Koordinaattori, opintoasiat
Aalto-yliopisto

Alkuperäinen julkaisupäivä 7.10.2019

Aalto-yliopisto on rohkeiden ajattelijoiden yhteisö, jossa tiede ja taide kohtaavat tekniikan ja talouden. Tunnistamme ja ratkaisemme yhteiskunnan suuria haasteita ja rakennamme innovatiivista tulevaisuutta. Yliopistossa on kuusi korkeakoulua, lähes 11 000 opiskelijaa ja lähes 400 professoria. Kampuksemme sijaitsee Espoossa.

Innostutko asiakaspalvelusta ja oppimista tukevista prosesseista? Oletko markkinointihenkinen tiimityöskentelijä, jolla on silmää tietojärjestelmille? Olisitko sinä Aalto-yliopiston Oppimispalveluiden Ulkoiset asiakkaat – tiimiin uusin vahvistus Avoimen yliopiston palvelutoimintoihin?


Etsimme nyt yliopiston palveluhallinnon koordinaattoria opintoasioihin


Roolisi

Työssäsi on keskeistä toimia Avoimen yliopiston asiakaspalvelussa kehittävällä otteella ja viestiä opiskelumahdollisuuksista monikanavaisesti. Merkittävä osa työnkuvaasi on hoitaa ilmoittautumis- ja opintorekisteriä sekä organisoida tenttihallintoa.


Kokemuksesi


Pidät asiakaspalvelutyöstä ja innostut viestimään opiskelumahdollisuuksista eri kanavia hyödyntäen. Sinulla onkin erinomainen suomen kielen kirjallinen ja suullinen taito ja hyvä englannin kielen taito ja tulet asiakaspalvelutilanteissa toimeen myös ruotsiksi.


Olet kokenut tietojärjestelmien käyttäjä ja sinulla on joustava, aktiivinen ja ratkaisukeskeinen työskentelyote. Olet tottunut työskentelemään välillä myös paineen alla tarkkuutta vaativien asioiden kanssa, lisäksi hoksaat ja hyödynnät digitaaliset ratkaisut oppimisen kentällä.


Olet kerryttänyt kokemusta vastaavanlaisista tehtävistä ja korkeakouluhallinnon prosessit ja tietojärjestelmät ovat sinulle tuttuja.


Tulevat verkostosi ja tiimisi


Ulkoiset asiakkaat-tiimi on ikkuna yliopistoon, jossa toimii niin hakemisen, opiskelijarekrytoinnin kuin avoimen yliopisto-opetuksen palvelut. Tehtäväsi sijoittuu Avoimen yliopiston kokeneeseen ja lämminhenkiseen palveluryhmään, joka tukee yliopistoa jatkuvan oppimisen tavoitteissa ja kehittää yhdessä muiden aaltolaisten ja sidosryhmien kanssa palveluhallintoa kohti digitaalista tulevaisuutta.


Työhösi sisältyy keskeisesti yhteistyötä myös toisen asteen koulutustoimijoiden (etenkin lukiot), monipuolisen asiakaskunnan sekä yliopiston eri palvelutiimien kanssa. Toimit verkostoissa mielelläsi ja kohtaat erilaisia ihmisiä mielenkiinnolla ja yhteistyökykyisesti.


Tarjoamme


Tarjoamme merkityksellisen tehtävän, jossa pääset tukemaan erilaisia opiskelijoita ja antamaan panoksesi jatkuvan oppimisen kehittämiseen. Käytössäsi on Otaniemen kampuksen monimuotoiset tiimityötilat, joustavat työajat ja etätyömahdollisuudet.  Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen ja monipuolisen työtehtävän osana osaavaa tiimiä. 


Valmiina hakemaan?


Toivomme että voisit aloittaa uudessa työssäsi marraskuun puolivälissä. Työ jatkuu ainakin 30.11.2021 saakka nykyisen strategiakauden voimassaolon perusteella.


Hakemukset pyydämme toimittamaan alla olevan linkin kautta viimeistään 20.10.2019.
Lisätietoja tehtävästä antaa Avoimen yliopiston palveluryhmän lähiesimies Miia Rosenberg sähköpostitse miia.rosenberg[at]aalto.fi 7.-15.10. välisenä aikana ja puhelimitse perjantaina 11.10. klo 9-10.30 ja 13-15 numerossa +358 40 353 8128.


Hakuprosessiin liittyviin kysymyksiin vastaa HR-partner Sanna Little, puh. +358 50 441 7001, sanna.little[at]aalto.fi.


 


 


 

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot