet asiakaspalvelu- ja myyntihenkinen, jolle korkea asiakastyytyväisyys on itsestäänselvyys. Kykenet organisoimaan toimintaa tavoitteiden eteen nopeatempoisessa työympäristössä ja sinulla on hyvät vuorovaikutustaidot.

Miksi Laakkoselle?

Sinulle on tarjolla työpaikka vakavaraisessa, jatkuvasti kasvavassa ja kehittyvässä yrityksessä. Apunasi on valmistajien ja maahantuojien tieto- ja tuotetuki, alan uusimmat järjestelmät sekä tietysti autokonsernin edut ja kattavat mahdollisuudet.

Jätä hakemuksesi mahdollisimman pian, paikka täytetään heti sopivan hakijan löydyttyä.

Mikäli jokin asia jäi mietityttämään, ota rohkeasti yhteyttä! Lisätietoja tehtävästä antaa Baronan rekrytointipäällikkö Heikki Inhala, puh. 044 971 3776.