(Poistunut julkaisusta)

Koordinaattori
SGS Finland

Alkuperäinen julkaisupäivä 19.12.2019

Haemme Helsingissä sijaitsevaan Oil, Gas and Chemicals -liiketoimintayksikköömme Back Office -tiimiin

KOORDINAATTORIA

hoitamaan laskutusta ja muita toimistotöitä.

 

Koordinaattorin tehtäviä ovat mm:

  • tilausten hallinta
  • laskutus
  • toimitusten raportointi
  • asiakas- ja projektitietojen ylläpito ja hallinnointi
  • tarjousten ja sopimusten ylläpito ja hallinnointi

     

Toivomme sinulta tehtävään soveltuvaa tutkintoa (esim. tradenomi) ja järjestelmällistä sekä aktiivista työskentelytapaa. Palveluhenkisyys, asiakaslähtöisyys sekä hyvät tietotekniset taidot (MS Office, Oracle e-Business Suite) ovat myös olennaisia. Tehtävässä menestymiseen vaaditaan lisäksi sujuvaa suomen- ja englanninkielen taitoa. Aikaisempi kokemus monipuolisista toimistotehtävistä katsotaan eduksi. Toivomme sinulta myös valmiutta ilta- ja viikonlopputyöhön erikseen sovittuina aikoina.

 

Toimit tehtävässä tiiviissä yhteistyössä koko Back Office -tiimin kanssa ja olet aktiivisessa roolissa sekä sisäisessä tilaus-toimitusprosessissa että asiakasrajapinnassa tilauksiin ja laskutukseen liittyen. Tarjoamme sinulle kiinnostavan ja haastavan tehtävän kansainvälisessä organisaatiossa, mukavan työyhteisön ja mahdollisuuden päästä kehittymään asiantuntijaorganisaatiossa. Asiantunteva tiimi tukee sinua tehtävässäsi ja varmistaa hyvän perehdytyksen tehtävään. Olemme juuri muuttaneet uusiin ja viihtyisiin tiloihin Pitäjänmäelle.

 

Jos sinulla on kysyttävää tehtävästä, ota yhteyttä yksikön esimieheen Minna Rauhalaan (puh. 09 6963 653) to 2.1. klo 14-15 tai ke 8.1. klo 14-15 Lisätietoja SGS:stä löydät osoitteesta www.sgs.fi. 

 

Lähetä vapaamuotoinen hakemus ja cv palkkatoivomuksineen 12.1.2019 mennessä sähköpostilla osoitteeseen recruitment.fi@sgs.com. Merkitse viestin otsikkoon tunnus ”OGC_oma nimi”. Haastattelemme hakijoita jo hakuaikana.